h1

smoke free 1

Aprilie 14, 2009

Numar 8 zile si 19 ore de la ultima tigara. …and going.. 😀


Cum a fost? In mare parte ok. De vreo 6-7 ori toata saptamana am simtit mai intens nevoia de a fuma – in situatii cu grad ceva mai ridicat de stres sau  stand la povesti cu prietenii. Am rezistat cumva, desi am obervat o oarecare tendinta de a ma izola de ceilalti, pentru a evita tentatia.

Am avut si accese de nervozitate crescuta .. si inca mai am. Incerc sa le controlez, pe cat posibil.

Alte simptome notabile nu tin minte sa fi fost… dar va tin la curent.


*woof*

13 comentarii

  1. Salut,
    e prima dată (într-un an de zile) de cînd am blog, cînd recurg la această metodă de spam. 😀
    Cred însă, că pentru această cauză, merită efortul. Alătură-te şi tu campaniei No more shit (căcat de cîine sub tălpile noastre).
    Tu nu eşti sătul de atîta rahat de cîine?

    ps: eu am 8 luni. 😉


  2. La cit mai mare cifra de la contor! 😆


  3. Te-ai lasat de fumat, felicitari. Dar sa stii ca 6 luni de-acum incolo tot asa o s-o duci. Abia atunci, daca nu fumezi pana atunci, poti sa zici ca te-ai lasat. Si inca si dupa, tot o sa mai simti nostaligia fumatului, mai ales daca fumeaza cineva langa tine.
    Oricum, iti urez mult succes!


  4. @Paul: doamne-ajuta 🙂

    @ixtab: sunt perfect constienta de asta. incerc sa ma tin pe pozitii 🙂 rezist ero[t]ic pe baricazi :)) multumiri ferbinti pentru incurajari 🙂


  5. Catzalusa, cum e cu rezistenta ero(t)ica?
    Adica prelungesti actul sa treci peste tigara de dupa? 🙂
    Ah, sa nu uit, cum e pe baricazi? E binie? 🙂


  6. @usim: ai stat prea mult in soare azi?


  7. Io cred ca l-a inecat „desteptaciunea”!


  8. Paul, era o gluma pe care mi-am permis-o cu stapana blogului si daca am exagerat cred ca era in stare sa-mi dea o replica usturatoare. Avea tot dreptul si o meritam, insa tu nu. Te-ai bagat intr-o conversatie, e drept publica, dar in care nu erai inclus si nu ti s-a cerut parerea. Poti observa ca m-am adresat nominal Catzalusei. Putea sa si stearga cometariul daca nu-si avea locul aici.

    Eu incerc sa nu judec pe nimeni daca nu cunosc si astept acelasi tratament.

    Nu crezi ca in necunostinta de cauza te-ai cam grabit cu „complimentele”?

    Personal, nu vad in comentariul tau o dovada de desteptaciune iesita din comun si nici de politete.


  9. @usim:

    Am zis eu undeva ca posed vreo desteptaciune iesita din comun?

    Legat de politete… prefer sa tac!


  10. @usim: behave, or else. inca o ciondaneala si nu te vad bine…

    @Paul: chill 🙂


  11. Oricum subiectul era inchis pentru mine!

    Nu intru pe acest blog ca sa creez agitatie! 🙂

    Si sa ma confesez… legat de desteptaciune! Am o vorba: „Cind vreau sa vad un prost, ma uit in oglinda!” :mrgreen:


  12. @Paul: esti binevenit oricand.. 🙂


  13. Felicitari! Inceputul e mai greu, ca-n toate 🙂



Lasă un răspuns

