h1

..and more

Iulie 14, 2008

Grassa explorand imprejurimile.

Grassa rontzaind la degetele Catzelei.

Grassa si Molly playing 1.

Grassa si Molly playing 2.

Grassa si Molly pe masa de consultatie, la veterinar. [Grassa perfect relaxata, doarme in post].

Grassa si Molly pe masa de consultatie 2. [Grassa rezista; doarme de rupe normele]

Da, le-am dus la veterinar. Au primit pastiluta de deparazitare. Am primit recomandari si sfaturi utile pentru perioada urmatoare, iar azi este programata la vaccinul regulamentar [cat mai repede posibil, deoarece nu a fost vaccinata si deparazitata anterior aducerii ei la Cluj].

Sunt curioasa cum va suporta…

I-am achizitionat zgarda si lesa. Mare drama cu zgarda.. dar despre asta intr-un post viitor.

9 comentarii

  1. mai, adevarate bijuterii familionu asta micu 😀 da se vede ca nu te lasa sa dormi grassa ca daca era post anterior..trebuia sa fie scris deja 😛
    ps. n-o lasa sa doarma, fa ca la copii..cu cat mai putin dorm ziua, cu atat mai mult dorm noaptea ;))


  2. mna, ce sa-i faci…?!? daca n-au mai putut astepta stapana/stapanii, si i-au vrut in cluj inainte de termenul stabilit… si in plus, calu’ de dar (mai ales ala de 4 saptamani) nu se cauta in dinti! 😉


  3. @dora: veterinarul a afirmat ca trebuiau deja deparazitate si vaccinate. si ca au deficienta de calciu. ma indoiesc ca deficienta aia de calciu a aparut in cele 5 zile de cand le-am luat noi pana au ajuns la veterinar. calu’ de dar nu a fost chiar „de dar”, si nici de 4 saptamani nu e. fa un calcul: nascute in 3 iunie, luate din brasov in 8 iulie [hai sa te ajut un pic: 5 saptamani FIX]. am dus-o la medic, i-am luat vitamine si speram sa o repunem pe picioare, sa nu aiba probleme mai tarziu.
    Recomandare pe viitor: nu te mai amesteca unde nu ti-e locul. Ionut stie toata povestea. Daca e de comentat, lasa-l pe el sa comenteze. Multumesc.


  4. @dush: scapare de bagare de seama. eram eu adormita din oficiu 😀 da’ m-am trezit intre timp si am corectat. si da, .. e o dulce si o scumpa si o bijuterie de catel 😀


  5. @ fetele
    Vă potoliţi? 😀


  6. desi cunosc si eu detaliile (deh, proximitatea de Seliman), tot cred ca esti rautacioasa… si asta fiind spusa, ma retrag, fara alte comentarii si contraargumente, deoarece mi-ai facut destul de clar ca nu sunt binevenita in discutie! (sa inteleg ca si blogu-ti…)


  7. @dora: hai s-o luam logic: daca esti la curent cu detaliile [corecte] de ce ai mai pus comentariul ala? daca sunt rautacioasa, e pentru ca ma revolt impotriva situatiei, impotriva faptului ca pe langa faptul ca fetitele nu au avut parte chiar de cea mai buna ingrijire la fostii stapani, mai au tupeul sa si comenteze. …si n-are sens sa o mai lungm pe tema asta. esti binevenita pe blog, esti binevenita si in discutie, atata timp cat ai the facts straight in sight. ok?


  8. ioi tuca-va nenea pa voi! 🙂


  9. @hadean: sunt atatea faze dragute, dar nu pot fi surprinse… e mortala asta mica. 🙂



Lasă un răspuns

