h1

viata si fauna

Iulie 30, 2009

Deci iara lume si viata, amu’ si-n vecii vecilor amin.

Mno. Se intampla ca viata e asa cum e. Exista varii teorii legate de viata. [fiin’ca oricine poate emite teorii; despre orice; putini sunt cei care le pot argumenta; sunt si mai putini cei care le pot argumenta coerent si convingator].

Deci teoria mea in care cred nestramutat si pe care o sustin pana-n panzele albe ale navelor elfilor din Stapanu’ Verighetelor este si anume ca viata stie ce face si nebanuite, desi adesea mult sperate, sunt caile dansei. Hm-hm. De ce anume spun asta? Pentru simplul fapt ca respirand, existand, traind pe alocuri, mergand mai departe tat cu cate-un pas cand de gandac, cand de Catzaua, cand de mastodont, mi-a fost demonstrat in repetate randuri ca nu iegasta pe lumea asta treaba aia de o intitulam noi coincidenta.

Recunosc, n-am fost niciodata-n limba dupa crezuri du janra: ce ti-i scris ti-i pus deoparte, ce-i al tau ti-i scris in frunte [sau era invers oare? in fine], viata stie ea ce face, puterea destinului si alte patetisme siropos-telenovelistice. Cu exceptia fazei cu roata care se intoarce cand ti-i lumea mai draga. Ca fiin’ca m-a calcat anterior.  Io fiind plina de pacate, roata aia gigantesca s-a trezit sa vie sa ma calce un ptic, sa scoatza din mine raul cum se scoate untul din lapte de vaca domestica in curte de ruman verde paizan.

Mno, deci se pare ca viata are caile ei proprii de a rezolva lucrurile. Si o face atata de al dreq de fain si de bine, ca aproape ca-mi vine sa cred ca s-ar putea sa fie prea fain ca sa fie adevarat.

Pana una-alta, traiesc ce mi se intampla si se intampla ca-mi place la nebunie.

17 comentarii

  1. S’va fie de bine. Nu vin la nunta, ca ma deprima, da’ la botez vin, sa vad ce scoatetzi din voi. :p


    • @Sweeper: iar ai beut? :))


      • Nu, am dat o tura prin barocamera si mi s-a urcat azotu’ la creier. Cum bei sa nu te impresioneze ghiulu’ de cocalar si chilotzii Harmani? Tu nu esti intraga la minte?


      • @Sweeper: nu sunt. probabil de-aia. :))


      • De-aia-mi placi tu mie.


      • @Sweeper: atata timp cat nu ma ceri, e ok :))


      • Nu-mi da idei, da? Ca n-am in magazie decat 50 kile de nitrat de amoniu pen’ facu’ de artificii…


      • @Sweeper: :)) te-am notat. voi apela cu incredere la momentul potrivit 😀


  2. nu te mariti?


    • @Mihai: ba cum nu, peste niste ani 🙂 tu nu te insori?


  3. eu cand ma intorc, peste 2 ani, vin direct la cliuj, biutiful cliuj, sa vadz daca mai esti singurica!


    • @Mihai: bafta :))) deci in cazul in care nu-mi ies ploile, pot sa shed relaxata ca ma iei tu, corect? :)))


  4. o sa fiu baiat realizat, ca sa nu spun bazat. ‘nuff said!


    • @Mihai: pai si daca o sa fii bazat inseamna ca o sa fii mai atractiv marital? /:)


  5. pai cum, adica ghiulul nu te impresioneaza? dar uite, am si chiloti marca Botezatu! o sa-mi branduiesc blogul cu Armani! nimic, nimic?


    • @Mihai: mmmmmnu 😀


  6. Nu-mi da idei, da?



Lasă un răspuns

