h1

romTEMBELecom

Mai 28, 2008

mdeah. cica ne-o trebuit telefonie fixa de la romtembelecom. si i-am chemat pe aia sa ne traga cabluri si sa ne gadile in mufe. si au venit. si au facut.

da’ in planul de achizitii a intrat si o centrala, ca doara noi sa n-avem interioare, exterioare, sa avem ce combinatii si serii de cifre memora? eh. avem si noi motzu’ nostru. deci ne-am tras centrala. centrala procurata ieri de la dansii, instalata azi de dansii, da’ altii. da’ tot de-ai lor. buuun.

povestea incepe asa: una bucata masina bleu-ciel iiinzcriptionata regulamentar, sosita, parcata, scormonita dupa cabluri, scule si succesuri [luate in spinare ulterior], una bucata sediu care isi astepta cu ardoare si pasiune noile aditii tehnologice, doo bucati reprezentantz’/ajenti de teren/instalatori/frectionari in fericire ai numitei institutii, una bucata Hugo molesit de soare, latit [again] pe platforma de incarcare.

vin curajosi nenii aia doi, pun mana pe clanta portii, deschid pe jumatate numita poarta, vad dihania, se retrag urjent si imi bat in geam [„veniti putin…? :D]. ma duc, ii introduc in curte [al naibii de bun sistem de paza Hugo asta, chiar si cand lancezeste la soare tine necunoscutii la distanta], ii bag in casa. mno, bun …

urmeaza intrebarile legate de instalare, amplasare, organizare… mure, maturi: unde-o vreti? cum o vreti? ati mai lucrat cu asa ceva? [nu va ganditi la prostii. dar da, am mai lucrat si cu de-alealalte]. le dau indicatiile necesare, se pun astia pe treaba. masoara, cujeta, se sfatuiesc in timp ce imi vedeam [era sa zic linistita ] de-ale mele – clienti, telefoane, alte telefoane, alti clienti. zapaceala, ce mai..

si cum am prins un momentel mai liber, mi-am inhatat cafeiu’ sa-l savuresc in [relativa] liniste si pace. iau o gura zdravana de licoare majica [multzamim serrani pentru pastilutele de espresso si espressor 😀 ] pentru ca in secunda urmatoare mai-mai s-o proiectez pe monitor, tastatura & co: incepuse nea’ paraluta de la romtembelecom sa dea gauri in perete, la nici 2 metri de mine, cu ditai bormasina [asa ii zice la chestia de gaurit pereti?]. fitz-ar capu’ al dreq’ inca azi si maine si poimartzi!

…deci observ ca astia nu prea stiu ce-i aia sa anunte/avertizeze operatiuni, manevre si alte de-astea. daca muream dreaq cu cafeiu’ in gatzi?

ma rog, am depasit cu stoicism momentele de zgomot crunt [aveam impresia ca foreaza in creierii creierilor creierilor mei canini ], am asteptat sa-si gate in frantz ferdinand treaba. inainte sa plece, dupa semnare de hartzogaraie, imi pun astia sub nas o foaie pe care era explicat pas de furnica cu pas de furnica modul de utilizare al centralei. mah fratiuc, … vorba aia.. blonda ca blonda, da’ nici chiar ashe’…! bag blana in ea de treaba.

la fel de adevarat e si faptul ca daca au de a face cu multe fenomene mandre si sclipitoare in ignorata si tembelismul lor, posesoare de IQ subunitar, e oarecum normal sa explici ca pentru un tzanc de grupa mica de la gradi, da’ mnoah.

poate oi fi eu cu curu’n sus [a nu se intelege cu coada ridicata, mai degraba cu coama zburlita ca dupa o tura de 380] zilele astea….


*hmmmrrrrmph*

5 comentarii

  1. Ii groasa… Am injurat si io catziva zilele trecute, cu tot cu bormasina lor.


  2. ma, e bine totusi ca ne-ai anuntat, sa nu fie loc de discutii, ca ai mai lucrat si cu de-alelalte =))


  3. @Mihai : you’re pointing toward the obvious. pointlessly 🙂 ma asteptam la ceva mai mult/bun din partea dumitale.


  4. da` tu maraitoare mik cin` te-o pus sa baji cafa chiar im momentu rotopercutorului suav? nu scrie la protectia moncii sa nu faci pacat culinar in timpu` lucrului cu scule? si dara nu vruiai sa faca si numaratoare inversa inainte de start… 🙂
    si bag sama ca de-aia explica in iamb furnicos cu ce sa mananca utilaju de sunat ca poate asa tot repetand invata si ei odata si-odata.


  5. @tot io: buey asta. nu io manevram scula-bascula-unealta, clar? sa nu-ti zic io ceva de pacat culinar in timpu’ lucrului cu scule… 😛 pariu ca se poate si nu iegzasta norma de protectia muncii care sa comenteze ceva decat daca pacatu’ culinar in timpu’ lucrului cu scule se intampla in timpul lucrului cu alte scule. 🙂



Lasă un răspuns

