h1

smoke free 2

Aprilie 21, 2009

va scriu cu 3 kile in plus dupa Iepuras …

si dupa 16 zile de nefumat.


[…desi… ieri era cat p-aci sa o comit, pe motiv de nervi/stare generala cretina de-a dreptul. dar m-am abtinut. am preferat sa rontai un gratar. as fi rontait mai multe. dar m-am abtinut si de la alea. Ufff…  nu e intocmai usor, dar nici fizica cuantica nu se poate chema ca este, asa ca deci si prin urmare mergem mai departe pe calea cea dreapta. 🙂 ]


multumiri ferbinti echipei de majoreti care sustin aceasta tentativa si nu ne lasa sa alunecam pe calea ispitei.


*woof*

9 comentarii

  1. Majoretii iti fac galerie cu tigara intre dinti (nu toti insa) 🙂


  2. suntem mândru de tine 🙂


  3. pentru fiecare căţea există o haită de maidanezi care i-ar face galerie toată noaptea. de fumat vorbesc, desigur.


  4. @hadean: multumim, multumim 🙂

    @Mihai: tu unde te incadrezi?


  5. hei, am şi eu dependenţele mele… te-aş susţine dar n-am pampoane


    • @Mihai: no pompoms…. hmmm.. ok.. but hey: got balls? might use’m instead 😉


  6. oh that would me messy… dar fanatismul cere sacrificii!


  7. Eu sint sigur ca o sa reusesti!


    • @Paul: doamne-ajuta 😀 mersik. 🙂



Lasă un răspuns

