h1

intuneric

Martie 28, 2008

deci da. din nou s-a luat corentu’ la noi in bloc. bloc care e nou si „jmecher”. adica e facut prin 2004, gresie in casa scarilor, numa’ garsoniere, 9 in total. pe scurt, cutie de chibrituri.

cutie de chibrituri bransata separat la reteaua de alimentare cu energie electrica. si blocul [lol] asta al nostru, tzuka-l Catzaua, e atata de minunat ca are un panou cu sigurante foarte sportive. adica tot sar. si iar sar. si sar din nou. vor sa-l faca pe Serghei Bubka [sau cum frantz s-o fi intituland vajnicul saritor cu prajina] gelos de sa-si suga ciorapii.

pentru ca iar au sarit. si iar n-avem corent. va intrebati probabil cum postez eu amu’ daca n-am co[e]rent. pai simplu: sa-mi traiasca acumulatoru’ laptopului din dotarea personala. care e un dragut si un sufletist pana-n maduva hardului. in momentul de fata mai am 46 de minute de „lumina”. buuun. deci ce bine ca cablu’ de net n’are a face cu retzaua de enerjie super-mega-extra jegos de penala.

ultima data cand am fost martora a unui eveniment similar [pe scurt: ultima data cand o picat curentu’] si eram acasa, era pan’ detzembrie sau ianuarie. faaaain moment si-a gasit atunci. afara -15 grade, in casa -4 deci deceeeent. ca doara centrala proprie si personala a imeubilului mere tot pe coerent. coerent care numa’ coerent, fluent, fidel si constant nu e [ca barbatii], da’ ma rog.

si sa vezi vo’ 6 pasarele, 3 pasaroi si o Catza, infofolitz pana peste urechi, dardaind in jurul tabloului de sigurante. mai-mai ca ne apucam sa facem un dans al sigurantelor acolo, da’de – da’de se milostiveste cineva, careva, whomever sa isi revina dreaq zapacitele, sa putem beneficia de caldura si apa calda.

eh, ti-ai gas’t. nime’ nimic. si dardaiala.. si tzopaiala, ..si iar dardaiala, si tropait marunt un de’a lungu’ ardelenesc mixat, adica in ritm alert [pentru cine nu stie, de’a lugu’ ii un joc popular din ardeal foaaaarte siecsi si fain]. intr-un final apoteotic apare gagiu’ nenea doftoru’ de sigurante. deschide ala panou’, se uita… se scarpina in cap. il trimite pe trepadushu’ din dotare [ca avea azghiotant, pai cum altcum’?!] sa mai aduca o lanterna din masina de serviciu. mere ala, aduce lanterna, le ia p’amandoua si le tine pe matzele panoului sa vada domn’ doftor ce imbarligatura s-a implantat. si se uita el crucis asa vreo cinci minute scarpinandu-se in cap fara sa atinga un fir de praf din tablou, dupa care face cu un ton dezarmant de incetosat: nu-i d’aci baiu’. [[zau? /:) ] mno si se ia si intra in bloc, se hoalba la tablouasul de sigurante de la apartamente, le scoate, le baga, le violeaza de’amiaz, … tot nu stie care-i baiu’.

se mai invarte o data intre tabloul de-afara si ala micu’ din scara blocului, isi suna un prieten, se mai invarte ca un oi intr-o caldare, .. dupe care la un moment dat se opreste ca trasnit si face ochii mari. mari-mari. semn ori de idee geniala, ori de flash din seria „shit, am uitat copchilu’ in cuptioru’ cu microunde”. noi am preferat sa credem ca era o idee geniala. si asa a si fost.

s-a indreptat batzos si iluminat tot de genialitatea ideii dansului insusi spre panoul de control, a apasat un buton si am avut curent. now ain’t that a doozie!…

[intre timp a venit si curentu’. nenea administrator care-i de fapt un copchil mai tanar decat mine, a rezolvat problema. si ne-a tinut morala pasarelelor de pe scara si Catzelei din mine ca nu-i bine sa avem in priza si functionante simultan frigideru’, cuptioru’ cu microunde, masina de spalat, calculatoru’, fionu’, mixaru’, si vibratoru’ cu cablu electric de alimentare. ceea ce io stiam, ca o Catza instruita intr-ale electrocasnicelor ce ma aflu. la fel de bine cum stiu ca cine o facut blocu’ asta, mai bine viola o capra in mod repetat pana i se usca si-i ptica jos organu’, dupe care i-l papa capra <caprele astea, ale dracu’, rod tot.. oare de acolo expresia scrofuloasa „ma rozi”? ma rod… ptiu, ma ROG> ca o facut o treaba de tot cozonacu’ cu stafide si mai ales rahat cu instalatia electrica. si am mai avut ocazia sa constat ca am o hooker in bloc. da, aia de la etaju’ 2. mai mult nu comentez, ca poate imi citeste blogu’, asa ca nu-i spui mai multe caracteristici vizuale, nu vreau sa ma inunde intentionat, si sa faca si victime colaterale in amaratii de la etajul 1, pana ajunge puhoiul la mine la parter.]

revenind: si a venit coerentu’ atunci, dupa vreun ceas ni s-o simtit si caldura in calorifere [atata de drag mi-o fo’ caloriferu’ in seara aia, ca numa’ liptita de el am stat pana am adormit si n-am mai stiut de frig] si toata lumea o fo’ happy si s-o veselit [unii cu altii, ai’ de’o avut cu cine, restu’..s-or veselit singuri, evident. i-o m’am dragostit un pic cu caloriferu’ 😀 ]

concluzie: penele de curent e motive de socializare la noi in bloc. as i type, aia de la 2 fac brainstorming retroactiv si isi dascalesc pitzile sa nu mai fie asa harnice, ca cauzeaza. ce cauzeaza? pene. fi-le-ar penele si pufu’ lor de gospodine date dreaq, ca s’apuca toate deodata, parc-ar fi vreun concurs, in blana mea.

deci da.

11 comentarii

  1. ketze..da’ bazata esti…ce cushka jmekera iti traseshi…
    halal…
    p.s. pe mine ma freaka astia cu curentu’ de n-am aer….da-i prind io odata…si vai de oole lor


  2. @Inah: de ce nu zisesi „coaie” ?


  3. ca o sa fac omleta din oole lor…de-aia cu ciuperci..si usturoi:))
    apai, ce aia de la electrica au coaie?


  4. @Inah: numa’ imitatii, soro, numa’ imitatii. cojones inchipuite. :)) vezi ultima postare , poate gasesti adepti si pe la tine pe-acolo… 🙂


  5. no, vedz di ce-i bine sa ai resheu pa carbuni?


  6. @hadean: am avut si d’ala, Catzaua a crescut la tara [d’asta e usor necizelata pe alocuri si cu impulsivitatea nedresata]. ce vremuri, dom’le. da’ ce vremuri…


  7. Cumva e blocu’ ala verde de mult mai sus de McDonald’su din Manastur?


  8. @Sweeper: e un bloculet din Marasti. nu numai Manastiuru’ e cu fenomene 🙂


  9. Spanac, acolo sta var’meu! Sa nu-mi zici ca-i Piatza Marasti, ca ma uit dupa toate blondele din zona :pppp


  10. @Sweeper: si marastiul e marisor. nu in zona pietei. pe undeva pe la pod, cam asa. 🙂


  11. […] chef de randevu, face ce face [ba buseste o siguranta, ba tranteste un transformator], napastuieste blocuri sau strazi intregi numa’-numa’ sa se intalneasca cu Catzaua. Ieri bag sama ca iar ii fu […]



Lasă un răspuns

