h1

uff…

Iunie 23, 2008


Catzaua era sa moara. De cald.

Catzaua se echipeaza in niegru, ca asta e unul dintre piticii din cele multe clanuri care salasluiesc in augustul nostru craniu. Si cand combini niegrul cu canicula ce potopeste amu’ Clujul, ..iese jale. De ce era sa mor? Pen’ ca fu musai sa prestez un drum pana la banca. Si fu musai sa umblu un pticutz si pe gios, prin caldura, prin soare, prin moasha-sa pe gheatza trajni-o-ar caldura. Nu, nu m-a luat cu lesinuri si alte chestii, da’ a fost suficient sa asud ca o iapa dupa cinci sute de metri garduri galop. Si de unde inainte de-abia asteptam sa ies din birou sa mai vad un pic lumea, m-am trezit dorindu-mi cu ardoare [funny, huh?] sa ma intorc la racoarea binefacatoare a biuroului unde-mi pap zilnic timpul, tineretea si unde imi rod io blana cu dedicatie si pasiune, ceva de speriat. Deci careful what you wish for. It might just soooo come true. 😀

… Mda. Am cam absentat in ultima perioada, dar asta numai pentru ca am avut muuuulte-muuuulte-muuuulte pe cap [munci, evident]. Amu’ profit de rastimpul asta alocat revenirii la temperatura optima de functionare si fac un update la ce-am mai sucit si invarti si asa mai departe.

1. Hugo nu mai e.. Pentru ca devenise cam teritorial si deci agresiv cu musafirii ce ne calcau zilnic pragul, prin urmare, cu toata parerea de rau de drag ce ne era si e, i-am sunat pe ai lui dragi stapani si le=am prezentat situatia. Asa ca de vreo saptamana nu mai avem dihanie. Pentru binele si integritatea corporala a clientilor nostri, … l-am „deportat”.

2. Va fi ..fetita. Vrem catel la depozit. Unul pe care sa-l crestem noi si care sa nu le faca probleme celor ce ne calca pragul. Gratie unui Seliman, am gasit si o candidata: o fetita ciobanesc carpatin, acum in etate de 3 saptamani, care promite. Am facut si ceva cercetare si din punctul de vedere al rasei, cel putin, ar fi o alegere foarte buna. Mai lipseste acordul definitiv si irevocabil al domnului meu sef. [tineti pumnii, promit sa va fac programari la timp de motroshit ghemul de blana :D] De indata ce voi avea si imagini, promit sa le afisez. Si ce mandra o sa fiu daca iese faza!

Ui’ ce mumoase sunt fetitele… 😀

3. Catzaua blonda nu mai e. Ne-am tras schimbare de look. Catzaua si consiliul administrativ al institutiei care este Catzaua au decis de comun acord ca nu se mai poate cu plete pe canicula asta. Si nici cu blond. Asa ca am executat schimbare. Aci urmeaza faza unde va dati voi cu parerea ca ce-am facut si cum. Cine ghiceste capata. 😛

4. Iar am avut cautari. De genul:

de ce uda bujiile – heh? o_O uda bujiile? cine?! si de ce?! am autorizat eu cumva udarea bujiilor? am bujii ? cine mi le-a pus?!?!

am un numar care tot ma seaca – tot amu’ si mintenash, sau cum? pai. recomand sa-l seci si tu pe el. sau sa desfiintezi pompa si supapele. sau sa-ti tragi un baraj, sa ai unde acumula, sa nu te mai sece asa usor si frecvent.

fisa postului sef tura pompieri – ermmm.. again: o_O pai suna mama draga la pompieri. io nu stiu, nu sunt, n-am fost, n-am de gand sa devin, n-am avut, nu am si nici nu cred c-oi ave’ asa ceva la catastif [ca ajtia au program najpa de lucru, stii, si am zis ca mai bine sa nu ma leg la cap cu belele de genul. mai bine numa’ io de capul si blana mea].

semnificatia cuvantului habibi – auzi, meri in Speed [pentru necunoscatori Speed = lantzishor de fast foo’uri patronat, cu succes, se pare, de neste araboi si romance arabizate… cre’ ca], ca aia tre’ sa stie; daca nu, co’ta [n.a. co’ta = cauta] printre fanii inraiti de telenoveale, clone, clonati, clonaturi, clonistica etc. si afli garantat atat semnificatia cat si derivate si clanuri de cuvinte ale termenului reshpectiv. bafta 😀

…Nu mai am vreme de concluzii si alte alea, ca imi suna telefoanele si traje lumea de mine in toate partile. Sper sa ma intind elastic, nu plastic.

Je vous pup pi tatz’.

