h1

Catzaua comuna

Decembrie 19, 2008

*Mwuahaha-haha-ha’h* ce sa va povestesc… sunt comuna. Nu asezare, nu-nu. Nici comunala. Nici comunitara. Comuna.. adica obisnuita, adica nu cu mult diferita fata de ceilalti, adica… of. Chestie pe care in mod normal tin mortzish sa o contrazic, dupa vorba, dupa freza, dupa hamait… dar se pare ca ma tradeaza moaca.

Deci sa va povestesc. In ultimele 2 zile am patit de doua ori [mah, 2 ori in 2 zile, blana mea!!] sa fiu confundata cu alte umanoide du genre feminin.

Cazul 1: seara, ma plimb pe strazi cu tinta fixa – barlogul caldut – si cum ma deplasez eu in stilul caracteristic canin, in pas de mars fortat, vad un gagiu la vreo 10 metri care se holba indoielnico-familiaro-crucis in directia mea. Tocmai descalecase de pe bitzicla si statea asa priponit in mijlocul drumului. Pe moaca i se citea o nehotarare clara. Sa, sau sa nu? Sa sau  sa nu ce?! Eeeeeh, asta aveam sa aflu nici 1 minut mai tarziu. Mna, ma apropii, nu incetinesc, chit ca moaca lui graitoare zicea ceva acolo, da’ fiin’ca n-am modulul telepatic instalat din fabrica, n-am stat sa-mi storc neuronu’ chinuit in speranta de a descifra ce-i trebuia lui mutulica. Si ajung in dreptul lui. El, cu expresia de mirare tot mai crunta se screme si articuleaza: „A-a-andreea…?” Ma opresc, ridic spranceana canina, zambesc si ii marai delicat: „Aproape ca ai nimerit-o cu numele, dar nu, nu sunt Andreea.”. Tipul roseste pana in varful urechilor, se scuza pentru confuzie, se intoarce, aproape ca-si scapa bicicleta pe jos. Mi-am reluat marsul amuzata de mini-intamplare, apoi nu i-am mai acordat atentie.

Cazul 2: dimineata pe la vreo 10 jumatate. Eu in statie, asteptand cuminte [hihih] autobuzul care sa ma duca … undeva, stiu eu unde, nu-i musai sa stiti si voi. Curiozitatea cauzeaza, da? Asa. Deci  sedeam in statia de autobuz. La un moment dat zaresc cu coada ochiului stang o silueta care se apropie din lateral, aud zgomotul pasilor, dupe care ma trezesc fata in fata cu o mogaldeata de coptil asa, cam pe la vreo 20 – 22 de anisori. Si asta cu moaca mirata, isi drege un pic glasciorul, dupa care intreaba cu un puternic iz de indoiala-i-cannot-believe-this in voce: „Andra…?”. Deci da. Un-phookin’-believable. Again??? Ma reculeg rapid, clipocesc delicat din genele inca incarcate de somn si raspund: „Mmmmnu, … nu sunt Andra..” [desi inca o data a fost pe-aproape cu numele]. Pe asta micu’ zgribulit il trece asa o unda de neincredere, apoi face: „Sigur..?” Imi sugrum accesul de ras hamait [d’oh, stai sa-mi scot bolentinul sa vad daca intr-adevar nu sunt Andra vietii de apoi] si ii raspund: „Sigur. Vrei sa-ti demonstrez practic?” Zambeste silit, roseste, se scuza, spune ca are o amica ce aparent seamana izbitor de bine cu mine [sau eu cu ea, tot dracul ala belit e]. Se retrage grabit si nu-si mai dezlipeste uatii din stalpul alaturat lui pana la sosirea autobuzului.

Ok. Amu’ … daca mi-e comuna moaca, nu-i bai. Macar ma salveaza freza. Apoi am stat si m-am gandit… oare de-asta expresia de mirare creatza ca taitzeii chinezeshti pe moacele celor doi? Respectiv.. Andreea si Andra or fi fiind coafate mai normal sau mai in trendul actual? [oricare ar fi el, da’ sigur Catzaua face nota discordanta cu facatura din capul propriu si personal din perioada asta] Si oare in rest cum or fi? N-ar fi fain sa se faca adunari ale oamenilor care seamana asa de mult intre ei? Si sa se faca niste de-alea, zi-i.. concursuri, sa se aleaga cea mai tare chestie sau trasatura a fiecareia/fiecaruia, dupa care sa se alcatuiasca modelul perfect de individ/a X. Ar fi total inutil, mai ales in perioada de criza prin care trecem, da’ mna… cand vine vorba de pierdut timpul cu tot felul de idiotenii n-avem probleme si creativitatea noastra nu cunoaste limite. 😀

5 comentarii

  1. Pai poate doreau distinsii juni sa intre in vb cu tine…si totusi, A-A-lina…? sau Alice…?


  2. sau…Antiproletara? (chiar exista ca nume mic, onomastica cred ca se sarbatoreste de 23 august…)


  3. @Stefanitza: pur si simplu AnA. fara alte complicatii, deviatii si balarii. 🙂


  4. ce culoare mai au mandrele tale bucle?


  5. @Mihai: rosu cu negru.



Lasă un răspuns

