h1

Riiidin’ wiz ze Gravedigger

Aprilie 3, 2009

Deci mah! Deci ma samtzasc extraordinamente honorata de o chestie. Pe care v-o impartasesc amu’.


Deeeeeci. In seara meciului [mda.. n-a prea fost ala meci, intre noi fie vorba, stiu, m-am enervat cu spume si am tremurat nervos mai ales in repriza a doua a partidei si l-am boscorodit aprig pe to’arasu antrenor al pseudo-nationalei… dar asta e alta poveste] fusai in Irish, ca se lauda dansul Crivat cu o monstruozitate de schnitzel, botezat Schnitzilla – si pe buna dreptate: catamai schnitzelul cat un blid d-ala mare – care ati fost sa mancati acolo, stiti cum sunt blidele lor de „micute” – si al dreq de bun, pe deasupra [si pe dedesubt si pe unde mai vreti voi]. Deci am mers sa testez creatia maestrului si sa vad meciul.

Am mancat de m-am spart – mai-mai sa nu ma mai pot ridica de la masa.. bunatati peste bunatati pentru care in mod normal mi-as face griji ca-mi atenteaza la silueta, dar de data asta m-a durut fix la 3 kilometri stanga-spate.. si nici acolo. Am vazut si chinuiala [ca altfel nu-i pot spune] alor nostri impotriva austriecilor. Sadic. Mda. Mno, in fine.

Unde am vrut sa ajung oare? *cujet, rapaind cu gherutele de la mana intreaga pe birou* Aaaaaa..da: mno, il sunasem pe Groparele sa-si miste fizicul in stabilimentul mentionat mai sus, daca nu pentru schnitzilla si beroase – ca tine post, dragul de el.. si tine de el cu dintii inca, nu ashe.. cu una, cu doua.. cu tatie, bre, cu tatie!! – macar pentru apa plata si meci. Si nu raspunde. Si ii trimit mesaj. Si ma suna dupa meci, ca-i in drum spre casa si trece prin zona – si in caz ca nu stiati, cum suntem si aproape vecini de biutiful city of Manastiuuurrrr – si ca isi mai trece o fapta buna in catastif si ma tzapa si pe mine pana acasa. Perfect..


DECI AM AVUT ONOAREA DE A CIRCULA CU FURIA VISINIE MAAAAAAH!!!!!!! DECI YES!! Realizarea absoluta a vietii mele canine de pana acum!! Deci da.

Care Furie Visinie mentionez ca ruleaza. Adica functioneaza. Adica merge. Adica da. Si Maria Sa Groparele e un sofer bun si atent, in ciuda lamuitzelor care ii troneaza pe parbriz si luneta.

Si nu mi-o fo’ frica deloc sa stau in locul mortului in masina Groparului.

Si drept dovada ca am supravietuit cursei nebune, v-am povestit asta amu’. 😀


Atat.


*woof*


😀

12 comentarii

  1. Eu m-am speriat un pic cand am vazut ca nu sunt centuri in spate, dar drumul a fost lin, si traficul ok… 😀


  2. sigur esti vie? nu ca am avea dubii asupra calitatilor de shofar a le groparului..da stiu ca furiei rosii ii place pe dreapta 😉


  3. @dush: stai sa verific…. …. …. …. …. …. ….

    *ouch*

    deci m-am ciupit. si a durut. deci simt. deci exist. deci da sunt vie 🙂


  4. atunci fa struguri


  5. Esti mai iresponsabila ca mine. Eu inca n-am mers cu Furia Visinie.


  6. @Lirca: daca ies acri, ii mananci tu?


  7. daca ies acrii facem otet din ei 🙂


  8. @Lirca: numa’ bun pentru frectii :))


  9. A fost prima data cand l-am auzit pe marius oaieless is fun tacând mâlc!!!! Crecă de frică.


  10. @Groparu: deci mega rolf 🙂


  11. TĂTĂ LUMEA-I MOARTĂ P-ACILEA? TULAI, DOAMNE, CĂ UNDE NIMERI TU OMULE, MIHAI, NUMAI LA LOC DE VERDEAŢĂ?!


    • @mihai teodorescu: paaaaai…. mno.



Lasă un răspuns

