h1

Catzaua pufuloasa

Ianuarie 30, 2009

Zua buna, dragii mei


Je suis de retour. Adica I’m back. Pe scurt, m-am intors. Pauza nu neaparat binemeritata, dar cu siguranta resimtita [oh, i missed ze little blog and i missed you guys] s-a datorat unor tzircumstante ca si anume am fost intre joburi si in acuta cautare de asa ceva. Pe care l-am gasit. Pe cat e de fain Cliuuujul, wonderful Cliuuuj, pe atat de greu e sa ramai intr-ansul sau sa supravietuiesti fara o sursa de venit. Deci da.

Bun. Amu’ ca am esplicitat motivul absentei, revin [pe dupa casa, pe dupa sura, pe dupa nucu’ de la poarta] la subect.

Aci in minunata si intreprinzatoarea companie in care activez de un pticutz de vreme, cam tata lumea are porecla. Deci e fun. Asta-i partea faina. Partea mai cu skepsis metafizic si cantec duios e si anume ca si je tre’ sa capete porecla. Pana amu’ s-au propus urmatoarele:

– Wikipedia – ca cica am raspuns la orice si mai cu seama din surse neverificate;

– Red – ca inca rosesc, ‘tu-i ma-sa mare de treaba inca azi si maine si poimarti, amin!

– P[h]ufi – se pronunta P”ufi, da’ nuj’ de ce si de unde izvoraste inspiratia pentru asemenea nomenclatura.[sa fie freza mea cu blana umflata pe alocuri de vina? hm.]

Pe aceasta cale fac un apel la voi, cei care lecturati si in special la voi cei care ma cunoasteti: HELP!!! veniti cu propuneri..


😀  Sssspank you, ssspank you very much.

9 comentarii

  1. daaaaaaaaa? nu vrei sa dai in vileag catzaua?


  2. @dush: tuh draga, cica nu mi se potriveste deloc [rofl]. mare drama, mare.. imensa si incomensurabila drama. imi pica blana de jele, mi se atrofiaza pufu’ de-a dreptul 🙂


  3. Wikipedia e prea lung, Vicky suma bine (si regeste daca e sa ne-aducem aminte de fatuca aia care-o fo’ vo’ saij’ de-ani cu coroana, de si acum englejii fac pariu cu orisicine ca dupa epoca pietrei, a fierului si bronzului a vent epoca victoriana = cel putin la fel de lunga ca si precedentele);
    Sau Moantzi (cel putin io asa le zic veniturilor cu fusta din firma la noi pin’ le retin si numele, nu numai fizicul);
    Foxi, (sau cu igrec la coada) daca esti roscata;
    Supernova daca fiind cea mai noua-n intreprindere si tre’sa-ti dea masina de servici normal ca o primesti pe cea mai veche.


  4. Blană !


  5. Pisi
    Katze
    Red – this one was ok some time ago…
    Ana-Banana


  6. sex crime =))))


  7. Timtiribumis ?


  8. Ană – propunerea mea.
    Şi să înţeleg că nu o mai vezi pe Grassa?


  9. @ionutu: nu am mai vazut-o din noiembrie. dar stiu ca e ok fetita.

    @all: multamiri profonde pentru sujestii 🙂 s-au consemnat la dosar.



Lasă un răspuns

