h1

night c[r]a[w]ller

Februarie 11, 2009

Stati un pic sa termin de cascat… *hmmmmphhhhhh*


Asa. Mno. Faza e in felul urmator: mi-e somn. Foarte somn. Desi am dormit o noapte de atunci, inca ma resimtzasc. Fiind cantar sadea, mi-e vital somnul. Cat mai mult si cat mai bun. Atata de vital incat pot trai bine-mersik si fara papica, apa, paie, bataie sau sex, da’ fara somnu’ regulamentar, .. ba.

Alaltaieri ma puse puiu’ de serpe sa beau o hot yummy caffa dupa-masa, inainte sa plec de la biurou. Buun. Pana aici toate ok. Si ajung acasa, imi vad de toate cele, dupe care se apropie ora de mers la somnic. De obicei, aproximativ ora 23 si anume. Da’ somnu’? Somnu’ unde era? Va spun eu unde era micul afurisit: dus in lume cu pluta pe conducta.  Il bausem. Odata cu caffa. Asa ca am stat si am numarat pixeli imaginari pana pe la vreo unu jumate, cand am binevoit sa si anume adorm. Asa.

Si cum dormeam eu dusa pe plaiurile multicolore si plurilateral dezvoltate si populate ale viselor, ma trezeste ceva. „Blana me’h, ma gandesc, deja e dimineata? Si tre’ sa ma trezesc? Deja? Grrrrr” . In fine, dezlipesc ochii cat sa intrezaresc oaresce printre genele atarnand a somn crunt si imi verific telefonul din dotare sa aman alarma. Eh draci. Ora 02:05. Pe ecran un pliculet galbior se cerea desfacut pentru afisarea continutul. [moment in care mi-am adus aminte ca de fapt hahaitul zapacit a lu’ Woody Woodpecker ma trezise, nu alarma regulamentara].

Marai indesat, citesc mesajul. Domnul Tz tocmai revenise de la fotbal si beri si avea chef de povesti 3 de-un leu. Dracul mic si niegru ascuns in blana-mi canina imi da un ghiont gadilicios „suna-l si zi-i de noroc, sa se-nvete minte”. Dracul si mai mic si cu stea in frunte, coleg de locatie cu cel dintai, ma trage discret de manecuta: „bine, da-i bataie da’ nu mushca prea tare, ca-i ficior de treaba”.

Deci ma pune dracu’ si sun. Domnul Tz, foarte bine dispus, cu chef de palavre. Si c-o fi, c-o pati, c-o ma-sa mare pe derdelus in varfu’ dealului.. trecu’ juma’ de ceas. [‘t was funny though]

Mno, inchid, cujet la efectele uneori benefice ale alcoalelor, ranjesc si ma pun sa dorm la loc.

Eh, draci beti pe pereti. De unde atata fericire? Si stau. Ma sucesc pe partea stanga. Stau. Ma sucesc pe partea dreapta. Stau. Mai stau un pic. Ma uit la ceas: 03:00. ‘Mniezaaaaai!!!

Bun. Ridicat din pat, deplasat, procurat un pahar cu apa,.. pe care l-am beut. Invartit prin casa, fumat o tigara [de nervii somnului plecat in excursie la mama dreq’ in praznic amin]. Ma intorc in pat. Stau. Iar ma sucesc.. nimic. Stau. Si uite-asa am stat si mi-am contemplat in intuneric peretii pana … nu stiu exact cand, ..da’ la patru jumate sigur nu dormeam inca, fiin’ca m-am uitat la ceas fix atunci.

Intr-un tarziu am pus geana pe geana. In secunda urmatoare [sau cel putin asta a fost senzatia.. crunta senzatie, de altfel] a sunat alarma de trezire. Pe care am baut-o. P’tiu! Amanat-o… Si am intins-o cat am putut, pana cand n-am mai putut-o intinde, si mi-a fost musai sa ma scobor din pat. Era sa adorm la dus, era sa mai adorm o data in timpul procesului de periere al danturii canine. Ain’t that great?

Dupe care am ajuns la biurou si mi-am gasit salvarea in acelasi vinovat care a si stat la baza intregii povesti: hot yummy caffa.

Cerc inchis.

[p.s. cuprilejul ocaziei rog a nu mi se baga in uati faze du genre „ti-ai facut-o cu mana ta, puteai sta dreq pe curu’ tau in loc sa suni”. ca o canina suverana ce ma aflu, refuz sa concep ca altcineva decat impricinatul Tz a stat la baza dramei privarii de somn a su’semnatei.  dormeam bine-mersik mai departe, ca un prunc canin scaldat. clar? 😀 ]

Lasă un răspuns

