h1

despre catzaua. imagine imaginata la inceput de inceput [care e mai tare decat inceputul de cartier *woof*]

Martie 26, 2008

Cum vedeti voi Catzaua dupa inceputul mai mult sau mai putin fulminant in lumea bloagelor?

Accept comentarii, sujestii, critici [constructive], oscioare, ciolane si bizkuitz’.. am castronelul destul de inchepator, prin urmare: feed me!!

(incercam un fel de alternativa la „before and after”, mai exact „begining and ..several hundreds of posts later” [pentru cei care vor rezista, sau daca voi rezista eu cateva sute de postari 🙂 ]

as aprecia absenta comentariilor gen „iote si la asta”. 🙂 so shoosh unless you have sumthin’ objective [not necessarily nice] to comment.

16 comentarii

  1. Deci io pe aia cu „iote si la asta” vroiam s-o spun, da’ nu chiar asha, ca eu stiu sa si reformulez. Deci n-am voie,nu? Hmmm…shoooshing then, ca mi-am lasat obiectivitatea acasa. 🙂


  2. bubu, go fetch!

    revii cand ti-ai recuperat-o. pana atunci, grija in exprimari, … you’re on my turf now *woof* 🙂


  3. Si eu care credeam ca doar masculii din rasa ta sunt teritoriali! Deci si tu ridici picioru’ cand faci pipi? Don’t know that much about how dogs pee! 😛


  4. Come watch, then. :))


  5. Nu, ca daca ma mushti. Parca vad eu ca-i o capcana! Daca nu ma musti, vin! Ma musti? :))


  6. Ma provoci? :))


  7. mie mi se pare interesanta catzaua 😕
    incep sa numar posturile deja 😀


  8. *woof* *waggin’ tail* :p


  9. tu la ‘bout catzaua te mai uiti din cand in cand?


  10. mah, ma uit amu’ 😀 [cu scuzele de rigoare, am avut sedinta prelungita cu sefu’.. m-a mai incarcat cu ceva proiecte, prin urmare am lasat un pic blogul in suspans.. ]


  11. Pai, daca esti in gasca lu’ Groparele, e clar c-avem ce citi. Woof!


  12. @Sweeper: stay tuned 🙂


  13. ketze..esti bazata.
    blanitza frumoasa, dantura sanatoasa, latrat elevat..un marait ironic…iesti mishto. parol.


  14. thank’ywoof !


  15. miau!

    veetah, this is strange! ca nu stiam cine erai pana nu ne ciocniram shopping cart against shopping cart 🙂


  16. @veroshag: better late than jamais 🙂 enjoy 😉



Lasă un răspuns

