h1

update

Iulie 22, 2008

N’aaasaaaaa

Deci. Grassa. Grassa noastra a luat 600 gr 1,2 kg in ultima saptamana si jumatate. Suntem mandri de ea…

Aci se scarpina cu spor… isi uraste zgarda :D.

E foarte jucausa. E neastamparata. E muscacioasa.. ma capseaza cu orice ocazie.. si nu conteaza ca prinde de tricou, de nadragi, de incaltzari, de mana, de desh’te, de urechi, blana sau altele. Ea musca.

Incepe sa latre. Latra la necunoscuti, latra la masinile care intra in curte. Latra cand nu e bagata in seama. Latra cand nu e lasata sa muste.

A prins curaj si a inceput sa coboare singura pe rampa. La cum se lalaie coborand, ai zice ca sufera de rau de inaltime. Dar incet-incet, cu pasi sovaitori, reuseste coborasul. Si pe urma, …curtea si lumea sunt ale ei. La urcat nu are probleme.. e foarte tzantzosha, ..cu codita imbarligata in vant, se da mare ca catu’i ea de maiastra si viteaza urcand la trap marunt rampa. De alergat, inca alearga un pic pe diagonala cu partea posterioara, dar de mers merge cracosha.. inspirand o incredere in sine ceva de speriat. Vezi doamne cine mi-s io.. Grassa de Pedro, stapana absoluta a domeniului.

Si toata lumea care intra in perimetru se scartzaie de catu’i de mumoasa si scumpa. Ultimul compliment primit de dansa suna cam asa: „Vaaaaai ce bijuterie de catel aveeeti aiiiiiici..!” [sa vezi tu ce bijuterie a fi colo, pe la shaij’ de kile, cand te-a pune la respect numai prin statura… *ranjet diabolic*].

I-am comandat cusca pe masura ei. Pe masura ei, celei ce va fi sa fie.. Adica mare si lata.. cam la 1.45 m cu tot cu acoperis… [sper sa incapa]. Si cusca va fi rosie. Ca Grassa e tititza.

Ce-ar mai fi… azi e programata la a doua deparazitare, … urmatorul vaccin e la inceputul lui august… Pana atunci haleste de zor, se agita mult si doarme si mai mult. Cred ca mai mult de o jumatate din zi o doarme. Se ascunde in coltisorul ei preferat, se lungeste ca o placintutza si intra automat in lumea viselor. Mai scanceste din cand in cand in somn, mai da din labutze [cre’ ca alearga ceva copane de pui in vis], se mai trezeste latrand.

Sambata am facut o iesire undeva in aer liber si am luat-o cu noi. Eh.. acolo distractie. De unde Grassa mea abia suporta zgarda si lesa, … odata ajunsa in iarba, a luat-o la goana de mama focului. Mi-a fost musai sa tin pasul cu ea. Am ajuns in varful dealului gafaind. Grassa n-avea taine. Zglobie si curioasa si mirosea fiecare firicel de iarba.

La intoarcere a trebuit sa trecem printr-un paraias [apa calda bine, ca era un naduf afara de n-are rost sa povestesc, adancime… maxim 3-4 centimetri, cu ciment pe fund]. Am vrut sa vad daca trece singura… Ei as.. de cum a dat cu labuta de apa, s-a retras urjent si a inceput sa caute alt punct de trecere. Punct de trecere care nu exista. O iau in brate si o pun cu labutele in apa, sa vedem daca totusi nu se acomodeaza cat de cat, sa treaca singura. Ti-ai gasit. Mi se pune a mea pe un scancet ca de bebelus morocanos, dand din toate patru labutele ca o goanga intoarsa pe spate.. Bun. deci nu merge. Luat ghemul de blana in brate, mers mai departe. Pe uscat, am pus-o jos. Iar a inceput sa exploreze, a mirosit fiecare tufa, piatra si baleg de bovina [eram la tara, da?] alergat etc etc.

De cum am ajuns la locatia gratarelor, dupa turul de rigoare al perimetrului, madam s-a trantit in iarba, la soare, si a adormit instant. Am intors-o de pe o parte pe alta… a mormait ceva in somn, a dat din piciorus si a sforait mai departe. Am gadilat-o la pernute.. a mormait in somn fara sa schiteze vreo miscare.. si a dormit in continuare. Deci regula miscarii in aer liber si curat se confirma si la catei 😀

L.E. : tocmai am venit de la veterinar. Avem 3,7 kg si suntem sanatosi tun 😀

3 comentarii

  1. imi pare mie sau a mai şi crescut crăcănata? că placa de gresie e mică în comparaţie cu ea! 🙂


  2. O sa trebuiasca sa-i mai adaugi citiva „s” in nume. Ca sa tina pasul cu cit(a) se face! 😛

    Sa-ti traiasca frumushika si sa fie sanatoasa. E dragalasa foc!


  3. Traiasca Grassa, sa ai parte de ea, e o dulce, ca toti cainii de altfel.



Lasă un răspuns

