h1

inconstient sau educativ?

Martie 29, 2008

Sau cum o sa ajungem in cativa ani [daca nu am inceput deja] sa ne punem mainile in cap pe motiv de omfg, we’re surrounded by morons. driver, stop the planet, i want to get off. 

Am vecini vis-a-vis. Foarte vecini. Care au un plod. Foarte plod, cam pe la vreo 3-4 anisori asa.

In mod normal cand iese la plimbare copchilul asta e inconjurat de cel putin 2 membri [da, in cazul asta puteti avea in vedere si semnificatia figurativa a cuvantului membru] si cu toate astea, aproape de fiecare data reuseste sa se juleasca, sa se dea cu capu’ de ceva [si fiindca are capu’ moale si nu suficient de elastic, it doesn’t bounce back] , pe scurt, sa se beleasca.

Buuun. [concluziile le pastram pentru final, da?]

In dimineata asta il vad pe copchil in picioare, pe pervazul ferestrei de la … ermm.. bucatarie? ..sufragerie…? de fapt ce conteaza care fereastra era, … important e ca fereastra respectiva se situeaza la etajul 1 al blocului in care haladuieste clanul. [chiar sa zici ca nu ar pica prea de sus, da’ totusi.. ii copchil.. inca are coaja subtirica]. In fine. M-am socat in prima faza si ma si asteptam sa-l vad picand si implantandu-se melodramatic in tufisurile de sub geam, cand, hopaaaa…bag de seama bratul lui tac’su tinandu-l relativ ferm, dupe care binevoieste numitul tac-su sa-si itzeasca si moaca mai la vedere. Nu stiu daca ii arata lumea, ii trata raul de inaltime plodului sau daca ii arata ce fain se vede lumea de sus  [pentru ca poate mai incolo, incantat de experienta si inconstient de pericolul unei asemenea actiuni pe cont propriu, sa testeze si singur putza ala micu’ schema si atunci chiar sa ptice].

Amu’ concluziile: deci ajtia [familie de retarzi] ori sunt inconstienti de-a binelea si habar n-au sa creasca un copil – il si vad p-asta traumatizat psihic peste cativa ani, daca supravietuieste – ori aplica in cresterea si educatia mititelului o tehnica foarte spartana, din genul „if you survive you shall be worthy of …whatever-the-fff..”

Asta sa fie chiar un mod de a creste un copil sau e Catzaua paranoica?

Later edit: iar am fost in balcon, iar am vazut miscarea descrisa mai sus. In blana mea, spuneti-mi ca nu aveti si voi fenomene de-astea in jur, spuneti-mi ca e un caz izolat si nu e cazul sa ma hiperventilez gandindu-ma ca si asta micu’ [daca supravietuieste] va creste educat in stilul parintilor, iar el la randul lui isi va creste progeniturile in stilul similar, iar in baza rationamentului ca „aschia nu sare departe de trunchi” , daca mai sunt multi d’ajtia, …la ce pruna mea sa-mi mai fac griji pentru incalzire globala? We’re fucked anyway.

4 comentarii

  1. adevaru-i ca-i plina lumea de parinti din astia de felu „shaolin provoaca ninja”.io de ezemplu nu-i pricep pa aia care-si lasa pruncii(doi, de pana in 8-10 ani) afara din casa la 9 seara fara sa se intrebe de ce mama dracului copchii se dau cu tramvaiul.in sensul ca se plimba de la o statie la alta stand calare pe tamponul din spate al tramvaiului.am inghetat cand i-am vazut prima data.de atunci i-am mai vazut de trei ori.nici sa urlu la ei nu-mi venea ca daca picau sub masina din spatele tramvaiului ma trezeam cu constiinta plina.oare asa o fi inceput si sobi czeh?


  2. @hadean: mah, nu stiu, da’ astia ies ori super-eroi [ceea ce ma indoiesc, drept sa-ti spun, ca o sa se intample ; si sper sa nu raman indoita, oricum] ori sinucigasi fara voie, ori… mama dreq va mai sti ce. vai s-amar de tarisoara noastra.


  3. finca ma simt tare luminata de febra, musai sa zic ceva. deci, omul facea chestia asta repetitiv. repetitio este mama invataturii, asa ca ii foarte clar ca tati il invata pe za kid o lectie importanta de viata. adicatelea: sa nu ii fie rau de inaltime. poate saptamana viitoare ii vezi la etajul 2, apoi la 3 si tot asa pana ajunge za kid pe cine stie ce everest. ai mei parinti au omis lectia asta in frageda mea pruncie, asa ca acuma cand ies din lift la etajul 10 ma apuca ametelile, greturile si varsaturile. in avion, musai sa fiu sedata si distonocalmizata.
    dar, mai am o curiozitate:actiunea se intampla in manashtiur? ca acolo is trendy chestiile de felul asta!
    mai bine iau un nurofen. cred…


  4. @oana: ntz.. zis iz marashti pipal i’m raiting abaut. 😀
    manashtiuru’ nu e singuru; cu fenomene. we are sort of surrounded, stii? 🙂 multzam de vizita 😉



Lasă un răspuns

