h1

ai fain is..!!

Noiembrie 18, 2008

Uof, uof, uof, dragii Catzelei.. mare-i gredina lui Doamne-Dumnezeule si multi i-or sarit gardu’. [si multi il sar inca].

Astazi despre IDuri de y!m. De care? De vaca. D’alea rrrele rrele rrrau de tot. Pentru inceput, pentru a facilita comprehensiunea celor ce urmeaza, dau doua bancuri [fin’ca talentul naratoricesc nu ma inghesuie de sa ma dea afara din barlog in materie de bancuri, glume poante etc., aveti mila si nu aruncati cu ptietre prea mari, ca s-ar putea sa-mi cauzeze la orgoliu. mkay pumpkins? sspank you. moving on 😀 ]

Deci. 1.

Iuan. Badea Iuan, tanar ficior plin de vlaga si hormoni, se deplaseaza prin modesta lui casa din creierii Maramuresului [dap, casa cu etaj, cu lift, cu marmura d’hai mai fina si fragila, cu ultimele dotari tehnologice, dar fara gaz si apa curenta trase in casa]. Revenind. Si se plimba el pan’ casa si trece pe langa o oglinda. Se opreste, face doi pasi inapoi, se uita iar in oglinda, isi admira trupul voinic, pectoralii bombati, fluierele picioarelor delicate ca de capra neagra in anotimpul imperecherii, ..se scarpina in barba trimuita grijuliu la 3 milimetri jumate si face: Ai fain is…! Isi mai arunca o privire admirativa si mere mai departe in treaba lui. Mai tarziu trece iar pan’ fata oglinzii, iar se opreste, se admira, pozeaza.. si face: Ai fain is…! Mno si tot asa de vo’ cateva ori. Si mai tarziu un pic, iar trece prin fata oglinzii, iar isi admira umerii, pectoralii, bucutele bombate de la atata exercitiu fizic in campul muncilor agricole, in speta la cosit, si face: Ai fain is, futie-m-as!!

Si 2.

Stefan cel Mare vine la ostenii lui stransi in sir indian sub forma de gramada pe pasunea de langa cetate [nu, ostenii nu pasteau, doar caii lor]. Si le zice: Ostenii mei, turcii au anuntat pe maine dimineata la 8 cel mai crunt atac din istoria Moldovei.. vin cata frunza si iarba sa ne luptam, in sabii sa ne taiem, in ciomege sa ne palim, in futere sa ne stropsheasca. Ostenii nacajiti, abatuti, vai s-amar de steaua lor: Stim, Maria Ta, stim… Stefan li se adreseaza in continuare: Baieti, da’ sa fiti aci dimineata la 8 fara douazeci, da? Ca le-am promis la oamenii aia…

Bun. Mno, revenind la caprele noastre [si ai, multe’s], IDurile astea transmit niste mesaje foaaarte apropiate de ale lui Iuan a’ nost s’a lui Stefan, da’ numa’ o tzaruca diferite. Respectiv ceva de genul: Ai siecsi is, futie-m-ati!! Da’ veniti, da?

Deci. La ce te poti gandi cand vezi un ID gen:

– gabytza_sosexxxy

– sexykinkysexyme

– sexypinkypussy

– pussy_hot_dya

…si lista poate continua.

Mno, poi don’soara Siecsi Mariuca, sau cum te-oi fi intituland.. ori duci lipsa, ori esti nimfomana de’aceea de… de … nici nu vreau sa ma gandesc. Nu ca ar fi post, da’ si asa am suficiente ganduri pacatoase de’ale mele, ce sa ma mai gandesc si la ale altora…. 😀

Deci ne potolim, da? Muma-ta bdiata de ea stie ce hamesita de podoaba de fata cucuiata are?

Da’ …. auzi,… CVuri ai trimis vreodata de pe adresa asta a ta?

Oare ca angajator ce parere iti poti face despre un candidat care isi trimite CVul de pe o adresa gen buby_siecsi_fass ? Sau siecsi_mariuca_take_me ? E drept ca exagerez un pic aici, dar am primit la firma CVuri de la personaje cu conturi destul de colorate. Si cand s-au prezentat la interviu chiar nu faceau nota discordanta cu numele contului de mail. Erau un fel de manji intzarcati prematur cu inteligenta unui varf de chibrit si spiritul unui graunte de praf de pe ulita marginasa a micropolei Cucuietii de Padure.

