h1

step 2

Septembrie 12, 2008

Ufff.. zile incarcate… ziua de azi incununata de un eveniment major, datator de fiori pe sira spinarii canine a subsemnatei. Intrebati-ma ce am facut azi… 😀

Mno bine, .. si daca intrebati si daca nu, eu tot „naratez”. Am facut si anume: primul drum extra-Cliuuuj singura-singurica in otomobil. Ooo daaa!!! Fusei pana la Huedin si inapoi. In interes de serviciu, ofkiors. Dap, iar livrari.

Toate bune si frumoase pana… de fapt dupa iesirea din Cliuuj. La amiaza in Cliuj se circula nasol.. aglomeratie, caldura, semafoare peste semafoare, ..draci beti, buruieni in tufe maaari maaari si late. Azi am tras primele injuraturi la volan. Sunt mandra. :))

Deci dupa ce am iesit din Cliuj a fost beton.. drum bun, soare, muzica preferata in boxe. In caz ca nu stiati, binevoiti de aflati ca sunt un sofer canin care respecta regulile, reshpectiv limita maxima admisa de viteza in localitate. Prilej al ocaziei cu care am disperat cativa participanti la trafic. De ce? Lol. Ca mergeam cu 60 la ora in localitati si tineam in spate cate o coloana destul de dragalasa.

Pai ce sa fac? Puii mei.. daca se grabesc, sa depaseasca, ii las cu mare drag si din tat corazonu’ canin. Da’ n-am chef sa-mi risc tzadula de conducere, cu atat mai putin acum cand am inceput sa practic si imi chiar place sa shoferesc.

Prin urmare, daca va nimeriti cu mine in fata in localitati, ..injurati-ma, urati-mi de orice noroc va vine cheful, da’ n-o calc nici sa ptice ceriu’. Clar? 😀

Incidente nu am avut deloc, ca micile tentative le-am evitat cu maiestrie si cu calcarea viguroasa a pedalei de frana [niste zanateci care nu erau foarte darnici cu acordarea prioritatii si ce stii ce scule pe bascule verzi de pe vremea lu’ Ceashka se credeau].

De asemenea, tot pe motiv de tentativa de neacordare a prioritatii am aratat primul degetel extins sub forma semnului international al prieteniei buruienoase [middle finger up si un „ba p’a ma-tii!!” strecurat naprasnic printre coltzii proprii si personali]. Iar sunt mandra 😀


Asaaa… si am facut livrarile pe care trebuia sa le fac, … domnu’ primare din Izvorul Crisului m-a intrebat daca ii livrez cumva o bomba in plicul pe care l-am depus suav pe biroul domniei sale, dupe care s-a tare minunat ca „de cand se trimit asa fete dragute pe teren?…”. Nenea, ..de cand e si anume musai or else. Pricepi matale? [evident ca m-am incantat cu toata fiinta latratoare… 😀 ]

Si cam atat. A, da: am condus cu tocuri de 10 tzenti. Incolo a fost ok, dar la intoarcere am zis ca ma revolt, ca ma fac rebela si nonconformista si m-am descaltat.Si am condus desculta. Si ce betooon a fost :))) Am si bifat faza in listele „to do” si „memo to self” pentru datile viitoare. A nu se intelege ca am condus ca cizma pe tocuri. Ntz. Chiar bine am mers. Da’ mai siecsi a fost sa samtzasc gadiliciul semi-pervers al pedalelor drept in talpi. 😀


Mno, I’m off, conquering new territories [adica ma car cata’ cashi, dupa ce in prealabil voi fi facut plinul, ca LogANA mea e cu stomacelul ghiortzaicios si imi semnalizeaza cu beculetz rosu de vreo 50 de km ca ar cam fi cazul sa-i servesc ceva potol].

Btw, a papat un rezervor [primul ei plin ever, ca e noua-nouta, papa-o-ar Catzaua cu tot cu anvelope] la 690 de km, in Cluj si extern [dintre care cam 250 – 300 km in afara orasului]. E ok? E mult? E putin? Faceti bine, puneti  un bec, un neon, o lumanare, ceva, si luminati-ma 🙂 SSSpank you, ssspank you very much :D.

14 comentarii

  1. e ok, chiar mai mult decat ok!
    modelu’ meu e tot 08 da-i sugativa rau ma, intra pe rosu la nu mai mult de 700km.
    da’ asta pentru ca io nu ma „moscai” ca tEne si nici pedalele nu ma „gadila”:p
    starea de „semi-pervesiune” pune stapanire pe sira mea atunci cand simt ca se lipeste masina de asfalt…100, 150, 200, 260 si de aici incep sa injur ca n-are 6 viteze!! autobanda tine ce tzeava mea de esapament:)
    te sfatuiec sa incerci(numai si numai acolo unde crezi ca permite!), e cool, e adrenalina pura, extazzzzzz!
    e BOALA!:D


  2. 690 plus 250…hmmm,no stai ma ca mai sus am incurcat socotelile!
    acum se vede mai bine.
    deci..690 zici, consumama la fel.
    e bene, e bene..da te moscai!

    ps.tare as vrea sa te vad in traficu din istanbul!:))
    aici e IAD curat, ca nu de pomana te iau toti dracii pe asfalt!


  3. sa traiesti. voi fi ultimul barbat fara carnet de pe lumea asta. pana si caninele mi-o iau inainte!


  4. ce motor are LogANA? si cat ii de mare rezervorul?


  5. @Csongi: 1.6, benzen. ultima data cand i-am facut plinul [si era pe rosu de vreo 70 de km] au intrat 51 de litri.


  6. da…atunci cam atat trebuie sa consume, poate un pic si mai mult…


  7. @Csongi: daca as forja-o, ar papa poate si mai mult. dar deocamdata sunt blanda cu ea.. pana iese din rodaj si pana acumulez si eu mai multa experienta. ‘ntzelegi matale? 🙂


  8. de cand limita maxima de viteza in localitati e de 60?
    :-?? s-o fi schimbat cumva legislatia in ultimile luni?
    weird…:-?
    nu nu, e de 50 dragutza.


  9. Dak ai inceput deja sa injuri (ca o adevarata doamna, dealtfel) inseamna ca esti intr-adevar sofer. Bravo. O sa vezi ce tzi se dezvolta vocabularu’ ceva de nici tie n-o sa-ti vina sa crezi! Chestiile alealalte, gen consum, motor, viteza, tocuri, etc., sunt lucruri minore… stii tu, discutii ca-ntre soferi :)))

    bafta!


  10. @yesterdayman: da, am inceput sa injur cu foc [azi am facut al doilea drum de turda in ultimele 3 zile si am avut suficiente ocazii].


  11. :))))


  12. Sper ca iei oameni la autostop 🙂


  13. @youknowwho: nu, nu am luat pana acum si nici nu cred ca o sa iau. desi, daca ai face tu autostopul te-as lua. 😛


  14. eu azi am condus prima oara desculta! a fost suuuuper! numai asa o sa mai conduc pana la toamna :))



Lasă un răspuns

