h1

paparuda-ruda … uai catu’ esti de uda

Iunie 10, 2009

deci in cluj, in partea cucuiata de cata deal, ploua de rupe [si la propriu, ca veni cu ghieata si nenoroci capsunii din spatele casei].

am vazut si neste blitzuri siecsi,

.. ne-am romanticizat privind de la adapost ploaia crunta de afara…

am cantant un „ploaia care vaaa veeenii, .. aaaa… la-la-la…. a! le va potopi pe toateeee!! la-la-la” ca mai departe n-am stiut.

fortie fain, fortie fain.

[si tocma’ reincepe diluviu, dupe ce paruse ca ia o paoza de soare]

mi-i fortie mila de ai’ de i-a prins p-afara dusul asta estival.

Lasă un răspuns

