h1

biutiful biutiful marti dimineata. Sau cum incepi o zi bine si o continui prost.

Martie 25, 2008

Deci. [da, stiu ca suna ca ceaiu’; da, pentru o propozitie sau fraza inceputa cu “deci” ne luam cate-o sapuneala zdravana la ora de romana in liceu <’traiti domn’ profesor Fratila!>, da’ asa vreau eu si asa scriu]

Deci revenind. Deci.. aseara am plecat de la job pe ploaie si vant. Si a turnat cu galeata, dragii mei. In timp ce buchiseam eu voioasa la nou-nascutul meu blog, la firma la je se intampla alta ploaie, dar insotita de tunete si fulgere din partea sefului asupra unor colegi indisciplinati [dar asta e deja alta poveste care deocamdata nu isi are locul aici].

Buuuun.

Azi-dimineata, ne trezim cu voiosie [ca doar e a doua zi de blog]. Afara, …doar urme ale ploii de seara trecuta. Ce faaaain! [zic eu] Si ma iau si ma car la joooob. Aci incepe distractia: urmele ploilor de aseara se vad, se simt si ma seaca. Pai. Pe de o parte in firma e o liniste mormantala, ca dupa Katrina, .. nici nu ma mir, la cat de murati trebuie sa fi iesit inculpatii din sedinta 😀 . Pe de alta parte, n-am net. De ce nu am net? Elementary my dear Watsons: pen’ca de cate ori vine o ploaie mai acatarii sa spele praful din Cluj, spala [cu aplomb, dedicatie si pasiune ceva de speriat] si tzava de net de la UPC.

Adica nu zic ca asa o fi, dar am observat ca dupa fiecare ploaie mai serioasa sau furtuna de intensitate mica spre medie aci in Cluj, a doua zi dimineata la job avem net din parti. Adica din toate partile, numai de unde trebuie nu.

Asa ca imi redactez micile frustrari amu’ [09:47] si le-oi cocotza pe net cand l-oi avea in stare de functionare.

Are sens sa mai mentionez cate salutari cordiale cu patratzel rosu [si pe care de altfel nu le pot reproduce aici, ca doar sunt o doamna Catza, ce pruna mea?!] am transmis catre UPC?

Unde’s vremurile cu providerii aia mici “de cartier” sau de “zona” care iti dadeau net mumos si constant [si un DC cu viteza de download impresionanta] ? Unde’s vremurile cand UPCu’ nu era nici macar in stadiu de scrisoare de intentie? I’m in pain.

 

14:26  Dupa 5 telefoane la UPC dupa n x 5 serii de nervi, boscorodeli si alte mascari, ..tot nu am net la birou. Ei spun ca de azi-dimineata de la 8 au fost sesizati si au trimis echipa la fata locului [ca toata strada e puşcată]. Apoi, …ori internetul si fizica cuantica au inceput sa mearga mana in mana de’azi-noapte, ori aia de la UPC sunt incompetenti.

 

N-o sa ma iau de mamele lor [care, vorba Groparelui, sunt niste doamne] si nici de tatii lor [pentru care nu bag mana in foc ca sunt domni, dar de obrazul consoartelor care sunt niste doamne ii las in pace….azi] da’ trajni-i-ar si tuna-i-ar si pali-i-ar cu impotenta cronica si sa nu se mai uite nici talpa de pitzi dupa capu’ lor, fi-le-ar naravu’ si nepriceperea a dreaq azi si maine si poimarţi si-n vecii vecilor de-a pururea amin.

Ma doare :(( nu atata pentru blog cat pentru job. Adica .. totusi, … se lucreaza cu internetul aci si in alte scopuri decat pashterea pashnica si rumegarea domoala a bloagelor dragilor si dragelor bloggeri. 40% din obectul muncii mi s-a dus azi pe apa sulii.

 

*sigh*  revin laterz. [in direct, sper]

 

16:44  Credeti ca am net? Think again :)) 

Daca nenea de la UPC e sus pe stalp la ora asta si mestereste la cabluri, sper ca i-au inghetat bocna o’o’le si ca nu-i mai ies pui pana oi zice io!

