h1

Motivul absentei

Aprilie 1, 2009

Deci imaginea de mai  jos ar trebui sa fie destul de elocventa privind motivele absentei de pe blog.

Pe scurt,  micul accident: Catzaua impiedicata, picat pe niste scari la vale cu o ceasca de cafei in mana; cana, a dreaq modelul de pe ea, s-a gandit sa pice mai repede, sa aiba cine ma astepta la aterizare – si se facu tata-tata numa’ un ciob de nerabdare; io, cand am vazut-o ashe micuta si imprastiata, am intins mainile inainte, in semn de protest; ca doara cum sa ma sustina ea, amarata.. Asa ca s-a suparat taios de rrrau-rrrau si mi-a trimis un ciob in incheietura, de pedeapsa. Rezultat: sapte ate la cusatura.

Profitam de aceasta ocazie pentru a le multumi tendoanelor si venelor canine proprii si personale care au binevoit a se da din calea ciobului malefic, scapand neatinse in urgia conflictului.

Mentionam de asemenea garnitura de vanatai adiacente… Am constatat ca treptele in general se lasa calcate doar in/de picioare; reactioneaza ferm si violent impotriva oricaror alte parti corporale ce indraznesc a le atinge [mai ales in picaj liber].


In rest suntem ok, intr-o bucata, ne reparam incet dar sigur [cu capul e mai bai, ca ala e asa din fabrica si nu-l mai repara nici hantataru’], mai avem un pic si devenim ambidextre. 🙂

[dupa razboi, la a 3a pansare]

stitch

11 comentarii

  1. Tulai!

    La cat de bine arata cred ca poti jefui o banca cu ea. Ca se poarta!


  2. …insanatorire grabnica, ca e mai buna decat toate!


  3. Ar trebui sa te traga cineva de urechi :p


  4. Multa sanatate!
    Si data viitoare, un pic mai multa grija, da? Din pur „atruism” 🙂 = vreau sa mai scrii.


  5. vai, arata-mi orice mai putin ce seamana cu vene taiate!


  6. Mai-mai sa te cred emo, pana am vazut directia taieturii 🙂


  7. Măcar de erai cât de cât emo, să-ţi şi placă. Oricum, să te faci bine şi… Tokyo Hotel


  8. recunoaste ca ai vrut sa-ti tai venele ca erau prea lungi si ai inventat povestea cu scarile 😀
    insanatosire grabnica


  9. Catzalusa…! Ai grija; daca nu esti cuminte, mergem la veterinar si taiem coada!


  10. @Groparu: da, multzam fain.. ne reparam pe zi ce trece si incepem sa actionam [desi mai timid,asa..] cu membrul afectat.

    @Sweeper: stii unde ma gasesti 😀

    @Marian: multumiri. ma revansez cat pot de repede 😉

    @ Mihai: nu te mai uita; sau eventual uita-te mai bine si separa accidentul de intentie aplicata taios. 😛

    @Scorpion: mai, nu sunt emo, dar uite ca ma tai. accidental :))

    @Ingineru: ma fac bine. adica nu stiu daca inainte eram bine.. ca mi-s plecate cateva tzigle de pe casa la plimbare. hai sa spunem ca incercam sa revenim la normalul aplicabil maretiei noastre canine 😀

    @Lirca: ma rozi, bre 🙂

    @monica: nu taiem nimic. adica m-am taiat punitiv anticipat; ce vrei mai mult de atat? 🙂 promit sa am grija pe viitor. mi-e prea draga propria blana pentru a atenta intentionat la integritatea personal.


  11. urata (fosta) rana, ca eu am vazut o abia acum.
    nus daca mai e cazul acum sa ti fi sugerat unguentul de galbenele, ca sa sprijine cicatrizarea si, in viitor, o cicatrice mai mica… ce paradoxal suna:)



Lasă un răspuns

