h1

INVITATIE

Iulie 23, 2008

Am fost inspirata de catre dono, dragul, minunatul si cel mai fain dono , cu a lui provocare .

Deci.. va invit pe voi, cei care cititi blogul latrator, sa va prezentati… multi, putini, fideli, intamplatori musafiri, ..scrieti cateva randuri despre voi. Nu e musai, …dar mi-ar placea tare mult sa stiu cine sunteti [mai ales cei pe care nu va stiu dupa vorba, dupa port si dupa blog].

Avem deschis de luni pana duminica, de la 00:00 pana la 24:00. Tinuta nu este obligatorie, prezenta ar fi bine-venita.

Va tzuk in prag de seara ploioasa rrrau-rrrau, di la Cluuuj.

24 comentarii

  1. let there be light….
    location : acelasi drag ,din inima ardealului…
    deocamdata…
    placeri : lumina… adevarul… muzica linistii… muzica apei si a vantului…
    sex: sunt un specimen de femeie (atestat),crescuta intr-o lume a barbatilor si a discriminarilor
    idei: multe si destul de clare … niciodata aceleasi… si cand sunt aceleasi sunt obsedante…
    existenta : din 82′
    mie nu imi place sa citesc un milion de carti… citesc reviste rar, ma uit la semnele de circulatie zilnic, ma uit fara prea mare interes la oamenii care trec pe langa mine pe strada, si ma gandesc ca is asa de mici si de multi …
    il ador pe Murphy, mi se pare cel mai adevarat om , dupa Moise , Noe si Einstein
    o sa ma mai gandesc si revin eventual , azi sunt putin in ceata dupa a n’spea veste proasta de anul acesta negru.


  2. Aparitie episodica pe-aici si prin alte cateva locuri, eu sunt Cetateanul Suparat, Cel Care Da Cu Barda. Brasovean prin adoptie, moldoven prin nastere, fagarsean prin maritis, la 41 de ani mai am un singur dor: inca sa nu mor. Reactionez destul de bina inca la hamaitura „Catalin”.

    A, si imi mai doresc sa apuc sa mananc o salata de crizanteme, la o trompa de elefant gatita „ca la mama acasa”, asta dupa o supa de carapace de broasca testoasa, totul udat cu un paharel de vin de palmier. Pe bune!


  3. Nascuta in deodata cu revolutia, in centru clujului la Stanca (unde se nasc copii prapaditi :D), transferata de ani de zile in Italia (parintii m`au carat dupa ei si ma obiga sa stau aici d`ami place :D)

    Prieten de aprox 3 luni de zile, albanez, iubitor, glumet si cu chef de scandal daca se uita careva dupa mine :-j

    Place sa citesc mult de tot, place italiana, informatica pe care o studiez si la scoli… place U-Cluju`, Dinamo. Iubesc catzaua neagra din spatele blocului care ma latra noaptea cand ies pe geam sa fumez.

    Imi place muntele dar locuiesc la 10 minte de plaja :(.

    Vise: sa lucrez la NASA :D, sa am un familion mare si fericit, sa nu mai existe oameni beti, batausi, pitzipoance, cocalari, echipa cfr-koloshvar >:), sa fim cu totii fericiti si sanatosi, sa am masini multeee :D.

    Am descoperit`o pe Catze la dono pe blog si imi place cum povesteste ca`i ardeleanca de`a mea 😀

