h1

fi-mi-ar babaciunea vietii!! grrrr

Martie 5, 2009

Uff.. ‘tie-m-as!!

Dragii mei, mi-am ales baba. Adica mi s-a ales din oficiu, Catzaua iesind de pe linia de productie intr-o zi de 5 a unei luni. Asa ca mi s-a alocat ziua de azi pe post de baba etalon pentru parcursul restului anului Domnului 2009 care este.

Dimineata – innorat, racoare – moralul si coafura rezista.

Amiaza – innorat, vant puternic – moralul si coafura rezista. Ofkiors.

Amu’ [17:38] – innorat, vant, ploaie crunta – coafura rezista. Moralul l-am beut. Adica e in picaj apocaliptic.

Pai cum Doamne iarta-ma sa reziste moralul pe o vreme afurisita ca asta?!  Pai asta e baba?  E babatie, babaciune, mumia dreq’. Cum sa ma impac eu linistita cu ideea ca tot anul o sa-mi ploua metaforic in blana? Ca ma va bante vantul dintr-o parte intr-alta? Ca voi dardai de friguri metafizice si alte buruieni?!?!

Refuz categoric sa ma supun. Anul asta trebuie sa fie unul bun. Caldut. Comfy. Insorit. Calm. Nu-mi trebuie cutremure pasionale, uragane emotionale si alti draci beti. Nu. Vreau liniste. Da’ sa fie, nu sa mi se plimbe pe un pres imaginar dintr-o parte intr-alta, dupa o nuia cu un cubulet de zahar brun atarnat de un fir de matasa. Rosie sau de care vreti voi [eu optez pentru negru.. deh.. pitici carliontzatzi in tartacuta-mi canina]. Deci nu.

Deci astept imbunatatiri semnificative in plan meteorologic. Or else… [or else nuthin’, d’oh.. nu ma pot pune eu cu pronia cereasca si cu sfantu’ responsabil de precipitatii si alte fenomene meteo; da’ daca sepoate 😀 pliiz pliiz… bring some sunshine. someone..? anyone? … multumiri preaplecate de sa se vada in decolteu. promit. sa mor de nu! ]


*woof*

One comment

  1. they don’t make these models anymore



Lasă un răspuns

