h1

… erau multe-multe şi nu mai aveau loc

August 31, 2009

Scriam la finalul postului anterior că îmi sunt fluturii highest high, neuronii înceţoşaţi şi plutesc.

Ei bine da. Cauza nebuniei fluturilor, generatorul aripilor şi anihilatorul atracţiei gravitaţionale exercitată asupra Catzelei se apropie… iar data estimată [şi mult-sperată] a sosirii este aceea a zilei în care canina va aniversa un număr de ani de la primul scâncet.

Cu cât mă gândesc mai mult la vestea primită, cu atât îmi vine să zbor mai sus şi mai repede, să-mi întind aripile mai mult, să-mi urlu în zări avântul, să-mi eliberez fluturii care ameninţă să dea pe dinafară, fiindcă sunt în cete multe-multe si nu mai au loc în blana-mi acum neîncăpătoare.

Aţi simţit vreodată focuri de artificii în voi? Sau… miliarde de steluţe prinse in hore, multe-multe şi nu mai aveau loc?

8 comentarii

  1. misto sentiment…dar cred ca ne-ai facut curiosi asupra vestii generatoare de fluturi high:P


    • @puiutu: toate la timpul lor 🙂


  2. o da,focuri de artificii,oricand se ofera ocazia interioara implinirii sufletesti.
    pe blogul meu am scris despre asta aici:
    http://clarisaphotos.blogspot.com/2009/08/povestecontinuare.html


  3. Catzaua e lesinata de indragostita ce e?


    • @Ionut: Catzaua iubeste. Dar mai mult de atat, e asteptarea infrigurata a obectului afectiunilor dupa fortie fortie mult timp de separare fizica prin si anume un ocean, niste mari si niste tari, cam un an jumate, asa.


  4. frumoase sentimente


    • @adidas: grozave.. extraordinare.. si cu riscul de a marai patetic, ma samtzasc foarte norocoasa ca am gasit omul care sa ma faca sa simt astfel. si in care sa trezesc aceleasi sentimente. mno. 😀


  5. ma bucur pentru tine ca traiesti sentimentele astea…:) sunt intr-adevar priceless 🙂



Lasă un răspuns

