h1

ceva dragut…

Iulie 8, 2008

O sa urmez indemnul lui Oricine.. si o sa povestesc „ceva”‘ul dragut de saptamana trecuta.

S-au citit deja postarile despre aia mica.. fetita carpatina care urmeaza sa vina la Cluj. Am oameni dragi [si tare faini] aici in Cluj care imi citesc blogul. Saptamana trecuta m-am trezit in birou cu unul dintre ei. Mega surpriza, ca nu isi anuntase vizita.

Nici nu apuc sa dau binete, ca imi scoate dintr-o straitza si-mi pune in brate urmatoarele:

– o minge galagioasa [un squeeky pentru catzei]

– un bol de papica pentru catei

..cu dedicatia: „pentru viitoarea mamica!”.

Am ramas muta. M-am emotionat. Nu ma asteptam. M-am bucurat tare mult, am multzamit mumos, asa cum shede bine unei Catzele bine-crescute si am pus bine la pastrare darurile pentru cand va sosi aia mica.

Gestul a fost foarte frumos. Dar evident ca trebuia sa comentez, ca o canino-bovina ce ma aflu. Fac [catre musafir]: tu iti dai seama ca bolul asta o sa-i ajunga maxim doua saptamani la ce matahala s-a face puiutul, nu? …

Din fericire omul asta bun, fain si drag stie de gluma si am ras una buna pe faza asta. [daca am dat tare-tare cu bota in balta, cer iertare].

In alta ordine de idei: azi am masina care trece prin Brasov [orasul natal al carpatinei] si este foarte posibil ca deseara sa o smotocesc live, daca stapana mamei dansei se va invoi sa o dea cu cateva zile mai devreme decat era prevazut initial in „contract”. 😀 Am fluturasi fluturatori si ajitati.

Aseara am adormit gandindu-ma ca deseara e posibil sa somnoresc cu un sufletel mic si blanos in casa. Ca trebuie sa operez modificari semnificative in programul zilnic. Ca oare i-a place de ma-sa a’ noua? Ca sper sa ma descurc in postura asta noua de Catza-mama[-eroina? n-as zice..]. Ca… uf.. gandesc prea mult.

Important e sa ajunga aici, sanatoasa si intreaga. Ca mumoasa e deja. Si indragita e deja. Si.. va tin la curent.

Cu aceasta ocazie, tin sa fac un anunt: de indata ce va ajunge fetita aici si se va acomoda, cine vrea sa ii vada boticul si s-o smotoceasca de „no, neata in Cluj, soare si minune minunata” e binevenit. Detalii privind amplasamentul o sa dau la momentul potrivit.

7 comentarii

  1. of..ce-ash veni :)) da cred ca mai repede o prind la ea acasa la smotocit :)) oricum mi-s dragi cateii si mi-e dor de a mea potaie care e plecata in vacanta la maldavii ;))


  2. mno şezi cuminte şi lasă fluturii şi ajitaţia că am vorbit cu stăpîna şi s-o învoit să deie fetiţele fără de scrîşnet. Aştept telefonul lu’ don Pedro şi după ora 16.00 merem degrabă să luăm fetiţele! Şi vreau în calitate de naş sqiritual al fetiţelor să am poze cu ele permanent în evoluţia lor.. 🙂 Şi să-mi zici musai ce nume te-ai hotărît să poarte fi’ta a’ mică şi mîrîitoare precoce. 😀


  3. @seliman: yeeeeeeeeeeey!!!! pai te tinem la curent. cel putin cu cele doua fetite din Cluj. 😀 mi-ai dat o veste grozava. mersik 😀


  4. am fost sambata la tara la bunicul meu. unchiul meu, care sta in aceeeasi curte cu el are o ciobaneasca de bucovina, mare cat casa si atata de dragastoasa ca nu poti crede. doamne ce ne-am ami imprietenit ca n-as mai fi plecat de acolo:-)


  5. @hadean: cand ai drum prin cluj, binevoieste a ne vizita 😛


  6. apoi oi anunta din vreme:-), multam de invitatie:-)


  7. Bravo, catza minunata, felicitari, am si eu o catzelusa, foarte draguta, o iubesc si ea la fel…e grozav!



Lasă un răspuns

