h1

hot

August 5, 2008

In traducere libera, directa si calduroasa = cald. Da’ rrrau-rrau-rrau de tot, nu asa.

Va imaginati asa: birou [cu agenti, CSu, je, Grassa]; toti lesinati de caldura si naduf; unul dintre colegi, domnul C, incepe si povesteste cum la fosta firma unde activase [in acelasi domeniu], pe vremuri d’ajtia de zile toride zi-de-vara-pana-n-seara, ficiorii luau galeti cu apa si se fugareau de niebuni prin depozit si prim-prejur in batai naprasnice cu apa. Rece. Nici nu terminase colegul bine de povestit, ca deja cateva perechi de ochi incepusera sa sclipeasca suspect.

Cateva minute mai tarziu eram deja inarmati care cu ce retzipiente am gasit, si da-i bataie, alergari mai ceva decat la cursele de 200 metri garduri, apa, chiuituri, apa, urmariri, apa, chiote, ..si iar apa. Noi ne-am limitat la curte, rampa si cam atat, unde apa era cat se poate de inofensiva. [nu de alta, da’ coletele ni-s sfinte; si atata amar de pui de serpe veninosss musscat de limbutza ne trebuia sa futem prejudiciem vreun pachet, ca apoi aia eram]. Deci cu reguli si limite privind teatrul de lupta. Asaaa… Si ne-am balacit noi ce ne-am balacit, stropiti de jur imprejur ca purcelu’ la protap din pahare, peturi si alte cele maruntele, pana a prins un coleg la furtunul din curte. Oy!! Mno aia durere si jele metafizica. Ne-am inchis in birou, ce era sa facem, noi restul nefericitilor care nu se gandisera la asemenea idee jeniala.

Cand sa iesim, … hm-hm.. din…scoola, eventual, ca din biurou n-aveam cum. Se blocase usa si nu putea fi deschisa decat pe dinafara. Mno, Frantz Ferdinand.. amu’ ce te faci? In birou apa nu. Afara – dusmanul, echipat complet cu dotari de zile mari caniculare… apa curgatoare-a-la-furtun la discretie. Eram sub asediu.

Mno, pana la urma ne-a deschis insusi dusmanul, domnul L, de mila amestecata cu plictis. Ne-am reluat pozitiile de lupta .. ne-am mai balacit o tura, dupe care toata lumea a abandonat subit campul de lupta. Instant ne-am potolit, ne-am indreptat toalele muiate, ne-am aranjat frizurile picurande, am sters cat de cat urmele macelului acvatic si ne-am cautat urjent de lucru care pe unde s-a priceput mai bine, sa nu sarim in uatiul atot-vazator al shafului.

Yep, venise seful. [si ca noroc ca unu’ mai hochios ii vazuse masina de la distanta, de a putut da alarma salvatoare]

[ca noroc ca era catranit si pticat bine de tot pe ganduri si n-a bagat de seama semnele cat se poate de evidente -d’oh- ale micului dezmat apos 😀 asa ca am scapat toti fara mustruluiala].

3 comentarii

  1. Car’vrasazicatelea… wet T-shirt contest, huh?


  2. @Cetateanul Popescu: chielchioshoz diu janra.. da’ avand in vedere ca restul erau ficiori, nu prea o fo’ mare lucru de vazut. deci daca e sa faci media intre toti participantii, stam jalnic rrau. iti dai seama ca nu-i pot duce in chiept pe tatz’. 😛


  3. =))))=))=)))=)))



Lasă un răspuns