    Ar mai fii de spus dar mie somn (:|. Bacio a tutti 😀


  4. Ştiu că sunt lipsit originalitate copiind ceea ce am scris despre şi la Dono, dar lipsa timpului fizic, mă obligă să recurg la această faptă. 😀
    Ok, numele meu este Ionuţ Seliman, şi bloguiesc de relativ puţină vreme, preferînd să stau la început în umbră, pentru documentare, cum s-ar zice. Am văzut lumina zilei în maternitatea din Braşov într-un ianuarie plin de zăpadă al noului an, pe atunci ‘85. Da, sunt decreţel şi sunt mîndru de asta. Sunt produsul dragostei dintre mama şi tata, doi moldoveni care veniseră în Braşov, precum pleacă acum romînii în Spania sau Italia. Tata avea experienţa Bucureştiului, dar munca şi regimul comunist i-au purtat paşii spre Braşov, unde avea s-o cunoască pe mama, o tînără speranţă, vînzătoare la Aprozar, raionul Legume-Fructe. Ok, să trecem peste aceste detalii. Ideea este că părinţii mei, deşi ignoranţi cum i-ar cataloga astăzi ‘telectualii anagramaţi cu facultăţi făcute la privat, au sădit în mine acel bun simţ al omului simplu, modest, acel bun simţ verigă lipsă în societatea noastră azi, de nenumărate ori. Am crescut în faţa blocului, în cel mai nou (îmi place să cred) cartier al Braşovului, celebrul deja, Răcădău, cartierul urşilor gunoieri pe Discovery. Copilărie în pădure, ierni pline de zăpadă, veri calde (pentru Braşov). Pînă în şcoală, eram chemat Ionuţel. Ion era alt puşti mai mare decît mine cu vreo două primăveri, şi aşa se făcea distincţia. Eu Ionuţel, el Ion. Acum cred că e însurat, dar nu despre el vreau să vorbesc.
    În şcoală mi se spune pentru prima dată Seli. Şi de atunci Seli am rămas pentru toată lumea. Ai mei îmi spun Ionuţ, cu accent pe o. Dora, îmi spune Seliman, cu accent pe a. Mi se pare sexy cînd mă strigă aşa, parcă o iubesc din ce în ce mai tare atunci cînd mă strigă. Ionuţu, mi se spune prima dată cînd o cunosc pe soacră-mea. Ionuţu devine şi numele blogului meu. Şi e pentru prima dată cînd îmi place cum sună Ionuţ. Pînă atunci, mi se părea că sună copilăresc, mi se părea că toată viaţa voi fi un adult cu nume de copil. Vezi Ionuţ Dolănescu..dar asta ţine de altă discuţie. Cînd am trecut în clasa a VII-a am început să am joburi de vară. Ca ajutor de zugrav, în general. Se cîştiga bine, iar ai mei erau bucuroşi că începeam să învăţ să preţuiesc valoarea banilor munciţi. La 20 de ani neîmpliniţi mă angajam pentru prima oară în viaţa mea. Unde? Debut fulminant, de care ai mei vor fi mereu mîndri. Fiul de ţăran urbanizat ceauşeşte, se angaja în 2004 la Primăria Municipiului Braşov. După 3 ani petrecuţi acolo, se transfera la altă instituţie, tot în domeniul administraţiei publice. Pasămite, erea avansat, cum s-ar zice. Tinerii ar trebui să caute să se angajeze în administraţie. Ăsta era feedback-ul primit de la oamenii care intrau în contact cu mine. “Numai voi puteţi schimba mentalitatea birocratică, de ghişeu a funcţionărimii de azi!”. Îmi place să cred că aşa e. De doi ani jumate locuiesc cu prietena mea Dora, cu chirie, acest demers făcăndu-i pre mulţi să piardă pariuri cu privire la durata relaţiei noastre. De cca. 5 luni am descoperit groparu.ro, cătzaua.ro, jeg.ro, dono.ro, mosh califaru, etc., şi încă vreo cîteva bloage. De cca. 4 luni mi-am făcut şi eu un blog. Care se află în creştere, cred. 😀


  5. si ca la alcoolicii anonimi…buna ziua grup, io-s Adina si-s dependenta de dush de o viata :)) si vaz ca ne strangem din ce in ce mai multi brasoveni pe aici, jos palaria co-locatarilor 😉 nu tin cu echipe de folbal, nu sunt sociabila, nu discut nimic cu multa lume, prefer sa dorm si rar sa beau un vin bun decat sa ma expun social aiurea…da si cand fac asta, vorba colegilor, OI BIBI 😀 but well…c’est la vie 😀


  6. omg this is gonna be a long page!


  7. @Mihai: you missed something 😛


  8. Pai roacar alcoolist si depravat, amestecator de substantze pocnitoare, asculatator de metale grele… Corcitura de ardelean si dobrogeanca. Ma simt ok in apa, in aer si pe uscat. Mi-a vazut cineva patentu’?


