h1

prima noapte..

Iulie 10, 2008

Uff.. a trecut si prima noapte cu bebelul.. si vaai, cum a trecut..

Am plecat aseara de la biurou cu mam’selle la pachet, somnoroasa si mofturoasa ca orice copchil obosit. Am ajuns la barlogul Catzelei, i-am amenajat cutia de 4 stele cu asternut moale, pufos si calduros, si am adaugat din partea casei un animal de plus in forma canina.

Evident ca patucul de 4 stele n-a prezentat nici o importanta pana nu si-a facut rondul si tura de recunoastere a perimetrului. Si eu dupa ea. Urmarindu-i fiecare miscare. De ce? pentru ca e suficient sa ia poxitia de X cracanat ca sa intru in fibrilatii si sa ma astept la precipitatzii pisholcoase pe covor. [si intre noi fie vorba, proprietarul a dat indicatii clare ca nu vrea patrupede, inaripate si solzoshi prin domitzil. mno.]

Mno, am lasat-o sa ia la cunostinta garsonieru’, dupe care, vazand ca se mai lalaie, ..am luat-o pe sus si am pus-o la culcare. Langa patul meu, sa o am aproape in caz de ceva. Ceva ce? Nuj’.. orice. S-a scancit ea ca inca nu-si facuse damblaua cu fiecare coltisor din casa da’ am fost ferma… Apa bause, shushu nu facuse ca nu i-a trebuit, cacutz nici atat, .. practic, se scartzaia ca n-avea chef de somn. [parerea ei].

S-a mai scancit fix cat au mai ramas luminile aprinse in casa. De indata ce am introdus intunericul in schema, s-a trantit langa animalul de plus si a adormit. Buuun. Pana aci toate bune.

Ora 3 dimineata. Catzaua doarme. Catzaua aude prin somn foiala si scancete. Catzaua se trezeste. Freza rezista. Am inceput s-o scarpinacesc pe spate, pe capsor, pe dupa urechi.. Inutil. Am luat-o pe sus, am scos-o pe balcon, poate-poate i se facuse de ceva. Ei ash! Nimic.

Bun. O iau pe sus, o introduc in cutie, o mai gadil un pic, …adoarme. Adoarme si Catzaua [cu o ureche ciulita].

Ora 5 dimineata. Catzaua dormea. Catzaua aude prin somn foiala si scancete. Catzaua se trezeste. Freza re.. cui blana mea ii mai pasa de freza la ora aia?! Asta mica facea scandal, .. again. O iau pe sus, o scot in balcon, poate-poate… Iar nimic. [grrrr] Bun. O iau pe sus, inapoi la cutie, inapoi la somn.

Ora 5:30. Catzaua clipocea, ca de dormit nu mai era loc.. dupa ce-mi luase la rontait fiecare degetel, dupa ce mi se scancise la greu, dupa ce am incercat s-o shush’ui… toate degeaba. Parca era un pic mai agitata decat inainte. Hmm.. poate de data asta e cu noroc. O iau pe sus, o scot pe balcon… Snifaie ea ceva pe-acolo, se invarte de trei ori, ia pozitia regulamentara de Xuletz cracanat si… [yep, she pooped… in 3 locuri]. Mno bun, macar asta e rezolvata. Face si un shushu mic.

Dupe care s-a binedispus instant. Iar cu chef de investigatii si cartografiere. Oh well…. o las sa se invarta prin camera.. da’ de dormit nu mai era rost, ..the clock was ticking.. I needed to shower and get up and runnin’ la job. Asa ca am pus-o in cutie. [ in balcon nu era rost de lasat cacacioasa mica, din motive evidente – si nu am balconul chiar asa de mare]. Am strans ce daruise ea cu atata generozitate comunitatii, pe urma am intrat la dus.

Jur: timp de 15 minute, cat a durat de cand am intrat la dus pana cand m-am echipat etc, a scancit, urlat, scartzait, lalait, scheunat intruna. As fi lasat-o in camera, dar nesupravegheata.. nu se cadea. In balcon curatasem dar ar fi urlat la fel de mult si de tare si mi-ar fi trezit si vecinii la ora aia matinala….

Asa ca, cu toata mila, am lasat-o sa se cante.

Era abia 06:15 cand am iesit din casa cu fetita in brate. Soferul taxiului a inceput sa rada cand m-a vazut cu ghemul de blana la purtator. [e un nene cu care circul destul de des si stia ca urma sa primim minunea asta mica si mumoasa]. Citez: „A venit deja?? Vaaaai ce scumpa e!!” [cred si eu 😀 e cea mai mumoasa]

Mno, drumul in taxi l-a suportat relativ ok. Nu i s-a facut rau, dar nu avea stare… ii trebuia sa verifice si sa amushine fiecare coltisor din masina aia. Dar daca ii venea vreo idee creata mascata sub forma de insinct si incepea sa marcheze la teritorii pe-acolo? [Columb era fix sula pe langa asta mica… tot vrea sa vada si sa stie]. Asa ca am tinut-o in brate.. in ideea ca daca mi se onoreaza in brate, e ok, e a mea, spal hainele siu trece. Dar daca se onora pe bancheta domnului sofer, rusinea ar fi fost mai greu de reparat.

In fine. Am ajuns al naibii de devreme azi la job, datorita ei.

I-am dat sa pape, s-a indopat, a facut turul de onoare obisnuit al perimetrului, iar acum doarme in patucul de aici de la birou.

Cam atat cu noaptea 1.

6 comentarii

  1. :)) ca toti cateii in prima noapte. dihania mea in prima noapte, desi a avut patuc o durut-o la basca de el. s-o invartit cat s-o invartit prin camera cat i-o trebuit, chirait, scancit, molfait..a vazut ca nu e bagata in seama prea tare si s-o suit in pat si s-o colacit langa perna..sh’o bagat pana dimineata de n-a avut aer 😀


  2. Super poveste. Da’ce nume i-ai pus? Oricum, o sa ai multe aventuri pana o inveti ce si cum, dar merita efortul


  3. @didi: tocmai am postat detalii asupra numelui 🙂


  4. habar n-ai matale cit te pregateste rolul de mama catza pt ham-ham cu 4 labe, in vederea rolului de mama catza pt…hm, cred ca stii si singura. sa fie sanatoasa si sa se faca tita mare…adica atit de mare cit sa o darime pe muma-sa catzaua cind i se va nazari sa-si arate dragostea de progenitura.


  5. @bogdan popan: trebuie recuperat la greutate, ca e mai silueta decat ma asteptam. are de luat in greutate si sper sa se tomneasca dupa ce ii facem deparazitarea regulamentara la vet.. ca fostii stapani au omis aspectul asta. speram sa avem o Grassa de dimensiuni bovine 😛


  6. Acuma am vazut detaliile asupra numelui. Sanatoase sa fie toate , mari si frumoase



Lasă un răspuns

