h1

..adunate.

Iunie 6, 2008

Bonjur. Stimati cititori ai Catzelei [fideli, mai putini fideli sau pticati accidental pe pagina cu latraturi], va informez si anume ca meniul de azi contine si anume ghiveci. Ihih. Atat. Pen’ ca au fost cateva chestiuni marunte zilele astea care ar arata ca valiza in gara daca mi-as pune blana si craniul la lucru sa le dedic spatiu individual. Asa ca deci si prin umare le comasam, le prezentam si le consumam sub forma de ghiveci la conzerva virtuala gata deschisa [asa-i ca-s de treaba? 😀 ].

Here goes:

1. cautari:

banca caisa – suspectez sucursala sau puitz de „banca cosu’ de fructe”, „banca livada minunata”, „banca aprozaru'”, sau „banca samburoase” .

faze cu fraieri – nu trebuie decat sa deschizi ochii, sa privesti in juru-ti, tzuku-te-as, si bag blana’n in foc ca nu-ti mai trebuie sa cauti altu’ asa ceva; o sa ai material de vizionat/crucit/dat la manivela [in cazul in care te excita fazele cu fraieri, situatie in care opinez ca ai fi un pic cam pe partea ciudatao-denivelata si buruienoasa a pashunii] o viata intreaga.. si tot ti-ar mai ramane de vazut si dup’aia. daca ii ave’ hublou in coparsheu. deci beleshte ochii.

tablou sigurante apartament – ti-i frica de intuneric? iti trimit un pic de la mine? ca mai am, sa stii 😀 [nu de alta, da’ sa poti exersa mai bine cu sigurantele alea, ce mama dreq. iti dai tu seama ca in lumea asta in care traim nici macar sigurantele nu mai sunt sigure? si atunci de ce le cheama asa?! tradare! huooo!!]

pitzipoance identitate – buey. deci pitzipoancele nu au identitate, caracter viabil si alte chestii dupe care sa belesti ochii, da? au carte de identitate, ceea ce e alta mancare de caini. a, da, … si mai au niste chestii dupa/pentru/in care sa belesti altceva, in cazul in care esti pitziponc [si/sau fraier, da’ asta e deja alt subect]. deci nu mai cauta degeaba cai verzi pe pereti in culoarea vantului turbat, ca n-are sens.

Later edit: animale boi – io cre’ ca-i vreo pitzi care vrea sa se capatuiasca. da’ cre’ ca-i o pitzi cam fraiera daca are impresia ca-i gaseste pe net. fa’h, ejtia mai boi asa de feliu’ lor nu serveste gugal sau hinternet, ‘tzelegi matale? ejtia n-are capacitatea cerebrala necesara pentru actiuni d’ajtia SeFe. cota-i fato in cluburi de fitze. si sa te uiti dupa hal mai lat si hal mai gros, cu moaca ‘a mai tampa, cu vocabularul hal mai redus, cu vocalizarea ‘a mai frecventa a organului. da’ grij’ la contracandidate, ca malacii cu creer cat bobu’ de mac  si portofele garsnisite de sa moara de invidie mushteriii mishcodelelor din tot sudu’ romaniei is cam vanati. si pitzi d’astea ca tine [si inca si mai najpa] e destule. pentru alte indicii, intra si matale pe site’uri specializate, ca aci nu-i rost de cuprarai. mno bâşti d’aci pana nu te marai, da?

2. am fost certata

Azi dimineata am intarziat la birou 2 minute. Pe ceas. Fix. Jur. Culmea e ca nu m-a luat la 11 metri seful [care oricum dormea la ora aia], nu m-a luat la 12 metri colegul cel mai matinal care isi astepta caffa [n.a. cafealutza, cafeiu, cafeaua] regulamentara si care shedea asteptand cuminte sa ajung la sediu, m-a luat la 13-14… Hugo. Niste latratruri ce mi-am auzit de cu buna dimineata din botul lui, …niste reprosuri hamaite ce-am putut primi…! M-am trezit instant. [da, recunosc, dormeam pe mine.. ] Catzaua cea cu ochii mici si prietenosi, buhaiti de somn, cu creierii incleiati de umezeala de afara [ ca la Cluj ploo de ieri intr-o veselie si iar e vreme de-aia de exersat activitati de procreere] s-a socat pana in varfu’ cozii. Era cat p’aci sa marai un „you must be phookin’ kiddin me… o_O „, da’ fiin’ca mi-e atata de drag animalu’, n-am mai marait, n-am protestat, nu m-am scuzat, … l-am smotocit zdravan ca de „buna dimineata” si i-a trecut supararea. [la ora asta somnoreste incolacit langa scaunul meu, oftand din cand in cand ca un om mare, dupa ce mai devreme venise de-afara si isi infundase boticul la mine in brate sa-l bag in seama si sa-i mai fac un pic de masaj la craniu. ca-i place. mult. si de obicei adoarme dupa. tipic masculin. 😛 ]

