h1

O’? Absolut!

Martie 10, 2009

😀 de data asta fara „burp*, ca nu se cade de fiecare data din partea unei don’soare, oricat de canina ar fi ea…

Iar am fost in Pub, iar am comandat O’. De data asta, O’Tonna. Eeeexact, cel cu ton si alte minunatii, cu bonus de sos din iaurt, usturoi si mirodenii cu efect gadilicios asupra papilelor gustative.

Sa va inchipuiti 4 bucati mari si zdravene de sandwich [undeva la 600 de grame in total], din care am biruit doar 3, dupa indelungi stradanii si auto-incurajari.. era mult prea yummy sa nu fac tot ce imi statea in putinta pentru a-l dovedi. Dar nu am putut. Chit ca postisem aproape toata ziua..   Am renuntat la sarmalutele mega-laudate si cu miros inrobitor de savuros servite de catre colega sarbatorita de la birou,… am sarit peste masa de pranz, anticipand festinul din Pub. Si tot nu am reusit sa pap portie intreaga. Desi mi-as fi dorit. Mult.

Ramane de testat O’bama… sandwichul cu fasole bruna prajita [printre altele]. Cu proxima ocazie il iau in probe si pe dansul.. si daca nu il birui, il iau la pachet, sa pot continua dezmatul gustativ si in intimitatea barlogului in care haladuiesc. Deci da.


… pana la urmatorul raport, va doresc pofta maxima, mai ales in Pub, mai ales la O’uri.. 🙂


*woof*

5 comentarii

  1. 🙂


  2. @hadean: maestre, … ma inclin.


  3. am fost si eu aseara. Bestiale senviciurile.cu ocazia sta l-am cunoscut si eu pe Crivat si pe Hadean. misto oameni


  4. @Lirca: sa-ti fie de bine. foarte bine. cel mai bine, chiar… 🙂 pariu ca o sa mai mergi? recomand canin-calduros O’Ceapa 😉


  5. pai, is sigur ca o sa mai merg. chiar la O’ceapa ma gandeam sa incerc data viitoare. si dup-aia O’felie



Lasă un răspuns

