h1

cauta tu numa’

August 20, 2009

Nu m-am cautari  mai ocupat de cautari in ultima vreme, pe motiv de altele mai importante decat dansele. Da’ din gand in gand mai trebuie acordata nitica atentie si astora. Deci:

ciaturi baeti –  daca esti tipa si ai cautat asta, esti o pitzi disperata, nefututa si inculta; daca esti tip si ai cautat asta, esti un gay disperat, nefutut si incult. doamne-ajuta-ti. p’tiu.

 
nike_jupanul – adidas_boerul, lotto_neica, versace_jmecherul si mai ce? ma leeeesi?

 
enyucada – nigga’  what? as gugali cuvantu’ ista, da’ mi-e ca ajung tot la mine pe blog :))

 
catzaua  – mai aveai vreo indoiala ca-s io aia? 😀 pride of ze k9
id-uri curve  – dic ala nesatulu’. pai mah mama.. tu ori esti curvoman, ori nu te pricepi la cautari prea bine, de tot cauti si nu gasesti, macar ca-i lumea plina de ele (inclusiv io)

Siii… cireasa de pe tort:
id-uri curve sub 9 ani  – PEDOFILULE CRETIN SI DEZAXAT, DA-TI-AS DUPA CEAFA CU SECUREA LU’ SFANTU’ GHEORGHE ALA DE CRUCEA BALAURI. Cum pula mea poti sa cauti asa ceva si sa nu te trazneasca dumniezo’ si sfantu Petre ziua in amiaza mare? Cum ‘mniezaii mortii ma-sii de treaba nu crapa pamantu’ sub hoitu’ tau ala futut?

[profit de aceasta ocazie pentru a nu solicita scuze si iertari in contul limbajului folosit mai sus; a fost transcrierea exacta a ceea ce am gandit in momentul in care am vazut cautarea. cei socati, dezamagiti etc. de exprimare sunt liberi sa nu mai calce pe-aci.]

M-am mai racorit intre timp, … dar tot nu pot pricepe.

2 comentarii

  1. Ce mi se pare si mai si este ca printre rezultatele cautarii se afla si blogul asta 😀


    • al meu? dara ca… e mai simplu sa ma gugalesti decat sa tii minte „adresa” sau sa salvezi blogul in favorite, nu ? 😛 nenea gugal e tare bun cu mine.. ma afiseaza destul de sus in lista rezultatelor 😀



Lasă un răspuns

