h1

i have a thing with darkness…

Aprilie 11, 2008

Deci despre intuneric. [din’ou] Care intuneric nu mi-e complet necunoscut, nu mi-e nici urat, nu mi-e nici foarte drag. E pur si simplu. Cand il apuca si ii vine chef de randevu, face ce face [ba buseste o siguranta, ba tranteste un transformator], napastuieste blocuri sau strazi intregi numa’-numa’ sa se intalneasca cu Catzaua. Ieri bag sama ca iar ii fu dor de mine. Sa va povestex:

Deci asara am fost la un comedy show la Casa de Cultura a Studentilor [in Cluj, care este]. Comedy show care in a doua jumatate a fost bestial, jenial, super tare frate [mai multe nu spui; daca n’ati fostara, se numeste ghinion 😀 ]. Da’ dupe atata ras ni se facu foame, deci am luat masuri, deci ne-am carabanit cu compania la Vikingi, sa bagam ceva la matzul care incepuse sa se schiaune si sa se scartzaie pe motiv de goliciune si lipsa de activitate. Buuuun… si mergem noi acolo, comandam, shedem, povestim, la-la-la, si la un moment dat, din seria „stupize-stupize”, se ia corentu’. [shocking, right? 🙂 ] Liniste mormantala initial, doua aplauze stinghere int’un coltz de bucurie ca s-o luat lumnina [pe vremea lu’ Ceashka nu aplaudati, ai’…?], apoi s-a prins lumea care-i faza… rasete, veselie mare.

Comenzile date inainte de intunericu’ ca pana corbului de curent au continuat sa vina, restu’… cam din parti. Vorba ospatarei: si la ce vreti sa vi le gatesc, la lumanare? Deci da. Hamesitii, grabitii [si fricosii] si-au infulecat rapid portiile, au platit, s-au ushkit, dusi au fost [cowards!!!].

Noi am ramas. Si ce fain o foooooost!!! Sala goala, liniste, lumina de lumanari sau de la becu’ d’afara de pe strada [apropo, daca a ramas toata Piezisa fara curentzi, becurile alea de iluminat public de ce luminau? retele separate? posibil. minune din ceriu’? improbabil. whatever] , iar liniste, si ne’am rumegat in voie potolu’, si ne’am beut in liniste si cu treaba buna beuturile si ce romatic a fost, fara intentie.

Yep, I have a thing with darkness. Or darkness has a thing with me. Bewaaaaaare, I am Catzaua Intuneeeericului. Boooooooooo!!!! [v’ati speriat? 🙂 ]

21 comentarii

  1. woof, skeri treburi pe la voi prin zona….
    si totusi sunt crestini care savureaza genul asta!!!
    stii ceva?
    baga de-o afacere : fratilor, ketze se privatizeaza….daca aveti kef de liniste (da, bre..liniste..fara 3 sud-est..fara mandinga…fara dracu sa-i ia pe toti)….intuneric (ici, colo….niste lumanari…)…mancare finutza si bauturica pe masura….no, haideti” .


  2. iote ca ti-am gasit barlogul, catzalusha. si daca nu e cu banat, o sa vin din cand in cand sa facem purici impreuna 🙂


  3. @pisicila: welcome, welcome.enjoy your stay. 🙂 daca ti-a place, ii mai veni. mersik de vizit. 🙂


  4. Daca puneati si de o sedinta de spiritsm ma speriam un pic.


  5. apai imi place, ca tot cetesc si ranjesc:). iar la scrierile cu carierele de pietre la rinichi si prin alte parti anatomice m-a umflat un pic plansu’, de emotie, ca prea semanam la boli, desi sintem de rase diferite 🙂


  6. @pisicila: mno tuh draga. las’ ca macar dupa ce ne descompunem va ramane ceva palpabil dupa noi, sa sa vada ca am trecut si noi p-aci si am realizat ceva prin propriile puteri si acumulari de toxine 🙂


  7. deci imi place ca gandesti in perspectiva si ai pareri tari ca piatra. o sa-mi revin in simtiri si n-o sa mai umblu nici eu prin vraci si doftoroaie, sa dau afara cariera, cand ea imi asigura continuitatea in timp si spatiu.:))
    la buna citire, catza. si la buna scriere in continuare, ca de talent nu duci lipsa 🙂


  8. @pisicila: multumiri cu plecaciune adanca [nu te superi daca nu suficient de adanca incat sa faca vedere la decolteu, nu? doara suntem straight, ce blana mea :)]


  9. treaba sta in felul urmator:cel mai important e sa fiti organizati inca inainte sa se ia lumina.ca dupa.. e mai greu si se intampla nefacute…


  10. in timp ce ma gandeam cu ce plecaciune se raspunde la o plecaciune adanca, mi-a venit sa-ti spun ce mi-a zis odata doftoroaia inteleapta: cica in plan ,,subtil” pietrele la rinichi apar ca urmare a doo fapte grave: una,ca atunci cand suferim… suferim din toti raunchii, si a doua ca nu stim sa ne exteriozam suferintele emotionale. deci astea se depun la rinichi, unde e forta vitala, si gata cariera pietroaso-emotionala. 😀


  11. @pisicila: haualeu. pai atunci sa ne punem pe bocit, zic :)) retroactiv se pune, oare? rofl.


  12. retroactiv doar fluvii de lacrimi, catza, sa urneasca cariera :)))
    si p-orma… doamne iarta-ma, doar n-o sa fac fluviu en present pentru unu care m-a parasit acu’ 4 ani! cu atat mai putin cu cat in momentul de fatza gandesc ca ce bine ca m-a parasit, altfel il paraseam io pe iel si ma alegeam si cu mustrari de constiinta care cine stie pe unde se mai depuneau si ce pietre mai faceau…


  13. @pisicila: i like you. stai p’aproape 🙂


  14. gand la gand cu bucurie 🙂


  15. Eh, n-am zis eu?! Ati facut galagie la mine pe blog, m-ati ridicat in slavi ca ce iepure gigant is, si cand imi ierea lumea mai draga, v-ati luat si-ati plecat voi doua in lume. Va potriviti: una e catza si pune poza cu lupoaica, cealalta e matza si pune poza cu pantere negre. Of of, sa stiti ca relatiile bazate pe minciuna nu functioneaza…Ziceti ca nici pe gaura cheii nu ma pot uita? Hai ma! Va mai rog odata, ultimu’ avertisment!


  16. …..


  17. @Iepuroi: get your facts straight and get back to me afterwads 🙂

    @iulyan: …?


  18. sperie-te, ca sa nu ne speriem noi.


  19. urechila! hai,maaa… ce naiba! ba vrei, ba nu vrei, ba te superi, ba-ti trece… frati barbati, si cica la donna e mobila! :)))
    nu’j ce sa zic… ajungi la gaura cheii??


  20. Am sarit un rand doua, si ma tot gandeam cand dracu s-a luat corentu` la stand up comedy… Am recitit, deci am lamurit nelamurirea.

    Cat despre Bendea, chiar nu cred ca are nevoie de Iancu ca si preambul… Dar, atata timp cat Iancu e acolo, Bendea nu poate decat sa dea foarte bine in loc de bine.


  21. @.marius: m’ai sarit? …you do not like blondes that much, do you? :))



Lasă un răspuns