3. ..tot Hugo

In legatura cu dragul meu drag… si barbatii. Daca ar fi sa stau sa fac niste calcule aproximative, …am observat ca procentul de masculi carora le tremura indispensabilii si schimba instant culoarea la vederea lui Hugo [chiar si atunci cand e tolanit la soare, picotind] e muuuult mult mai mare decat cel al gajicilor care ne trec pragul. Oare de ce? E drept ca e mare. E drept ca arata amenintator [are coloratura maro-deschis cu negru dispusa in asa fel pe craniu ca arata ca si cum ar fi incruntat] da’ sa-mi si bag picioarele daca ii inteleg. De ce, stimabililor? Asa va dispar atitudinea macho si impresiile din freza cand il vedeti, ca un puf de papadie intr-o tornada. Halal barbati. Sunt convinsa ca daca ati avea la indemana un stalp practicabil, v-ati cocotza pana in varf si ar trebui sa va dau jos cu pompierii.

Hugo e genul de animal care daca nu schiteza nimic la intrarea cuiva in perimetru, inseamna ca acel cineva nu e considerat ca fiind un pericol pentru el sau pentru noi. Si cu toate astea, oamenii se tem de el. Si la intrare si la iesirea din birou. Intrebarea standard „Da’ nu ma musca?” am auzit-o de atatea ori ca deja imi vine plictis metafizic. Are rost sa le explic galinaceelor ca daca Hugo avea vreo problema cu moacele [sau tzurloaiele] lor, nici macar nu apucau sa intre in curte sau sa ajunga in birou fara o zgarietura?

Ma amuz teribil ori de cate ori vreun malac de 2×2 da sa intre in curte, da cu ochii de Hugo, dupa care se retrage instant si ramane in strada pana merge cineva sa-l culeaga. Zilele trecute eram in birou cu ale mele, cand imi suna telefonul. Era seful, plecat prin oras. Face: vezi ca ai un client la poarta. Io: pai…. si? sa intre. Seful [razand cu pofta]: pai nu intra ca ii e frica de Hugo. [care Hugo era latit la soare si n-avea nici o treaba. e drept ca se latise la foarte buna vedere, dar somnorea fara griji. nici vorba sa schiteze vreun gest whatsoever care sa intimideze voit musafirul].

Deci *woof*.

13 comentarii

  1. Deci imi place dihania!


  2. @Sweeper: care dintre? :))


  3. Mie nu mi-e frica de catei. M-au muscat mai multi (vreo 4 caini ciobanesti de pe dealul din fata blocului, respectiv la poalele Tîmpei din Braşov, undeva după revoluţie – aveam vo’ 6 anişori – pe vremea cînd încă pe acel deal, vara se făceau cam vreo 3 stîni de oi), am fost la spital, mi s-a făcut antitetanos, şi totuşi nu am rămas cu frică de patrupede..cumva erau sinceri în răutatea lor..în fond îşi apărau stîna..nu?


  4. @seliman: sfantu’ teritoriu, corect. dar am observat o chestie: au fost doua cazuri cand mi-au intrat in firma persoane care mai fusesera muscate de caini si carora le era o frica teribila de Hugo si de caini in general. pe aia i-a latrat cel mai fioros. oare de ce?


