h1

si sa nu le zici de noroc?…tz

Iunie 27, 2008

Catzaua e zburlita. Si la propriu si la figurat. Mai ales la propriu. Mai exact la freza. Pe baza de ca asa mi-a cashunat si asa am facut, cu baza de ceara, fixative. Si spuma.

Mai sunt si la figurat. Mai pot si asa sa fiu zburlita. Evident. Si inca [,] cum! Si de ce? Pen’ca romTEMBELecom ma lasa fara de si anume internet. Asa ca deci si prin urmare postarea asta o sa ajunga cu mare intarziere pe conducta. Tare mi-e ca ajtia is intelesi cu ailanti [ze wonderfully stiupid and mo’phookin’ slow UPeCe]. Iar a fost furtuna in Cluj city. Furtuna in reprize. Furtuna fantastico-fulminanto-furtunoasa cu vantoase vajainde, rafale rapaitoare, suvoaie siroinde, tunete tunatoare, fuljere fuljeratoare, picuri cat cana de espresso bulbucind turbat in contact cu fartatii lor deja imprastiati pe asfalt. Motiv pentru care de la inceputul furtunii nu mai am net. Si ce fac ajtia pentru a rezolva problema? Fix nimic. Un nimic maxim si exasperant de… nimic ce e.

Sa-i sun sa le zic de noroc? Sa-mi reclam cei 8 Mb/sec lipsa? Sa-I declar fujiti de-acasa? Pierduti in neant? Recuperabili? Irecuperabili? Phootooti? *shrug*

Inca rumeg. Pen’ca am suficiente pe cap [la figurat, de data asta] incat sa nu simt chiar asa acut lipsa maritului print, internetul. [si da, fiin’ca am fost cuminte, mi-am decernat ragaz de o pauza sa-mi vars stropii de naduf quasi-potolit pe talaii ajtia… ‘tu-i in pricepere inca azi si maine].

[25.06.2008  –  12:13 a.m.]

Si se pare ca merge. La cateva ore bune dupa alta furtuna fulminanto-furtunoasa, la doo zile dupa furtuna ailanta. Better out than in, better late than never.

[27.06.2008]

Cat despre ze new look: scurt, ciufulit tzepos pana-n maduva creierului, roscat inchis, kitty sort-of shape [da’ Catzaua tot Catza ramane, indiferent de frizura]. No winners this time. Oh well. 😀

4 comentarii

  1. revenim la culori mai vechi?


  2. @youknowwho: dap. culori si stiluri. ‘t feels yummy good 😀


  3. youknowwho ?! =)) OMG….. :))


  4. @sechmett_ra: it’s not THAT „youknowwho”. el nu pune comentarii aici.



Lasă un răspuns

