h1

cautari

Aprilie 10, 2008

Am cautari :)) imi aterizeaza si mie popoare pe blog de pe gugal-gal. Ce au cautat rumanii de m-au dibuit [nevinovata, vai de pacatele mele]:

junghi la rinichi – din seria „carefull what you wish for, ‘cuz it might come true”… nu-i rau ca il cauti. da’ ii grav daca-l gasesti. si mai grav ii daca te gaseste el pe tine. io zic sa nu-l zgandari.

blog culinar – ma confunzi, dragutza.

catzaua – am i famous already? o_O

…slabutz, slabutz, … astept provocari mai interesante 🙂 adica provocari.

8 comentarii

  1. stai să vezi când or începe să te găsească retardaţii… sfat dezinteresat: evită cuvintele deocheate, pune **** 🙂


  2. mersi, mersi. o sa tin minte 😀


  3. te deranjeaza ca te-am cautat? As fi vrut sa conversam dar daca te deranjeaza ma rog ,o las balta insa credeam ca esti o catzaua inteligenta si se pot discuta lucruri inteligente cu tine chiar ma gandisem si mai departe…adica sa ne cuunoastem mai bine cine stie poate chiar o intalnire cu toate ca cred ca nu e posibil ==suntem prea departe..Alegerea ta….


  4. vaaaaaaaai ce comentariu tare =))


  5. @iulyan: nu interpreta textele si comentariile mele ca pe un atac la persoana [adica la persoana ta] ok?

    @Mihai: intr-adevar, tare comentariul


  6. sufletel vesel….insista…ca o sa prinzi si „adevaraciuni”…
    te vaz io cu o colectie sanatoasa de „zoofili” si perversi de tot felul…
    oricum, cred ca si gugalu e nitel deokiat….ca prea le aiureste….
    acuma, io-s fimeie sa detin :”tratament cu maioneza pentru paduki”???
    sau sa am adresa „curva dr. taberei”??
    lumea e plina de nebuni.


  7. Deci pana nu te vezi asaltata zilnic de „oferta metro”, „trilulilu” si cel mai tare „how to give head” nu te linistesti huh!?

    🙂


  8. @.marius: daca mi-i trimiti pe cap, te sparg. 😀



Lasă un răspuns

