h1

Pffft…

Martie 24, 2008

all the freakin’ excitement…..

deci zic sa facem un rezumat al primei mele zile ca bloggeritza [care ziua inca nu e gata, da’ ma manca pe mine desh’tele sa scriu 😀 da’ sa nu ma ziceti la nime’, deal?]

deci revenind: fu fain. trecand de faza cu „omg, sa-mi fac blog?? eu?? da’ cum se face un blog? /:) ” dupe care mi s-a esplicat, dupe care din cateva clickuri si tzakaneli pe tastatura m-am facut cu blog. mno bun pan’aci, ceas, suntem in si anume grafic. da’ mai departe? avem un blog: ce facem cu el? paaaai in prima faza ne benoclam mai mult sau mai putin intelijent pan’ nou-nascutul blog, sa vedem ce stie, ce poate. dupe care ce altceva putem face cu el decat sa-l scriem .. nu? si am scris. asa, ..cu emotii, .. cu uitat de 10 ori peste randuri sa vaz daca am scris intelijent si corect [cat de cat corect dupa gramatica mea canina am reusit sa scriu. amu’.. intelijent, .. 😀 cum o dat domnu’, da’ prefer sa nu ma esprim direct io], executat 3 sau 4 editari si in cele din urma a ajuns in forma finala.

siiiii….. l-am dat sfoara virtuala in tara de bloggari 😀 multzam de reactii, again 😀 [normal ca la prima tentativa numa’ incurajare se poate presta din partea mai experimentatilor propritari de bloage] multzamiri , again, you guys care rulati si in cujet si in simtiri si in scris si in cate si mai cate feluri.

si.. amu’ i-amu’, gheata am spart-o, ramane de incercat apa cu gherutele . sa fie intr-un ceas bun, sa creasca asta micu’ tata-mare pana’n pod [apropo, hinternetu’ asta mare si lat are pod oare? si daca are, ce se tine acolo? oare are cuiburi de viespi d’alea siluete si turbate care bantuie printre capriorii podului? ]

mno. tema de casa. va dati cu opinia 🙂

 

laterz 😀

6 comentarii

  1. hinternetu’ asta mare ne suporta pe toti…ce-o avea in pod….ce mai conteaza..
    orishicum, ai spart gheata onorabil.
    te citeste lumea.
    se bucura ca ti-ai facut blog.
    te incurajeaza.
    ie totul ok.
    sanatate.


  2. taci ca iar ma incant toata. 🙂 pupam Inah.


  3. La cat mai multe postari cu care sa ne incanti diminetile 😀


  4. io zice ashe: mno daca esti really really si pe bune…nu incerca apa cu gherutele…ca nimanui nu ii place sa se ude la shoshoni…ci baga direct baie cu inot cu labele din fata…cum se cuvine. cel putin dihania mea asa face…decat sa calce intr-o baltocutza..mai bine se tavaleste cu totul..deci…go with the flow!


  5. bine ai venit in blogosfera, succes la postari, iti doresc sa-ti faci numai prieteni 😀


  6. aleo….pana acu’ nu-ti tacea gura…si de cand ai blog….esti discreta,ai?

    pune mana si scrie, ca am ametit de cate ori am intrat azi.
    woof…scrie ceva…woof, woof..aideeeeeeee.



Lasă un răspuns

