h1

step tz

Septembrie 23, 2008

Pentru a reveni la ganduri mai bune, dau raport in privinta ultimelor ispravi soferitoriceshti.

In ultimele 2 saptamani am acumulat aproximativ 1500 km in spatele covrigului. Ziua de varf fusa vinerea trecuta cand am executat dintr-un sut 300 de km, drum la Dej + drum pana dincolo de Huedin, in creierii muntilor, intr-un satuc situat la nu mai putin de 81 de km de Cliuuj, wonderful Cliuuj. Care satuc, desi amplasat la mama dreq in praznic, pe unde si-o intzarcat Lucifer corciturile, mi-a oferit ocazia admirarii de peisaje betooooon de faine; drum ingust dar bun, curbe line si dese, marcaje exagerate acolo unde nu era cazul sau inexistente acolo unde ar fi fost de musai. Recomand sa mergeti pana la Sacuieu, cand aveti ocazia.. numa’ de dragul paisagiului (de la Huedin pe principala mergeti vreo 15 km, pe urma se face un drum la stanga, treceti printr-o asezare tzaraneasca de munce de vreo 9 km intindere de te saturi pana iesi dintr-ansa, apoi dupa inca vreo 10 – 15 km e Sacuieul… absolut superbe vederi).

Asaaa… Ieri am functionat pe post de sofer pentru un coleg de-al meu care isi dusese masina in service. In oras a fost cum a fost la colectari si alea-alea tufe draci. DAR distractia a inceput cand ne indreptam spre ultima colectare, pe Calea Baciului (adica iesirea din Cluj inspre Zalau, pentru necunoscatori).

Ora 16:20. Suna cei de la service: „domnu’, poti sa vii dupa masina. da’ pana la 5 sa fii aci, ca la 5 inchidem, ne bagam pticioarele in capetele si alte organe ale clientilor si ne ushchim cata’ cashi”. Partea buna: masina era gata. Partea proasta: service-ul cu prishina (nu zic nume, da’ sotzietatea reshpectiva de face masinutze are pe sigla o lighioana care samana cu un leu cracanat pe verticala si are o limba ca de foc, incepe cu P, are 7 litere si se termina cu EUGEOT) se afla hapt pe Calea Turzii (iesirea din Cluj inspre Turda, tot pentru nerecunoscatori).

Amu’… Cluju’ mare, … ora de varf, … trebuia traversat orasul printre cozi interminabile si blocaje mai ceva ca la capitalie. Intram pe Horea, stam 15 minute pentru nici un kilometer.. cu 2 metri parcursi, 5 minute stationare. Am crezut ca si turb acolo.

Dupe care ne-a venit o idee mare, gro’sa, jeniala: ce-ar fi sa fentam? [evil grin] Asa ca deci si prin urmare, la primul semafor am deviat spre Grigorescu [vitezomanit la greu pe langa Somes.. drum bun, circulatiune slabuta, conditii propice deci], pe varianta Grigorescu-Manastur [vitezomanit la greu si acolo.. drum bun, circulatiune slabuta, conditii propice in continuoare deci] si de-acolo prin Faget, de am ajuns la service cu 2 minute inainte sa inchiza pulifritzii de-acolo. (aveti in vedere faptul ca am inconjurat Cliuuujul cam ca atunci cand se bate apa-n piua pe un subiect si in loc sa ataci tinta, te iei si te duci pe dupa casa, pe dupa sura, pe dupa gradina, pe dupa shoshu’ de la poarta, pe dupa tzarcu’ uailor pentru ca in final sa ajungi la buda… aa.. la subect. deci da?) Ocazie cu care musai sa recunosc ca am calcat-o. Da’ am calcat-o rrrrau-rrrau de tot. Am vitezomanit de mi-au sarit capacele.. In Fajet drumu’i cam rautz pe alocuri. Deci am ars un slalom de zile mari… si viteza.. si slalom.. si uff.. am ajuns la timp 😀


Si cam atat deocamdata.

Am reusit urmatoarele:

– sa nu busesc masina,

– sa nu blochez nici o intersectie,

– mi s-a multumit pentru prima data ever cu flash de avarii pentru o fapta buna [reshpectiv ca am procedat ca in reclama aia de culturalizare rutiera a soferilor ca sa fie cuminti, de treaba si rabdatori in trafic, sa aiba rabdare cu incepatorii, cu babele pe treceri de pietoni, sa treaca incet prin baltoacele din dreptul statiilor mijloacelor de transport in comun in care se afla omini in asteptare, in loc sa-i mureze cap-coada sau cap-picioare catu-s de lungi si de lati etc], motiv pentru care mi-am fo’ tare mandra..

Am mai fo’ de traba si cu altii in trafic, da’ aia ori n-au schitat nimic [mojicii] ori au facut cu manuta pe jeam in loc de „multzam, fa’h si sa stii ca-tz’ multzamesc”.

Mno.. incetuc-incetuc imi reintru un skilluri 😀

12 comentarii

  1. cetitorii distinsei dvs blani…pardon, persoane, cel putin unii dintre ei, sint tare neconsolati ca in ultimu timp i-ati cadorisit doar cu filme cu „covrigi” neobositi, dar tare folositi pe drumurile cliujului si extra, fara a mai aminti de prea scumpa dvs pupila…adica odrasla, adeca purcica latratoare, adeca grassa. binevoiti va rog a lua la cunostinta. multumiri anticipate din partea cetitorilor fideluta…


  2. Va rog frumos, doamna catza, rugaminte din partea catzelushei Cora: vrem povesti cu Grassa et co.


  3. @bogdan popan: Grassa e marisoara si neastamparata. momentan nu am poze recente cu dansa pe motiv de deplasari lungi si dese in interes de scarbiciu. e bine sanatoasa, creste vazand cu ochii si e tare dragastoasa cand ma prinde prin zona. incerc sa revin cat de curand cu imagini.


  4. La multi…si tot asha, adunati ca piticii din poveste.Sa fii…shhhhh, nu mai zic, poate nu vrei sa te deconspiri :).Deci, LA MULTI :)!


  5. cu scuzele a 2 zile mai tirziu, la multi ani, multe dorinti implinite, ochi „mici si prietenosi” (citat din catzaua) pretutindeni pe unde te poarta valul fiecarei zi. sa fii happy happy joy joy mereu.


  6. bump…


  7. Haif ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine 😛


  8. cand mai ajungi in zona, inainte de intrarea in Sacuieu fa dreapta (catre stanga nici nu exista 🙂 )…e drumul ce duce catre varful Vladeasa…sunt peisaje mult mai frumoase 😉


  9. In fiecare zi arunc cate un ochi p’aici sa vad daca ai mai istorisit ceva si… nimic… sper ca n-ai patit nimic…


  10. @Maharani: nu, nu am patit nimic, dar stau foarte-foarte prost la capitolul timp liber. sunt mai tot timpul pe fuga si …mnoah. multumesc pentru fidelitate. o sa incerc sa mai si scriu ceva cat de curand. toate cele bune. 🙂


  11. alo alo? ati vazut catza maro? 😀 mai cu viata, mai scrie macar cate un post cu azi sunt bine, azi shofez, azi shomez, azi stau la soare-n prag..ceva :))


  12. Eu am bunici la Sacuieu si merg d cateva ori pe an numai ca sa admir peisajul minunat si sa scap de zgomot si aglomeratie.La Vladeasa am fost doar o data dar si cand am ajuns m-am simtit stapana lumii parca:p…batea si putin vantul..mai lipsea un mp3 cu o muzica chiilout gen vangelis sau enigma..si era paradis!Peace:p



Lasă un răspuns