21 comentarii

  1. Pot fi eu năşicu’ spiritual a lu’ Fetiţa? I-am zîs Fetiţa că pentru că încă nu are numele ei. 😀


  2. „…Catzaua au decis de comun acord ca nu se mai poate cu plete pe canicula asta. Si nici cu blond.” scurt si brunet sau tuns zero si tatuat fluturash pe chelie ? (io asa as face numa ca ma racoresc zulufii cand ma prinde ploaia pe strada).
    Daca te intereseaza stiu pe cineva care creste Saint Bernarzi.


  3. @V_for_Whatever: 1. cu frezele n-ai nimerit-o 🙂 2. in ce masura sunt Saint Bernarzii caini de paza? 2.1 Saint Bernarzii sunt mai blanosi decat Carpatinii, prin urmare sufera mai crunt de caldura; 2.2 crescatorul ala ii da de buna-voie si nesilit de nimeni ca-cadou, cum capat eu tititza asta carpatina?


  4. @seliman: poti fi, cum nu? poti fi si triplu nas, daca vrei 🙂 cu ce-ti cadorisesti finuţele?


  5. nu ştiu..pot să le iau 1 kil de boabe pentru cîni? şi să şi-l împartă frăţeşte între ele? 😀


  6. la faza cu nooa frează nu mă vîr că n-ar fi fairplay faţă de restul cetitorilor tăi. că mie mi-ai zîs de săptămîna trecută despre noul look.. 😉


  7. @seliman: poti sa le iei boabe. 🙂 cat despre freza: poti sa intri in cursa pentru culoare :)))


  8. eu zic ca te-ai tuns pana pe la urechi, bob si te-ai vopsit un saten …true?:P


  9. am mai postat odat’ si nu mi-a aparut commentul:((…as deci eu zic ca te-ai tuns pana pe la urechi, bob, si te-ai vopsit un saten….corect?:P


  10. da` ce lucri draga, te-ai luat „pierdut la spate” sau te-ai facut ca mine 😀
    pacat de animalu mare ca era oke. si unu mic ar fi fain. s-o inveti de tanara sa fuga dupa emo pana la pod la ira.
    bafta la aprobari.


  11. @iara io: hai in vizita sa vezi cu oatii lu’ matale.

    @all: amu’.. ori va zic, ori va arat 😀 cum vreti ? 😛


  12. oi doamne, dulci is potaile alea. mila mi-e de curul clientilor vostri, daca de hugo le era frica…daca e furajata corespunzator, mandra aia bate 5j de kile pe labutza…oricum, primul set de mingi de tenis e de la mine, ca s-o alergati corespunzator :))


  13. @dush: pai asta e si ideea. doar ca mandra va fi dresata corespunzator. stiu caini care nu schitau nimic daca intra cineva in curte/perimetru. dar nu-i mai lasa sa iasa. se posta strategic in fata portii. fara sa latre, fara sa muste, …doar maraia daca nepoftitul (neinsotit de vreunul dintre stapani) facea vreun pas inspre iesire. cool, nu ? 😀


  14. Latest news: botoasa ha mică cu pete pe ambii ochişori a început să latre copiind-o perfect pe mamă-sa Molda; asta înseamnă că straşnic cîne de pază va fi, dacă la doar 3 săptămîni de viaţă deja latră! 😉


  15. @catzaua „2. in ce masura sunt Saint Bernarzii caini de paza?” pe principiul matza blanda zgarie rau, 72.5-110 de kile pot cauza leziuni si din inertie pur si simplu, chiar daca nu se misca mult si chiar daca n-o sa fuga (mult) dupa presupusul intrus, ideea ii sa nu intre nefericitul…+ ca iarna, daca ninge si nu deszapezesc astia drumurile, legi saniutza de zgarda si dii la serviciu…iti garantez ca ajungi in timp record si poate iei si amenda pt viteza…daca se dau ca-cadou, nu stiu sincer sa-ti zic, dar pot sa-ti zic ca e posibil, dat fiindca „mama lor” e o mama eroina care naste de-obicei de la o echipa de fotbal canin in sus…si crede-ma, iti tre’ multa imaginatie ca sa te gandesti cam ce pot sa faca 11+ saint bernarzi cu o casa/masina/whatever…cu blanitza e mai nasol, ce-i drept…dar daca ai o sursa de apa prin apropiere si putina umbra, ii ok…numa tre’ plimbati mult (ca orice specimen canin, da mno, ziceam si eu)…


  16. weird….:-?….are u in love?


  17. @iulyan: weird what?


  18. schimbarea de look…:)


  19. @iulyan: ca era timpul si cazul. 😀 si pentru ca pot 😛


  20. ma gandeam ca te-ai indragostit..:P


  21. […] intr-un post anterior ca o sa aducem o fetita carpatina la Cluj. Ei bine, timpul trece, tititza are cam 4 saptamani acum, […]



Lasă un răspuns

