h1

dance of joy, dance of joy, sau … ce?

August 31, 2009

Mă mir, mă tot mir şi nu mă mai gat de mirat câteodată văzând unele faze. Gen. [da, ştiu, hăhă, gen. Zic. Mmmright.]

Mno. Faza asta de care voiesc a vă ponvesti şi anume se întâmpla zilele trecute, în măreţ onor’ Mănăjtiurrr, într-o staţie de otobuz. Ca tot omu’, într-o bună dimineaţă de zi de lucru, aşteptam sfântu’ 43 [sau 43P, dupe caz] să ajung la giob [că mă bătea gândul înr-o vreme să o iau la picior cătă deal, asta-i altă poveste şi de al’fel eşuată între timp.. că nu-i tocma’ la-ndemână sau la pticior să plimbăresc kilometri la deal cu ochii cârpiţ de somn; dacă ‚mnie feri ajung al’undeva decât unde trăbă, a?]. Şi ajung în staţie. Şi ce-mi văzură văzătorii canini?

Eh.. un gagiu – cam la vo’ douăj’ cătă trij’ de ani, cu ochelari de soare pe nănău, cu batic legat jmechereşte pe chelie [suspectez că era tuns mocheţel, al’fel nu-mi pot imagina să-i fi şezut aşe fix textila pe craniu], nădragi largi, lanţ de pleu atârnând de nădragi, tricoi lărgan bine, şlapi, căşti în urechi, rupsac în spinare. V­-aţi construit imaginea, da? Mno.. şi gagiul ăsta băţâia. Adică bâţâia bine de tot.  Adică şi Catzaua ascultă muzici de antren matinal şi spor intensiv de mers pi gios dis de dimineaţă şi mai dă uşurel din pticioruş, da’ aşe’ mai discret, să nu atragă atenţia, da’ tipesu’ ăsta era de-a dreptu’ şi mai ales de-a stângu’ excesiv de activ.

Păi dădea ăsta din mânuri şi pticioare pe ritmul numai de el auzit, de nu-i adevărat. Şi dă-i, şi luptă, ba cu stânga, ba cu dreapta, ba cu stângu’, ba cu dreptu’, de-ai fi zis că a ieşit de pe linia de producţie fix la 12 noaptea, de Anu’ Nou.

Şi mă holb.. Isaiia dănţuia… mă holb în altă parte [da-de, da-de îmi apărea autobuzu’ cela afurisit], nimic, revin, Isaiia ăsta îi dădea mai departe.

Trecură vreo 2-3 băbăciuni prin staţie, se holbară la dânsu’, dânsu’ nici o taină. Le tropotea ritmic în continuare, ca şi cum ar fi stat la coadă să intre în club şi şi-ar fi tras de-o încălzire.

Dupa babete, mai trecură câteva minute, autobuzul nicăieri, Humpty tropăia în continuare.

Într-un final, a ajuns un troleu [se pare că ăla de-i trebuia fix lui]. A tropotit înspre dânsul, tropotit a urcat scările, tropotind şi-a cimpostat biletul, trăind în continuare la maxim muzicile ce-i gâdilau cu siguranţă orgasmic timpanele.

Amu’.. io pot să înţeleg că-i plină lumea de spirite libere, de temerari într-ale self-esteem’ului. `s ferm convinsă că-i plină lumea de liber-cujetători, de oameni lipsiţi de prejudecăţi. Da’ parcă totuşi.

Omu’ ăla nu a încurcat pe nimeni. Nu a deranjat pe nimeni. Nu a ofensat, jignit, oripilat, atacat prin prezenţă şi atitudine. Dar parcă nu îşi avea locul acolo, atunci.

Pe moment am oscilat intre doo reactii/impresii, ce-or fi ele să-mi fie. În primul moment, mai ales, am cujetat că `mniezăule, ce zălud. Cum n-are el treabă că-l crede lumea un zărghit si jumătate. Da’ totuşi… cum naiba poa’ să ţâţâie asta aşa în văzul lumii fără nici o greaţă?

Apoi, pentru câteva fracţiuni de secundă i-am admirat nebunia. Adică e mare lucru să te poţi simţi atâta de liber şi de încrezător în sine încât să te poţi desfăşura fără să-ţi pese de ce spune sau crede lumea din jurul tău.

Şi iar am revenit la prima reacţie. Pe urmă iar mi-a încolţit între creieri a doua.

Poate mi-s creierii limitaţi după educaţia pe care am primit-o. Poate îmi lipseşte nu-ştiu-ce-ul ăla care să-mi permită să mă desfăşor când şi cum îmi arde. Poate….

Dacă l-aş fi văzut într-ul club zbânţuindu-se de unul singur, nu mi-ar fi sărit în ochi şi nu aş fi considerat că face ceva ieşit din comun.

Aş mai fi scris, da’ amu’ chiar nu mai pot. Mi-s fluturaşii highest high, mi-s neuronii înceţoşaţi, mi-e pipota înaripată şi plutesc.

Am primit cea mai veste mare. And I feel like …. this.

4 comentarii

  1. Servus Catzaua!
    Frumos articol. Mi-am permis sa il urc pe ftw.

    S’auzim de bine!


    • @Mihai: Servus Mihai! Multumesc. Cu mare placere. Doamnie da! 🙂


  2. ce bine am ras…. :))


    • @puiutu: sa-ti fie de bine 😀



Lasă un răspuns

