h1

here we go…

Decembrie 17, 2008

Avem job [teoretic]!!!!!

Deci today is a happy day. Nu as vrea sa dau cu mucii in fasole sa ma extaziez asa dijaba pana-n varfu’ cozii, da’ tre’ sa recunosc ca mi-a mai crescut moralul, mi s-a invartosat coada, mi s-au extaziat perii si mi s-a tremurat coama de emotie pozitiva.

Amu’ doamne-ajuta sa fie intr-un ceas bun si sa ne creasca!! [contul in banca, nu va ganditi la prostii, ca Catzaua oricum nu are alt organ care sa ia proportii, in afara de pupila. Si de orgoliu. Da’ ala nu e organ propriu-zis…]

5 comentarii

  1. cu sau fara B.J. imi pare sincer rau sa aud asa ceva!
    lista uninominala….ana …ana..!ma dezamagesti!!


  2. felicit… de-alea, stii tu 🙂


  3. deci bafta si bravo
    si sa dai o bere
    🙂


  4. Super! Inseamna ca nu se termina lumea!


  5. felicitari si spor la treaba 🙂



Lasă un răspuns

