h1

accident blanos sau emo upgrade

Aprilie 22, 2009

deci dragii mei, de aseara Catzaua si-a schimbat blana. mai exact culoarea blanii. [vestea buna e ca naravul rezista]

dintr-o scapare de bagare de seama in melanjarea celor doua spoieli utilizate pentru ansamblul de culori al caposeniei noastre suverane, in loc de rosu-negru ne prezentam cu negru-negru, combinatie de mare efect, cu un patos nuantist iesit din comun, cauzator de crunte invidii coloristice.

..mai are rost sa mentionez socul de aseara cand am vazut rezultatul stradaniei artistice? mai are? .. io zic ca nu. am clipit marunt, apoi m-am uitat fix, ca buha-n lemne, facand in creierii-mi canini integrale peste integrale – d’oh, varianta asta chiar nu era inclusa in calcul.

dupe care am inceput sa behai [de ras, evidamon’ ]. unde dai si unde crapa.  saaaau … satisfactiile plurivalente ale lucrului manual…  yep, i did it @ home, am amestecat culorile cu manutele astea doua; suflet de artist; tzuca-ma Catzaua de [ne]priceputa si harnica ce ma aflu. mno iuhu .

amu’, .. daca s-a’mplantat, s-a’mplantat… ce-oi face?  mi-oi purta intunecaciunea cu mandrie, ca-i creatie proprie.


I’m aaaaall black in ze head, prin urmare evoluam la black Catzaua.. sau Catzaua niagra, daca preferati. 😀

[sper numa’ sa nu mi se intunece si mintile cu ocazia asta *emoticon tavalit pe jos de ras* ]

*woof*

13 comentarii

  1. Blackie…? Is that you?


  2. @Groparu: *aawoof* [wagging tail] yep, that’s me 😀


  3. lasa ma, lupu-si schimba blana..da naravuuuuuuuuuuuuuu :))


  4. @dush: right on 😀


  5. POZA! POZA! POZA!


    • 🙂 soon enough


  6. Subscriu la cererea de poza!


  7. 1. „ca buha-n lemne”? io stiam doar „ca curca-n lemne”, care-i mai faina, ca-i cu cacofonie inclusa
    2. Catzaua behaie? 😀


    • @Pog: ca foarte buha-n lemne. caci si buha are voie in lemne, nu doar curca, cu tot cu cacofonie inclusa. buha are inca mai mult drept sa steie in lemne, ca e mai la ea acasa intre dansele decat doamna curca. plus ca curca nu e simbol al intelepciunii. numa’ intelepciunea sta intre lemne, nu si curcile. da? asta la nelamurirea numaru’ einz. adica unu. si amu’ la 2: deci Catzaua foarte behaie, si inca pe tonalitati si in registre diferite. Catzaua poate behai de ras, poate behai de jele, poate behai de ce i se scoala ei blana sa behaie. pot sa si muget, daca vreau. ai pricipit? 🙂


  8. Noah, am pricipit, ce drecu’ sa mai zic? :))


    • @Pog: foarte felicitari 🙂 sa te tii bine. 😀


  9. Negru se potriveste la orice! 😀


    • @Paul: mai ales mie 😛



Lasă un răspuns

