h1

indispensabile… in pat

Decembrie 20, 2008

Dap, asta e concluzia la care am ajuns. Cum am ajuns la concluzia asta? Pai ia sa vedem, …logic.

Catzaua are roomie. Un Licurici femenin mic si drag [cat ca uneori e ca o scaparatoare, ajitata si plina de nerv – pozitiv sau negativ, dupa caz ]. Si cu Licuriciul asta scump imi impart eu viata si patul de cateva luni de zile. Timp in care am dezvoltat un fel de dependenta reciproca. Adica.. daca nu e Blanoasa langa Licurici sau Licuriciul langa Blanoasa, ceva lipseste si somnul nu mai e cum trebuie sa fie.. adica linisit, adanc, odihnitor etc etc etc. Zilele trecute Licuriciul meu a fost expediat de catre comenduire in prea-minunata si deloc linistita capitalie, in interes de scarbiciu. Nu are rost sa pomenesc de scarba cu care a fost primita insarcinarea respectiva de Luminozitatea Sa, Licuriciul, si de potopul de urari calduroase cu patratel rosu asezonat cu carnita din belsug, sa fie pentru tot soborul din comandament emis la adresa mai-marilor ei.

Asa. Mno, si mi se duce Licurici la Bucuresti. Si-mi sta 2 zile si 2 nopti. Zilele au trecut cum au trecut, … noptile, in schimb, au fost de jale. Somn din parti. Adica somn-somn. Adica fuse somn, da’ nu in parametri regulamentari.

Nici somnul Catzelei nu a facut nota discordanta cu cel al Licuriciului, prin urmare, avand avantajul variantelor alternative, Blanoasa a dormit in deplasare. Nu dam detalii, in schimb dam liber la presupuneri – oricum o sa va mearga mintea la prostii [stiu ca a mea ar face-o fara sa-mi stea neuronu’ sa cujete de 2 ori].

Ramane amu’ de vazut cum ne-om descurca in vacanta asta de sarbautori…

6 comentarii

  1. Aici funduletul sclipitor :D. Raport : nu , pur si simplu fara tine nu se poate dormi bine. in aceste minunate doua saptamani o sa slabesc 3 kile,o sa fac cearcane, si o sa joc solitaire live noaptea. May God have mercy on us …


  2. mintea nu ajunge pana la dormitul in deplasare, a ramas fixata pe catzaua si licuricea dormind impreuna


  3. @Mihai: tipic masculin. Vrei poze? O sa facem unele speciale pentru tine, in lenjeria de pat neagra si in pijamalele noastre cele mai bune, ca doara e ocazie shpetzi. Ei, ce zici? 😀


  4. tipic feminin!


  5. am ratat postarea asta… oare cum am reusit?!?!

    imi aduc aminte o discutie tho…


  6. O M F G i miss those times….



Lasă un răspuns