  9. Nu-ti mai zic aici ce-am zis si la Dono pe blog, ca sa nu te plictisesc. Adaug atit: ca-mi plac animalele foarte mult si, desi pasionata de pisici – in spetza – , stau si la tine pe blog 🙂


  10. @monica: WOOF [cu dat regulamentar din codita]


  11. Nascut acu 30 de ani in cetatea Sighisoarei, pasionat….de multe si nimic… am un singur canar momentan, vise….sa emigrez…


  12. @manu: oy, tzucu-te-as… con-orasean de-al meu?? si taci ca buha-n lemne?? impardonabil! 😀


  13. Marius, sau Pery, de la Perijoc. Marius Perijoc. In ultima vreme strigat si Pery Perijoc. De pe la Dej, cu samburele de om bun inauntru ca si Seliman, dar il lasam sa zburde mai rar in ultima vreme. Sora-mea imi zicea Dumbo, dar nu va zic de ce – ca si cum nu ar fi evident… Si mi-e dor de ea, dar asta e alta poveste.

    Aciuat in Cluj prin 2001, cu scolile, aITist de meserie, si repar servere si retele si din alea. Si urasc sa instalez windows’uri la prieteni, cunostinte. Eu is omu’ ala cu laptopu tot timpu dupa el, cu x gadgeturi in buzunare, cu ochelari fumurii cand ii port, si candva pe vremuri plete. Roackerul care asculta si Jazz, dar nu se da in laturi nici de la salsa.

    Imi place sa dorm pana tarziu dimineata, dar sefului meu nu ii place asta, asa ca mai lasam fiecare de la noi, imi place ploaia, imi place muntele, si urasc ipocrizia chiar daca se intampla sa fiu ipocrit si eu din cand in cand. Dar ma tratez. Imi plac catzeii, imi place Vama Veche, dar nu imi place Tudor Chirila, imi place sa fiu in centrul atentiei si urasc sa fiu singur. Am multi amici dar putini prieteni, si in clipa asta nu mai am tigari, asa ca plec la magazin


  14. hop si eo, numai cat sa fac prezenta, ca am prezentare pe blog si n-as vrea sa fac copy-paste, ca nu-i politicos. nu?


  15. So,eu sunt Denisa din Tg Mures, cunoscuta si ca didi sau mai nou,pe wordpress, cutza40, cutza de la catzelusha mea( care e mica si dragalasha )si 40 de la cei 40 de ani pe care-i voi implini curand. Sufletul imi este de tanara…inca.Important e cum te simti, nu? Deci, sunt profesoara, iubesc animalele,plantele,cartile si mor dupa scrisul pe blog. Asta-s eu.


  16. io nu pot sa ma bag la marturisiri d-astea grele, ma scuzati 🙂


  17. Si ma rog de unde era sa visez ca am putea fi „con-oraseni”?:)


  18. @manu: poi daca citeai ” ‘bout Catzaua”, la locatia primei aparitii pe lume scrie citetz SIGHISOARA. 😛 alte lamuriri mai vrei, domnu’..? 😀


  19. Mea culpa….intre timp m-am documentat si pe yahoo 360…nu te stiu…asta e.


  20. Eu te citesc numai dupa ce te-a pus Groparele in blogroll, dar imi place foarte mult ce citesc. Am luat articolele din urma. Sunt bucurestean din ’93, pana atunci fiind „sfantugheorghean” (CV). Alte informatii de vrei, intreaba-ma pe e-mail. Avec sokkal congeniality


  21. @Usim: fii binevenit, maica. te ivit sa shazi cat poftesti, cum poftesti si in oricare coltisor preferi matale. 🙂


  22. nu ma invart de mult prin cushca ta, dar imi place, tot ardelean, de la Sibiu, umblu des pe la donshoara Dush, pe la nenea Groparu’ si bine-nteles si pe la Dracu’… toti umblam dar recunoastem putini. In rest, 22 de ani si maturizat mult inainte de vreme, economist si fara timp liber. Dar citesc cu multa placere asa ca, la cat mai multe articole, promit ca le citesc!


  23. Bine te-am găsit,am 36 ani,Cugir(Alba),țin cu U.Craiova,și încet-încet încep să mă descurc și cu blogul.Fain blog.



Lasă un răspuns