Pipal, .. grow up. Wise up. Wake the phook up, goddamnit!!

9 comentarii

  1. uuuu 2intr-1? ne alinti :)) si da, si noi avem d’astea…d’aia mama io m-a botezat pe mine dush_rece..:D insa io am aia 3 ani d’acasa si dau mailuri de pe ceva oficial de gen tirbushon, oaia neagra…mno..:D


  2. Bine ai revenit printre noi! Ca o completare a id-urilor de yahoo, cea mai tare faza pe care am vazut-o de curand si care m-a acut sa rad 2 ore non-stop este urmatoarea: http://www.okazii.ro/catalog/6929628/Id-de-Yahoo-Messenger-valorinho-OCAZIE-UNICA-.html

    Daca pana acum am mai vazut id-uri ciudate, gen cele mentionate de tine, asta intrece orice imaginatie si ma duce cu gandul la vorba „e prost/proasta ca un tren marfar, problema e ca mai si semnalizeaza”!:(


  3. @Maharani: asta da :)) ca noroc ca nu e seful in birou, ca altfel ma cadorisea cu penalizare pentru disturbarea linistii comunale cu mwa-ha-ha’urile, chi-hi-hi’urile si be-he-he’urile mele. 🙂 ar trebui facuta o colectie sau ceva de genul… Si multzam pentru fidelitate 🙂


  4. hehe de „tzatzoasa” ce zici =)) l`am vazut din gresala zilele trecute la una ? sau „****.dragutza91” (**** fiind numele respectivei) -asta ultima are vroe 3 id`uri si toate is cu scumpica,dragutza, dulcica etc :-j


  5. si totusi n-am auzit nici pana azi explicatia pentru id-ul tau (although i may be deleted)


  6. bine te-am gasit catza draga. M-am distrat si io, ca am unele chestii de trimis la elevii mei pt bac si sa vezi ce ID-uri au: alinmafiotu, baiatu ala dexter,fiorosu, pumataxi etc. Dar ei sunt elevi. Cel mai tare ID a fost al unei colege(tot profa, atentie), era evablue. Pai cum, daca directorul ii cere sa-i trimita ceva de pe id-ul asta?…ma rog, totul e sa nu vada nevasta-sa. Lol


  7. The Book Game

    Rules:
    * Grab the book closest to you. Now.
    * Go to page 56.
    * Find the 5th sentence.
    * Write that sentence as your status.
    * Copy these instructions as a comment to your status.
    * Don’t go looking for your favourite book, or the coolest one you have – just grab the closest one.


  8. ;))
    am si eu cateva:)
    s_andreea 69
    elly_your_kitty_16
    f3titz@_de _carti3r_d33a
    dick_asul
    lume fara inspratie..sau cu..prea multa!


  9. @hajari: mai degraba iluzia intelijentei si spiritului in tartacutele lor distruse de prea mult stat pe mess/netlog/hi5/etc. 🙂 da’ e ok, … avem motive de amuzament la fiecare ID du genre care apare 🙂

    @Mihai: observi ca nu te-am sters. povestea IDului meu e veeeecheee de vreo 10 ani, de cand am contul la yahoo. vine de la o porecla pe care o capatasem atunci din partea zaludelor de colege din clasa de uman in care eram in liceu. tocmai ma tunsesem baieteste [adica aproape mai scurt decat permitea legea nescrisa a coafurilor feminine] si intelijentzele latente din capatzanile colegelor au ajuns cumva de la numele Catzelei la un derivat baietesc [nu ma intreba cum, ca-mi dau neuronii in icter daca incerc sa gasesc path’ul exact al derivarii]. prin urmare am luat initiala prenumelui, am trantit un underscore pe post de liant, apoi am adaugat porecla capatata si am amestecat incet la foc mic pana s-a omogenizat combinatia. amu’-i mai cald afara? 😛



Lasă un răspuns

