h1

mmmhmmm…

Mai 26, 2008

una dintre micile mari placeri ale vietii.. topsica [= toxica] placere, ca de altfel mai toate placerile adevarate de pe lumea asta, care dauneaza intr-un fel sau altul oamenilor [sau animalelor] din noi: caffa si tigara de dupa o zi de munca.

nu stiu altii cum sunt, ..dar dupa o zi plina si zapacita, dupa zeci de telefoane in tzanshpe directii, dupa tzanshpe serii de nervi in zece [sau mai multe] directii, o cafea aburinda si o tigara fumeganda sterg multe puncte negre ale zilei ce tocmai s-a incheiat.

oi fi o catza masochista ca imi aplic tratamentul asta, dar imi cade al dreq de bine si ma bucur de fiecare strop de cofeina si de fiecare particula de nicotina. cafeina nu-mi cauzeaza somnului. zapaceala zilei ce tocmai s-a scurs are grija ca somnul sa vina si sa se instaleze comod fara absolut nici o rusine. o sa dorm din nou ca un prunc scaldat pana dimineata, o sa visez din nou fara sa-mi aduc aminte dimineata ce anume am visat sau pe cine. [de-asta imi pare rau, ca nu tin minte ce visez.. ca poate daca mi-as aminti, as incepe ziua cea noua altfel. poate m-as trezi marcata de visul respectiv, poate m-as trezi si as vedea lumea cu alti ochi. dar asa… ].

pe voi ce va incalzeste/inmoaie dupa o zi de munca? ce anume va aduce turometrul la numarul de rotatii regulamentar pentru starea de bine?

6 comentarii

  1. Bacardi, ketze…


  2. o tona de inghetata de portocale 😀 si eventual un absolut cu lime 😀


  3. praise the lord! 🙂


  4. halcoholu` draga moshului. btw ca sa nu mai am dileme cu paharu jumate plin sau jumate aproape gol, de ceva vreme beu linistit din cana…


  5. @io: cumnateeeeeeeeeeeeeee! 🙂 buey, adu-mi aminte sa-ti aduc o cana jmechera, stii, ..de juma’ de litru. sa bei mai cu spor. 😛


  6. ce ziceam aseara, e ca un pic de positive thinking ma duce pe mine acolo, positive thinking in sensul ca maine se va intampla ceva… Nu conteaza ce, ceva, care ma va binedispune. Si nu e nevoie de mult, un zambet, un client fericit, niste prieteni fericiti.

    Daca e sa castig si la loto, e bonus 😉

    Daca se intampla sa dorm bine, la caldurica cu ea langa mine, asta garanteaza o trezire la niste parametri optimi.



Lasă un răspuns

