h1

hmmm…ce-mi doresc eu mie :D

Martie 27, 2008

Avand in vedere ca am fost Catzaua cuminte si muncitoare de am rupt normele zilele astea [motiv pentru care am cam absentat de pe scena blogoristica, scuzele mele de foarte cea mai rigoare, you guys], imi permit sa-mi doresc ceva. Corect? *woof* [Catzaua din mine raspunde ca d’oh.. but ofkiors!]

Deci ce-mi doresc eu mie. Imi doresc asa: sa ma trezesc cu o poveste de-a lui dono,  cu un mic-dejun yummy-bun servit la pat de cook cookie cookin’ hadean, cu cafeaua de dupa servita la o poveste cu groparele, dupe care, cireasa de pe tort, urecheatul sa presteze un strip-stirip strip-stirip striptiz, ca am cetit la el pe blog ca are veleitati du genre. si-s curioasa. de fapt sunt curioasa de fiecare dintre cei enumerati mai sus.  😀 [domnu dracu, ‘mneatale fiind familist convins ce ai avut si asa sufieciente baiuri de pe urma veveritzelor, numa’ o Catza nu-ti lipseste in lista belelelor 😛 ashe’ ca nu te-am inclus in dorintzi hierbintzi]

Deci.. ficiori.. va bagatz? [numa’ nu cu pticioarele inainte, ca mi-e proaspat renovat barlogul si-i pacat de bunatate de covor de paie si rumegush 😀 ]

29 comentarii

  1. pff credeam ca te`ai imbolnavit sau ca n`ai net si de aia nu te`am vazut pe nicaieri azi 😕
    slava lu nenea de sus ca nu ai patit nimic grav 😀


  2. @Lavi: ajuns de la job de vreo ora si un pic. deadlineuri, porcarii, dihanii care latra mai abitir decat mine si alte povesti cu pesti. nu prea am avut timp de net.. recuperez acum un pic, inainte sa-mi pice ochii in gura. am pus in schimb 3 postari ieri 🙂 Iti multumesc pentru grija. you sweet.


  3. deh, ce sa fac, acu traiesc si io din amintiri 😀
    ca pensionarii :))


  4. Acu’, daca nu te deranjeaza sa te bati de la micul dejun cu a mea….:-)))))))))
    hmmm, ar putea fi interesant, daca ma gandesc:-)))))))))))


  5. @dracu: sweet sweet memories. macar ai amintiri dupe care sa traiesti. you’re one of the lucky ones 😛

    @hadean: well, sunt Catza. nu cred ca prezint o amenintare pentru a ta, ..unless you’re one of those guys that are into animal thingies 😀


  6. mai ce zic io si ce pricepe canina faptura din imaginea de mai sus! io ma refeream la o bataita de la bacon crispy, ratută cu un pic de ceapă verde şi ridichi proapete, cacao cu lapte şi croissante cu gem de caise.tu la ce te refereai?


  7. @hadean: no bacon crispy, no cacao cu lapte si no croissante cu gem de caise. Catzaua is not into sweets, Catzaua almost hates sweets. asa ca nu ne mai raman prea multe motive de fight, nu crezi? :))


  8. hai măh.măcar ceapa verde…ce sărăcia!
    pe de altă parte, nu ma cunoşti, că ai găsi şi motive de răzbel
    ioi fug amu să mă ţuc sângur, până nu sare cineva din public.mereţ mă de la jeamuri!


  9. ketze….apai fromos iti shade!


  10. @Inah: wo’ ..? [multe imi shed mumos, si mai multe nu imi shed, da’ tu la care te referi? 🙂 ]


  11. Stiu eu ce sa zic?! Tu n-ai stiut c-am avut reduceri betoane de sarbatorile fomeilor? Une’ ai umblat? Acuma va trebui sa platesti. Si cum nu mai sunt gurmand ca altadata, nush daca ma prinzi cu omleta aia semnalata mai devreme. Da’ eu zic sa incerci totusi. Daca nu-ti iese, sa-ti tzii zestrea la vedere, sa avem din ce negocia. Ca-mi trebuie si spor de risc. Ca esti Catza! Si daca-ti place fundu’ meu asha de tare si ma musti? Sau mai rau, daca nu-ti place strip-strip-tizu’ meu diloc si faci crime demne de seriale la 0TV? (o-ul e de fapt zero, ca sa se stie) Dara…ramane ca negociem, nu?!


  12. @urecheatul: bring it on. numa’ cu pile sa nu-mi vii, ca imi prefer coltii ascutiti, multumesc mumos. *hhrmmmrrf*


  13. Sunt acceptatzi doar aia sau lista de inscrieri e deschisa? Nu de alta, da’ sunt dependent de blonde :ppp

    I wanna be a rockstar… :DDDD


  14. Sweeper, lista e deschisa. vezi ca nu sunt injectabila 😛


  15. auz tu fată, crez că să află în cluju cela (mno, nu ştiu di ce am rămas cu impresia că acolo poţi fi localizată) un job păntru un ficior aşe ca mine(cu excepţia ăluia de dus micu’ dejun la pat)?


