h1

am un junghi

Martie 31, 2008

De fapt, am mai multe junghiuri. Ma iau asa pe rand cand ma gandesc la chirie, cand ma gandesc la cele 20 de directii in care se va imprastia cea mai mare parte a venitului lunar, cand cujet cate mai am de facut si nu reusesc din diverse motive, nu neaparat direct dependente de vointa mea suveran-canina. Da’ ma rog.

De data asta vorbesc de alt junghi. Junghiul de sub coasta, dreapta jos. [oh my god, i’m gonna die!] Bag labele in naravu’ lui. Asta-i insistent al dreaq ca un musafir d’ala care iti vine dar uita sa mai plece, ca propovaduitoarele neobosite ale lui Iehova, ca aia de la departamentul de PiaR al firmelor in baza carora de date apare si sotzietatea unde activeaza je cu aplomb si dedicatiune si care ne trimit periodic tot felu’ de chestii promotionale [gen „Pasti nu-stiu-unde pruna ma-sii”, „ultima zi de inscriere la targul Floricultura sulii inflorite”, „prima zi de inscriere la targul Mici cretini cu ganduri mari”, „invitatie de participare la trainingul cum sa-ti tragi sefii pe sfoara lasand impresia ca muncesti” – evident cu niste scoruri de pica matza in cap, si io Catza fiind, is buna la suflet si mare in bojoci si nu vreau sa pice matza in cap, deci nu ma inscriu niciodata] .

Mno. [deci daca stau bine sa cujet si astia cu promotionalele is tot un fel de junghi; ca pe cand crezi ca ai scapat de ei, hop-tzop, ghici ciuperca ce-i. Printre altele, fac un apel: cretinilor, nu mai futeti atata amar de celuloza pe materiale promotionale tiparite pe care nu le citeste decat un drac din 200 in cel mai bun caz; nu mai futeti atata amar de celuloza pe materile promotionale tiparite care oricum nu ajung la reciclare, ci vraiste impreuna cu restul gunoaielor!]

Revenind la junghiul meu: nu e mic, nu e nici mare, dar cata putere are! Deci ma tine constant. Da’ e de treaba el asa, ca ma lasa sa dorm, ma lasa sa execut in mare cam toate activitatile obisnuite [atata timp cat nu implica prea mult efort fizic – deci sula sala zilele astea, bag blana], ma lasa sa si cujet, .. a inceput sa-mi fie drag ca o migrena de-aia tampita de care nu scapi nicicum, o simti mormaind si tocandu-ti creierii in surdina; mi-e drag ca o guma de mestecat lipita pe tocul pantofului [cu toc]; mi-e drag ca o sambata dimineata cand trebuie sa merg la serviciu dar asternutul cald scanceste sa mai stau; mi-e drag… ca un junghi sub coasta.

I-am pus gand rau: il mai las doua zile sa vad daca ajung la un pact de neagresiune cu el, dupa care vede el pe dracu [nu pe dracu, ci pe dracu’-doftoru’] si il vad eu gafaind la 200 de metri garduri. or else.

14 comentarii

  1. lucreaza cu tine?


  2. ioi ce naspa.io tomna am incput sa-l tratez pe al meu.cu pirule.dar depsre asta, pe alt blog.al meu:-)


  3. Tuh blanitza blonda, ma sparge limbaju’. “ultima zi de inscriere la targul Floricultura sulii inflorite”, “prima zi de inscriere la targul Mici cretini cu ganduri mari”, esti criminala! Si unde-i junghiu’ ala? Da’ tusea?


  4. talie, dreapta jos. cam pe unde ar trebui sa fie apendicu’. da’ ala e scos de 8 ani deci nu-i el de vina. limbaju’ de data asta fu zamislit din durere si nervi. azi merg la medic, ca nu se mai poate. de’abia ma misc.


  5. ketze..roiu la doftor. ai messenger?
    baga o convers. scurta cu fata…ai adresa mea de e-mail…ala e si ID-ul de messenger. kestii emportante. astept. muah


  6. bai, eu credeam ca e junghi de dragoste! @-)


  7. no, ce zâce veterinaru? ne mai freci mult la cap cu textele tale scrisă cu talent o meri la corhaz(doamne fery)?apoi pune mâna de linje-ţ rana şi te fă virgonţă, bine?


  8. unde zici ca esti?


  9. gata, te-ai internat?


  10. ce ai patit mah?de 2 zile intru pe site si tu nu ne mai dai nici un semn nimic :-s :-s :-s


  11. @ALL: sunt relativ ok acum, in curs de spre bine. bag postare. nu va impacientati, k? pup cu drag poporu’.


  12. Junghiurile e de la prea mult… si e nashpa. Ca nu te lasa sa meri la sala, iar sala e importanta sa meri la ea…


  13. .


    • Adnana, ma tem ca nu inteleg prea bine ce-ai vrut sa spui 🙂



Lasă un răspuns