  5. io as pune un banner care sa scrie bad bad woolf..sau atentie pisica rea si teritoriala…sau ceva de genu asta…si i-ash cumpara un batic roz sau rosu ciclame lu’ Hugo..ca asa mandri isi poarta baticutzeleeee


  6. madmoasel, ca sa raspund nedumeririi dumneavostra metafizice va provoc la un test. intrati domnia voastra in orice curte ce prezinta una bucata dulau, de orice speta, blana, moaca etc ,lasat la vedere, in ipostaza dorminda sau ba, fara lantul regulamentar la git sau daca il are, cu o lungimea care sa-i permite sa ajunga la una bucata „vax albina crema buca” dvs, si spuneti-mi ca v-ati dus sa dati binetze stapinului curtii, dulaului etc. fara sa aveti nici un fel de gind al coltilor, altii decit ai dvs, in mult pretioasa dvs blana… va spun eu, orice malac, si daca are mintea cit un goz, tot n-o sa faca pe grozavu in fatza unui ciobanesc german, si daca-i scrie pe blana PDP (partidul dulailor pacificisti). cu stima si consideratie, al dvs. Bogdan.


  7. @bogdan popan
    io aş intra, zău…la animale e vorba în general de feromoni..tu ştiai că şi frica are un miros specific? O să zici că aberez. Dar e confirmată ştiinţific treaba asta.. N-aş intra însă într-o curte plină cu cocalari cu IQ scăzut, încălţaţi cu nike-uri pe arcuri şi care s-ar uita urît la mine doar pentru simplul fapt că am îndrăznit să-i privesc mai lung.. cu dulăii de pază e mai uşor, să ştii.. 😉


  8. Pe mine unul m-o mushcat on pe/chinez de degetu mic de la o mana, cand eram mic… poa sa fie in fatza mea si un pitbull turbat care saliveaza cu gandul la safisfactie culinara, cu ochii pe momitzele mele…Been there, done that (metaforic, of course) Da fara pechinezi…creca’,;,cainii astia au un real complex de inferioritate, cronic de altfel si care se materializeaza prin manifestari maniacale cu tulburari de comportament si puseuri de o violentza fizica si psihica extrema si iesita din comun…pe de alta parte, hugo asta chiar pare foarte simpatic…+ ca nu m-as supara de loc daca m-ar musca in situatia in care as patrunde in mod licit in incita firmei/teritoriului aparatorului patruped, ca poate m-as scoate cu un al ‘shpelea salariu de la sheful tau 😀


  9. @V_for_Whatever: nu e al nostru. stapanii lui stau in alta parte de fapt. noi dosr ne bucuram de prezenta lui 😛


  10. @catzaua
    e adevarata faza cu feromonii. te simt daca ti-e frica.

    in rest, e vorba de spirit de conservare, totusi. adica, vede omu o potaie pt prima data in viata lui. maricica. de care potaie, n-ai de unde sa stii daca nu cumva e isterica, si haleste buci si craci de orice prinde. ca sunt si d-astia.

    asa ca, asta e pasul normal. pana nu te convingi ca respectiva potaie e ok, nu-i dusa cu capu, si nu o hraniti cu clienti, e logic sa nu-ti asumi riscuri d-am-pulea.

    Safety First 😀


  11. mda, da e in posesia sefului tau daca e lasat in curtea imobilului proprietate pe persoana juridica/care este, deci in paza lui materiala si raspunde in solidar cu mamuca si tatucu adoptivi ai lui Hugo…deci daca nu-mi gasesc ceva de lucru soon poate ma camunflez in cocalar/manelist cu lantz si burta, fac rost de niste ghiuluri si un casetofon cu albumu’ 194 v1.2 a lui Gutza sa ii fac o vizita, poate ma fac cu un concediu in Maldive, sorbind dintr-un cocktail, bucurandu-ma de viatza impreuna cu echipa de doctori si tehnicieni care supravegheaza aparatura medicala de sustinere artificiala a vietzii…


  12. @dracu: ieri era sa mi se cocoatze unul pe un gard de peste drum cand l-a vazut pe Hugo :)) si asta micu’ iar somnorea la soare, ca un bebel. atata ca a ciulit o ureche atunci cand a auzit poarta :))

    @V_for_Whatever: daca asta iti doresti, teoretic as putea sa-ti doresc sa ti se implineasca [nu neaparat cu Hugo al nostru]. da’ n-ai shede tu mai bine pe augustul tau posteror intact, fara aparaturi medicale si doftori pe langa matale? 🙂 asa ca nu-ti doresc.


  13. poate ca unii au amintiri neplacute cu cainii si de aia-s mai precauti 🙂

    stii vb aia: „ca patitul nu se apara nimeni”

    si in fond, de aia e pus in curte, ca sa se teama lumea de el, right?



Lasă un răspuns

