h1

Metamorfoza

August 18, 2009

Ma gandesc de ceva timp daca sa scriu asta sau nu. De un timp incoace, cam de cand cu fluturii, se intampla ceva cu blana mea. Pe langa faptul ca am impresia ca nu mai incap in ea, blana mi-e parca mai pufoasa si mai usoara. Urechile mi-au mai crescut un pic.. coada mi s-a pufosit si ea si s-a lungit un pic, imi sunt picioarele mai usoare si mai nervoase si foarte adesea am senzatia ca nu trebuie decat sa incerc si pot sa zbor.

Mi-e somnul putin, dar nu-i simt lipsa, in asteptare… Orele imi zboara ca si cum nu ar fi, in asteptare…

Timpul zboara si totusi e lung. Prea lung fata de cat ar fi dispusa blana mea cea noua sa suporte, insa fluturii sunt la posturi si mi-o pazesc. Nu mi-o lasa sa-si piarda din usurime si volum. Mi-o apara de ploi, de vant, de tina, ca si cum ei ar sti mai bine decat mine cat de important e sa o pastreze noua, curata si neimpovarata. Vor avea ceva de lucru.. pana in iarna e drum lung si presarat cu intemperii.

Pot sa pun in seama lor toate starile si lucrurile bune prin care trec. Ii pot incarca oricat vreau, .. stiu ca isi vor asuma trairile mele fara sa cracneasca. Pot duce usor prezentul pe aripile lor imateriale si la fel de usor imi vor aduce si viitorul in fata, atunci cand va fi momentul potrivit.

Talharii, nu fac decat sa ma pregateasca pentru tine… bestie, vampir, jivina, zburator,  protector, calau, sclav, felin, maraind, … tu.

3 comentarii

  1. Cat timp te apara fluturii, nimic rau nu se poate intampla. Toamna-i lunga, dar iarna e anotimpul intalnirilor si reintalnirilor cu doamna dragoste. Sa va fie de bine.


  2. tu ai caini, eu am ce am cu ursii. Liviu zice bine, mie imi place sa spun ca iarna ne hibernam dragostele. enjoy : )


    • @Liviu, Miezu: heheh. will do, pete, will do..



Lasă un răspuns