 

Partea buna: in 15 minute decolez spre barlog.

Partea proasta: sa nu-mi mearga netul nici acasa.

DAR: avand in vedere ca acasa am aaaaaalta retea, … well *evil grin* maaari maaari sanse sa AM net. [numa’ daca nu s-o suparat THE BIG GUY ca am boscorodit azi de mi-am depasit norma].

 

Suspans mistic..

ora de gratie 17:23 -> ajuns acasa, gas’t net, postat de urjenta.

profit de ocazie sa prezint cele mai sincere scuze pentru absenta, dar randurile de mai sus vor explica motivul „silentiozitatii” 😀

8 comentarii

  1. oaleo..da’ ce zi nashparleta avuseshi, soro..si io care ma luai de matale…ca nu postashi.
    of, ca buna sunt cateodata.
    grea nenorocire asta cu „net ciuciu”.
    orishicum, bine ca ie din belshug acasa. iti scoti parleala.


  2. absolut. garantat. tzi-i clar :))


  3. vezi ca am niste prieteni care lucreaza la net la upc …alta data pun o vorba buna daca vrei 😀


  4. @Lavi: multumesc tare mult pentru intentie, dar deja ne gandim sa schimbam providerul. cand merge merge, dar cand pica, pica magistral. ca persoana fizica as mormai cate maraituri acolo si mi-ar trece. dar ca firma, iti dai seama ca o zi intreaga fara net e cam bai. initial eram alocati la it4web; dupa preluarea de care UPC se pare ca tot de ei apartinem, insa lucrurile merg mult mai greu. am stat minute in sir la telefon pana mi-au facut legaturile de la Ana la Caiafa pentru ca intr-un final apoteotic sa ajung… nicaieri. sunt curioasa daca maine va merge. intre timp fac downloaduri de documente de firma intr-o veselie sa le car maine la birou sa le pot rezolva pe cai alternative in cazul in care tot nu vom avea net.
    om trai si om vedea. 🙂 [bag de seama ca ma urmaresti 😛 daca iti place ce gasesti aci, sa mai vii. las portile deschise 😉 ]


  5. mah io asas d blonda =)))
    =)))
    nuj ce am si am postat de 1000000000000 d ori faza cu upc`ul de park vreau sa ma laud cuiva ca am pretini si pile :))
    mah io azi am tot revenit vreo cateva ore ..abia am asteptat sa scrii odata …ma miram k nici la domnu` Dono nu i`ai bagat nici un cometariu :))
    aaa si criminala reteta aia =p~


  6. am avut motive „strong”, Lavi 🙂 sa vedem ce’a fi azi…


  7. Hello, am incercat sa iti citesc blogul azi, in asteptarea urmatorului tren si m-a amuzat chestia asta:
    „da’ trajni-i-ar si tuna-i-ar si pali-i-ar cu impotenta cronica si sa nu se mai uite nici talpa de pitzi dupa capu’ lor, fi-le-ar naravu’ si nepriceperea a dreaq azi si maine si poimarţi si-n vecii vecilor de-a pururea amin.”.

    That’s what I call overkill 🙂


  8. @Sergiu: frustrarile si nervii nasc mici monstri. Cel putin asa s-a intamplat in cazul meu. Clanul de pitici cel responsabil de net si tot ce tine de net [Catzaua are neuronu’ gazduit si pazit de o comunitate de pitici organizati pe clanuri; fiecare clan cu aria lui de specializare, ‘ntzelegi matalutza? 🙂 ] era sa presteze sinucidere in masa pe motiv de lipsa de net; dupe care si-au dat ei seama ca nu se merita sa se sinucida in masa [sau in scaun sau in tigaia de teflon, for that matter] si s-au ‘nervat si s-au turat si a iesit ce ai citit. Ma bucur ca ti-a placut, mai pofteste prin barlogul Catzelei. 🙂



Lasă un răspuns

