h1

I love my job

Iulie 31, 2009

Okay it’s time for our morning exercises, everyone together!


I love my job
I love my job I love my job I love my job



Deci nu asa.

Chiar imi iubesc jobul. Printre altele si pentru ca am niste colegi absolut demential si sariti de pe toate axele posibile. Suntem 5 gajici in biurou. Ni se spune „clubul Femina”. Fiin’ca suntem 5 faine, zalude, bunese si simpatice. Mno. Pe una dintre ele o stiti deja. E Greta de mai jos. 😀

N-asa. Noi aici in onor compania pe ale carei pajisti si niveluri pastem si survolam cu drag si spor avem si anume o pauza de masa. Care este. Si mai avem o sala de …recreere/masa sau garaj tunat, pe scurt, unde ne facem veacul in si anume pauza de masa.

De ceva timp, susemnata si inca o codana faina de numa’ am inceput ca in pauza de masa sa facem featuringuri. Adica aduce ea chestii pentru pranz, aduc eu chestii pentru pranz, dupe care le combinam. Mno.. am vaz’t ca functioneaza, au vaz’t si altii ca functioneaza, le-a suras ideea, asa ca acum facem un fel de conferinte culinare. Sau flashmoburi gastronomice. Asa ca ne-am gandit s-o facem in mod organizat.

Azi a fost ziua pastelor. Tema de casa de ieri: fiecare sa execute un fel de paste dupa reteta proprie si personala. Rezultatul: azi, s-au adunat in mijlocul mesei corporative vreo 6-7 feluri de paste [unele cu carnita, altele legumicole, cu cas, cu carnati si ceapa, cu ardei si branza de oaie, cu ciuperci, de desert cu pesmet, scortisoara si vanilie]. Ce mai, orgasm gustativ. Bine-nteles ca au existat si colegi care nu stiau de mijcarea noastra atatator-mirositor-gustativa si s-au nimerit acolo din mare si coincidentiala intamplare. Si bine-nteles ca i-am pohtit la ospat. Si bine-nteles ca s-au infruptat. Si bine-nteles ca le-a foarte placut. Si bine-nteles ca si-au manifestat doleanta de a adera la simpaticul si productivul grup de idioti [reshpectiv, ofkiors, oameni cu idei bune, foarte bune, jeniale de-a dreptul sau orgasmice si nu alta, punct]. Si bine-nteles ca ne-am batut in idei si sujestii privind meniul zilei de luni in special, precum si al restului saptamanii evidamon’.

Par example, vom insitui zilele zamelor. Reshpectiv, in fiecare zi lasata de bunu’ dumniezo, se va gasi careva sa dreaga o zama de grup, restul ocupandu-se de gustare sau de felul doi de haleala. S-au vehiculat si idei exotice despre carnaciori de bere in foietaj [adica pigs in a blanket, cre’ ca], vinete in saramura, gulii umplute etc. Cel mai si cel mai si cel mai fain e ca aceste idei au venit din partea si anume a ficiorilor din onor companie. Deci baietii noshti is fortie gospodari. Deci nu iegzasta zi de la Dumniezo sa nu vie careva cu ceva gatit [de ei insisi si nu prin delegare a consoartelor maritelor danselor entitati]. Deci is fortie mandra de dansii, de crap de mandrie. Mai rar ase ficiori gospodini! Aough!!

Mno. Si ne-am indopat cu totii si tare binie ne-o caz’t si om mai face, ca prea ne ies fain chestiunile acestea.


Dupe masa, am shezut un pticut sa ni se aseze bunataturile, doamnie feri sa ni se aplece la cat fura de bune. Prilej cu care am masagit 2 dintre onor colegele de club, sa le caza si mai bine, ca-s fete faine. Prilej cu care cre’ ca o sa ma apuc constant de masagit la spinarile, cefele si craniile lor dragalase, ca nu-mi strica antrenamentul pentru viitor, cand da. 🙂

*burp* ma scuzatz. featuringul de pashte ingurgitate a tinut musai sa confirme cele mai scrise sus. 😀

va tin la curent :d

*woof*

4 comentarii

  1. Daca te aude Hadeanu, te reneaga, ca-i faci concurentza neloiala :p


  2. Ioi ce foame mi s-o facut brusc si dintr-o data!

    **yawn**


    • @.marius: instaurati si voi initiative corporative du janra. chiar nu-i greu 😀


  3. ce tare!!!!…eu cred ca Hadean numa o sa se bucure..sau vine odata pe nepusa masa in inspectie :))



Lasă un răspuns

