h1

alive and… healing

Aprilie 4, 2008

Drrragi tovarasi si prrreeetini, *woof*, *woof-woof*, *aouuuuuuuugh*!!!!

Deci da, dragii mei, Catzaua e vie, Catzaua maraie, Catzaua latra [mai slabut, ca nu prea avem forte momentan, da’ mere treaba].

Sunt in plin concediu medical, motiv pentru care pana saptamana viitoare [luni-martz’] nu-mi mai arat nici botu’, nici coltii’, nici ghearele, nici coada [ma duc la mama sa ma tzaie in puf cateva zile, ce blana mea].

Asa ca nu va ingrijatzi. I’ll be back *evil grin*

Amu’ despre ce am avut, am, si ma doare, va voi prezenta cateva avantaje pe care le prezinta chestia de care sufar:

1. daca ai dujmani care te nacajeste, scoti ptiatra de la rinichi, arunci dupe ei;

2. daca joci shotron si nu ai obectu’ muncii, scoti ptiatra de la rinichi, arunci cu ea, nu garanteaza ca si castigi, da’ macar ai cu ce arunca.

A, da… si mai am si „mica fiara din mine” [fierea] sucita si lenesa. Cum ii turcu’ si pistolu’ ar zice unii care ma cunosc mai indeaproape. *mmmrfff* 🙂 Asa ca, baetii cu retetele, bagati ceva ca de dieta, ca pentru o Catza sucita cu restrictii de viteza, gabarit si tonaj pe osii in traficul culinar.

Va multzamesc anticipat.

P.S. Pup iu all care v-atz’ frant mainile si v-ati uitat barbatii, copii sau nevestele [dupa caz] de grija me. 😛

25 comentarii

  1. Tu!

    Deci fa-te bine, ‘ntzales?

    And that’s an order!


  2. @Groparu:
    Mah!
    Deci ma fac, da?
    And that’s a *woof*!


  3. apai no ma catza..fa-te bine!…vezi, asa se intampla cand nu bei destule ape…baga bere, suce, ceai, dã tate…si pune sare calda pe renel..ca e buna rau la asa ceva…sh’apai pentru hierea rea…e ceva cura beton cu ulei de masline..da e prea gretzoasa sa tz-o scriu aici..asa ca daca vrei tot retzetaru’ da-mi de stire 🙂


  4. Sa te faci bine repede ca o sa ne plictisim fara tine 😦


  5. @Lavi: am un blogroll, foloseste-l cu incredere.

    @dush: cu incredere, baga retetar 🙂


  6. ioi tu! am crezut că ţ-ai uitat parola de intrat pe blog, că făceam cumva.
    amu că am aflat cum stau lucrurile, propun să bagi tu cam fără sare o vreme şi eventual cu berule.servus!


  7. @hadean: bine-ar fi sa scap ashe ushor. da’s mai multe p-acolo. deci antibibilotice, calmante, ceai de codite de cirese [il beau cu o dedicatie si=o pasiune de ma speriu io pe mine.. are gust de lemn dulceag.. o minunatie], si ceva praf care tre’dizolvat in wasser si beut si ala. deci beu la chestii de ma mir cum de nu’s cat un balon deja. si sa nu-ti povestesc cum e cu mersul la buda :))


  8. bitchin


  9. @Mihai: ma rozi.


  10. apa trece, pietrele rămân…
    d-obicei la rinichi 🙂


  11. nu-mi povesti:-)
    no, u;urel numa cu mobila pa scari si hai-napoi cu forte noi.si mai usoara cu niste nisip.


  12. sa te rod e de bine sau de rau?


  13. haoleo, hartista noastra….fa-te bine mintenash…ca fuse nasoala blogosfera fara matale zilele astea.
    sanatate maxima si codita sus.
    muaaaaaaaaaaaaaaaah


  14. bere la greu. minim 2 litri pe zi.
    + bai fierbinti si lungi.

    de preferat a se servi berea in cada.

    de fapt o doctorita mi-o zis ca asta e tratament de soc pt curatat rinichii:

    iei o naveta de bere (minim 10 sticle de juma), te bagi in cada cu apa fierbinte, si nu iesi d-acolo pana nu termini berile.


  15. Unde ai disparut, chiar esti asa bolnava??? Imi plac comentariile tale


  16. Subscriu la tratamentu lu’ Dracu’. Baga si ceva Bacardi prin berile alea, cica-i coroziv cu peatra…


  17. iuck..rom cu bere? berea mere cu rom..:D nu al’fel…no mandro, pentru fierea ceea nervoasa…tre sa iei ulei de masline pe stomacul gol, una lingura de bucataraie, peste 5-10 minute..shazi-te pe partea cu organu enervant…ete aici nu mai stiu cat timp tre sa stai…si dupa aia sa incerci sa scoti uleiu’ din tine cu forta…fie cu gaghilatu’n gat..fie cu alte metode..te gandesti la frun verde imparat…eventual poti incerca cu apa calduta cu sare…si dupa aia continui normal cu mancatu/bautul…diverse…cica cura asta se tine o saptamana, dupa o saptamana de pauza..se repeta…eventual mai cauta sa vezi daca am fost coerenta..sau nu..


  18. mie mi dor de tanti catzaua 😦 uff ca nu sa mai face bine odata :((


  19. te-or fi luat hengherii????be back soon!!ok?


  20. @ALL : i’m back 😀 alive and kickin’. da’ am o droaie de recuperat la job, prin urmare cel mai probabil mai spre seara asa o sa revin cu mai multe hinformatii si alte alea. va pup si anume.


  21. of, bine ca venishi!
    pup.


  22. da ce facusi toata ziua ca nu dai nici un semn chiar teo prins valtooarea muncii


  23. @iulyan: ui’, .. recuperez. 🙂


  24. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.


  25. @ Cazare pensiuni: bine trecusi p’aci pan’ vizita. si spor la parcurs 🙂 ai ceva de recuperat 🙂



Lasă un răspuns

