h1

intalnire de gradul tzanshpe..

Mai 24, 2008

…cu IQ subunitar la posesoare.

Azi scriem despre pitzies [da, stiti …pitzipoance, …alea]. Azi prestez la job. Am reprofilat cariera, asa ca mai nou activez in curierat [daca aveti expedieri de colete sau plicuri, dati de veste :)) preiau si comenzi online 😛 ]. Deci revenind. Deci da. Printre coletele sosite s-a numarat unul pentru o mini-tanti [adica tanti in devenire.. peste cativa ani buuuuni, deci fara graba ca oricum nu i-ar suporta procesorul, dupa cum aveam sa aflu] cu adresa de livrare in hasdeu. In camine. La studenti.

Fiin’ca la prima tentativa de livrare mam’selle n-a putut fi gasita la adresa [camine studentesti, d’oh], pachetul s-a intors la depozit, s-a contactat telefonic mam’sela, i s-a comunicat adresa depozitului si ca-si gaseste marfa aci, intre orele X si Y, conform procedurii standard. Buuuun.. asta era joi.

Dimineata imi suna telefonul. O sa incerc sa redau convorbirea cat mai fidel posibil [io – A(na), ea – B(ovina cruda)]:

T[elefonul]: tra-la-la-li-lu-li-lu-laaaaa…

A: Z curier, Ana la telefon. poftiti..

B: aaaa.. buna ziua.. am un colet la dumneavoastra. aaaa.. trebuia sa-l iau de la depozit.

[dupa confirmarea expeditorului, destinatarului, confirm coletul]

A: va asteptam.

B: da’… aaa… numarul x [adresa noastra] unde-i, mai sus sau mai jos?

A: o_O …mai sus sau mai jos de ce anume? …

B: … aaa.. pai pe strada…

A: dar dumneavoastra, mai exact, unde va aflati acum? imi puteti da un reper?…

B: un ce? …

A: un reper. o cladire, un magazin, o firma care sa iasa in evidenta in zona unde sunteti…

[omfg…]

B: pai…. aaaaa… da’ totusi unde sunteti?

[la faza asta imi venea sa-i iau la suturi stramosii.. da’ inca nu era gata distractia.. ]

A: vedeti cumva blocul „farmec”?

B: ioi, …da.. mi-i in fata.

[fi-tz-ar capu’ al dreaq.. nici nu-i cat china blocul ala, vopsit in portocaliu deschis, arata ca un tub imens de spray]

A: bun. de la blocul farmec veniti aproximativ tz metri spre centru si ne gasiti.

B: da’ unde-i centrul?

[deja ma faceam verde la bot]

A: pai dumneavoastra veniti dinspre kaufland sau dinspre centru? [respectiv cele doua capete ale strazilor]

B: dinspre kaufland.

A: ok. atunci veniti in directia opusa tz metri. va asteptam.

B: bine. [si-mi inchide telefonul. vaca]

[trec vreo 20 de minute.. cred ca s-a mai invartit o tura prin zona, asa, de control.. si apare. micuta, brunetica, privire  bruna si tampa tipic bovineasca, moaca standard care cere palme]

B: aaa.. buna ziua… pentru colet am venit. v-am sunat mai devreme..

[iau coletul sa-i fac livrarea]

A: numele dumneavoastra, va rog.

B: Adriana Mxxxxx.

A: seria si numarul cartii de identitate.

B: da’ n-am buletinu’ la mine.

[ o_O]

A: pai nu va stiti seria si numarul ?

B: nu.. da’ stati ca sun pe cineva sa mi le zica.

o_O   Mmmkaaay.. isi scoate telefonelul din posetuta, se inarmeaza cu un post-it si o unealta de scris, iese in hol. dupa 15 minute – fara exagerare- apare cu aceeasi moaca plata si imi intinde hartiuta cu datele pe care i le solicitasem. Futut … ptiu! Deci facut predarea, inmanat coletul, expediat jitzaua in pruna mosilor si stramosilor ei, spala-s-ar pe cap cu ea.

Si de-atunci stau crucita. Un-phookin’-believable… traim inconjurati de fenomene. Mi-e dincolo de puterea de pricepere cum pot fi unii atat de ..petarzi [petarzi, retarzi, tot dracul ala e]. Si e studenta. Deci pazea ca vine, inrolata in randurile crude ale viitorilor „profesionisti” cu care vom da bot in bot in te miri ce domeniu.

Mda.. sa mai *woof*…? Woof, wtf…

2 comentarii

  1. aide, tanti woof – woof….ca suntem noi neste babe acre si invidioase…
    asta-i teneretu, bre…
    belaliu, ametit, sexy si degeaba.
    io m-am obisnuit cu alde „pitzi”. ie plin. traiesc si ele. cu greu.
    sa nu-mi stea in cale cand am treaba…in rest..e loc sub soare suficient.


  2. @Ina: deci… fac urticarie instant cand dau de cate o fenomeana incaltata de-asta. nu de alta, da’ tre’ musai sa ma abtin de la a izbucni intr-un ras de’ala cu spume si tavalit pi gios in serii de cate 5 rostogoliri la stanga, 5 la dreapta, in unghi de 3.7 grade. si oricat as incerca sa imi dau seama cum pot fi atata de boante, ..invariabil imi da cu virgula. patzashti.



Lasă un răspuns

