h1

these last days…

Septembrie 7, 2009

Se intampla vineri, la un moment dat.. :

[autor dansul, a.k.a. el:]

IMG_4406











..apoi am ajuns acasa la parintii Catzalei, tras un somn bun pana a doua zi dimineata, cand am facut asta:

DSC00191











[mmmm… yummyest yumm yumm, mai ales cand le culegi cu mana proprie si personala, direct de pe crenguta 😀 ]

si asta…:

DSC00193











[biutiful biutiful flower, cu frunze ca de catifea.. si carnivora, de altfel]

, apoi asta:

DSC00206











[staring at the sun]

si asta:

DSC01315











[rosii jeniale din gradina mamei Catzalei. absolut fantastice]

si asta:

DSC01318











[foarte foarte buni strugurii.. si dulci]


..apoi am reusit la un moment dat sa ajung si in Cliuuuj, uandarfal Cliuuuj, unde am aflat [mai exact, azi] ca mai am de asteptat doar 3 saptamani :).


At last, my love will come home….


happy *woof*

5 comentarii

  1. Sa treaca repede!


  2. ba, nuj cum traiti voi in cluja ceea…io ieri am blestemat de toti sfintii pana am trecut dintr-un capat in allalt.


    • Deci fah, ai trecut pan’ cluj si n-ai zis nimic? Te bat!!


  3. frumos buric


    • @unmihai: sa-i traiasca cui il are si cine se va bucura de el. multumesc tare, da’ nu pot pentru ca sa-mi asum meritele, ca fiin’ca asa am iesit de pe linia de productie. 😀



Lasă un răspuns