  16. @hadean: i’m impressed. deja vrei sa vii sa amushini aerul respirat de Catzaua? tz-am pticat cu tronc in 4 zile de blogareala? damn, i’m good :)) paaaai. trimite-mi un VC…ptiu, un CV sa vedem ce-ti poate blana si ma interesex. is this good enuf for you? 🙂


  17. u’r good daca imi afli de lucru:-)))))))
    amu la modu serios, consoarta din dotare-mi are o oferta buna de acolo iara cum eu nu ma pot multumi cu statutul de barbat intretinut(doamne prost pot fi) am nevoi de un job corespunzator talentelor pe care le posed si pretului chiriei in mandrul oras de pe somes.deci iti trimit.


  18. ca veni vorba, adresa cu care te-ai inscris la mine e corecta?


  19. ana.man.fox@gmail.com


  20. ezact acolo am livrat.senqiu


  21. @hadean: i’m good anyway. i’m Catzaua, d’oh. nu promit nimic, doar sa incerc. that good enuf?


  22. Mai sa fie nu stiam ca adi se pricepe si la… dog food :mrgreen: ham-ham


  23. @M@riansky: pariu ca nu stiai nici de Catzaua care face blog. de-acum orice e posibil. ti-ai rezolvat problema euroilor sau te-a tzapit statul roman definitiv si iremediabil, cu obisnuita dedicatie si pasiune ceva de speriat? 🙂


  24. akumo…no sincer nu shtiu de ce nu mai trecut primu pa lista… da nui bai…ca inseamna ca daca n-am fost primul cu care sa te trezesti….:)))..pot fi ultimul pe lista cu care sa meri la somn…
    invartoshirea in futelnitza catzalei astrale imi lasa gust shi sabor de foame in ceriul gurii…unde mai bui la socoteala ca dupe ce dadui cu mucii in fasolea romantica a cuibuilui de nebunii nu-mi ramane decat penitentza retzetelor zilnice pa care trebe sa le egzecut…
    Arbeit frei¡¡¡
    And by de oai…daca nici faptul ca sunt departe de tarumul patriarhic shi matrional in care m-am nescut crescut shi dospit nu se pune la sokoteauo…atunci bag ultemu argument…. detzin in locatzie proprie de gestiune proprietatea unui restaurant …..romanesc…international shi cu mancare de haleala situat shi ubicat in Hamerica Centrala….
    Daca nici asta nu mere ca sa induplec acceptarea vremelnica in cuibul tau…..:))))…ce pot face…bag ultimul…da ….ultimul argument…. lesta de bocate…den meniu posedat.
    La trezire …. Gallo pinto cu huooua shi platane maduros asociate cu zmantana prospata end paine prajita plus cafeaua culeasa den spatele cashii den arbustu de cofii
    La hamiaza….. avem asha…. shezi bine …no amu asculta… :
    Zupa crema de ciuperci cu romero
    Zupa de vegetale shi platane cu carne de porcusor
    Vegetale natur cu sos de uzturoi
    Cartofi natur cu houa paparada
    Pure de yuca
    Enyucada cu branza
    Tofu prajit
    Pui la cuptior in sos de miere shi lamaie
    Linte in sos roshu
    Mazare cu morcov shi carnitza de pui
    Bistek de vaca encebollada
    Orez cu unt shi houa….stil vietnamit
    Orez cu pui …stil chinezesc….
    Frigarui de pui cu ananas shi mango
    Zuk natural de ananas
    …..
    iar de sara…cand sa te vari la loc de retrajere spre dormirea fiintzei…..
    Salata de muguri de bambus
    Beshte la coptor cu legume asortate
    Orez alb
    Zuk natural de papaya
    ….
    asta numa pentru ca nu mai trecut pe lista….
    ham ham ham…
    :((


  25. @mucea: mmgrrrrrr. try some more. 🙂


  26. @m@riansky:dog food, dog(gy)style, orice numa’ sa nu doara
    @catzaua tatii:stiu ca esti.instinctiv, ashe:-)


  27. @hadean: vezi ca tocesti peria :))


  28. Doggy Style? 😆 Mda aşa cred că-i la modă acum…

    Săptămâna viitoare s-ar putea să pun mâna şi pe banii aia… rămâne de văzut…


  29. @M@riansky: ii la moda cum iti place si cum iti cade bine. sau cum ti se scoala bine. sau cum vrei tu. 🙂



Lasă un răspuns

