h1

ce-mi doresc eu mie.. tz

Iunie 24, 2008

[in cele ce urmeaza sa va imajinati o Catzaua lesinata de caldura, semi-scursa sub biurou, sclipitoare de asudata ce ma aflu]

In asta magnifica zi de Ciresar [nici macar Cuptior inca nu-i, deci am pus-o] Catzaua scoate la inaintare lista de doleante, sperante, wishful thinking etc dupe cum urmeaza:

– un norisor deasupra capului din care sa ma dushuleasca in mod constant un suvoi cristalin si racoros de ploaie binefacatoare, oriunde as merge si orice as face, sa fiu racorita permanent [siiii…sa nu fac radacini de la atata amar de irigare]

– o rochitza-vanitza cu dusulet inclus, pe rotite, cu care sa ma car peste tot, in permanenta racorire racoritoare sub jet. [numa’ sa nu fie tinuta obligatorie -> costum de baitza, ca atunci.. imi comand cabina de dus ambulanta 😀 ]

– un tera de adieri racoritoare. da’ care sa bata numa’ inspre mine, ca daca bate si in jur imi imprastie hartzoagele. [nu, nu-s egoista. vedeti mai jos de ce]

– o galetutza de gheata speciala care nu se topeste niciodata.

– un scaun cu sistem de racire incorporat [si masaj, daca imi faceti un pret bun]

– amutirea tuturor petardelor crizate care imi fac capul calendar cu nimicuri, si fiind atata de groaznic de cald, imi urca adrenalina mai usor si mai repede decat in conditii normale. si sa dispara cu atat mai mult daca au aer conditionat la birou si catalizatorul nervilor lor care ii enerveshte pe ai mei nu e caldura asta diabolica.

– imi doresc mie ca toti cei care cititi randurile aiestea sau care suferiti din pricina caldurii sa va gasiti alinarea, daca nu prin mijloacele de mai sus, macar prin altele, fie ele ortodoxe, catolice, budiste sau ..whatever. si va doresc aer conditionat profi la tatz. ca eu n-am. si daca aveti, trimiteti vreo doo kile si la gajica. multzumeeeeesc 😀

…pheeew… nici macar sa latru calumea nu mai pot.. deci *wwo’h..*

15 comentarii

  1. rilacs mama, noi s’tem 6 intr-un birou de 9×3..in soare..si fara aer conditionat, cu 4 din 6 masculi hormonoshi..deci nu te mai plange atata..macar tu poti iesi in curte…sa te bata vantu’ asa ca SHUSH!


  2. iar io sunt singur intre 4 fete într-un birou de 5×3..tot fără aer cu condiţie.. 😀
    te-am făcut, este?


  3. tuh…daca fetele-s pitzi..si poarta 7 tone parfum peste nespalatul de o saptamana…da m-ai facut…da daca is decente si curate…atunci nu m-ai facut. masculii astia e niste parfumati aux naturelle 🙂 if you know what i say 😀


  4. io doresc la ketze sa intre mai des pe mess, sa nu mai consum lumanarile dejaba. btw, dihania e bine?


  5. doo din ele sunt pitzi wannabe’es da’ se spală să ştii; iar celelalte sunt curate..problema e lipsa spaţiului, şi da faptul că se şi parfumează.. 😦
    Culmea restul colegilor mei (masculii) mă privesc cu invidie în ochi..dar ei nu ştiu ce n-aş da io să am măcar un coleg..doar unul..


  6. ionutu, hihihi ;)) io am fost in situatia ta, insa viceversa…de aproape 3 ani is intr-un team predominant masculin. si abia in noiembrie anul trecut mi-au spart astia fericirea cu inca o tanara in echipa…si e trixt…imi placea numa cu baietii, masaj, ceai, alea alea…acu, pixu..ca se ridica pretentii :))


  7. doo kile de aeer conditionat rezolvam, ca tocmai iaste prezenta la noi in stabiliment famelia lui dorel, adeca 2,3 nenea muncitorii care,citeodata, mai si fac treaba. deci, asadar si prin urmare om ave, domne tine-l air din aiesta conditionat.
    despre doleantele dvs ce sa zic? doar ca va aflati in anotimp mort, adeca intre epuras(pasti) si mos, cu barba au fara (neculaie, craciun, gerila, santa si altii asemenea). care va sa zica nu pot pentru ca sa va emit una bucata pronostic optmist. da’ mno, stiu io ce pile(aspre sau fine, da unghii sau de care or fi) are catzaua la domne, domne sau macar la portaru sfintiei sale, bunul sf. petru. va sfatuiesc sa-l sunati, ca am auzit ca e pretin bun cu iliem ala de invirte ploile. numa sa aveti grija, ca-i cu taxa inversa.
    despre cinstita mneavoastra coama, desi nu mi-a iesit niciodata la pronostic, mai ca m-as risca…deci blonda fuse, roscata fuse ( asta stim hal mai bine), bruneta n-ar fi inspirat ca va coace sfintu soare, deci as zice ca e un soi, un fel, adica ceva care bate in, ma rog, o nota de…hai ca m-am dezumflat. habar n-am…saten, caramiziu…ceva p-acolo ( si daca nu cistig, spuneti macar ce am perdut)
    ‘bout wolf-u matale, cu nume de poet, va scutesc de replica aia cu „tz-am zis io” si va spun ca catelele (am scris ententionat ase)sint si mai posesive si mai cu simtzu proprietatii, iar daca e ciobanesc carpatin si mai dihai. da mno, sa hie intr-un ceas bun. oricum, sper ca catelele sa se inteleaga intre ele, asa cum nu se intimpla de obicei, mai ales daca una-i dihanie den asta cum afisati dumavoastra deasupra blogului si una ii de aia ce apara famelia lui jiji. beeeeeeee.


  8. doar ma laud 🙂
    doua aparate aer conditionat in birou ce imi tin aerul la 17-19 grade constant 😀
    poa sa vina vara linistita, cu calduri toride si nema vant … viva la france
    ahh.. am mentionat ca sunt singur in birou ?

    /sa ma manance puricii (pentru a nu va mai consuma domniile voastre nervi pentu cazul meu fericit)


  9. fericirea incepe atunci cand doresti lucruri bune pentru altii. deci?


  10. lasa ketze…ca acusi vine iarna si ce bine iti va prinde blanita ta.
    nici la noi nu-i mishto. spatiul e mare…dar aier pixu’. am conditionat doar intr-o salita….ca ai mei sunt isteti din nastere.
    in plus…sunt si in zona zero a bucurestiului…acolo unde si-o dat dracu toate parturile si-i poluat de n-ai vazut.
    eh, tara nebuna


  11. da tot nu ne-ai zis de noua frizura, si tareeee curioasa mai is:(


  12. stricat unu din aparatele de aer conditionat… si eram sigur ca nu trebuia sa ma laud…
    imi pare sincer rau pentru neobrazarea mea perversa si va rog sa-mi iertati pacatele mele grave …
    promit ca dau o inghetata la toata lumea din primu salar de beduin


  13. blesteeeeeeeeemeeeleee trollii, blestemele 🙂


  14. inchipuie-ti ce fel e intr-un camin studentesc. sexul avantajeaza (adica ala dintre picioare) ca putem sa stam la bustu gol, in rest… se moare!


  15. ziua in casa cu ventilatoare si noaptea pe terase. decurge numa` bine 😉



Lasă un răspuns

