h1

aftermath

Octombrie 6, 2009

Am primit asta de la colegi :

felicitare Ana 2











[si chiar m-am petrecut si am beut palinca like it was my birthday! ‘mniezai cat m-am distrat!!! …din cate tin minte.. 😀 ]

si asta, de la Gro:



Unei Catzele


Dintre catzele e cea mai firoscoasa

Si la prekin e cea mai coioasa!

E ziua ei, ea, pseudo-catzelandra

Vestita ca Lucia Sturdza Bulandra

Cea cu focuri in priviri

Care ramane bine-nfipta la Epuru-n amintiri!

Noi ii dorim o viata lunga

Sa n-aibe niciodata supt ochi vreo punga

Sa fie plina de sanatate si de viata

Sa gaseasca patrunjelul ieftin in piata,

Si castravetele sa-l ia pentur salata numai

Caci Epuru oricum o satisface pana striga „Ho, ma, tulai!”

Sa se praseasca si sa faca iepuri-catzelandri,

Sa muste cu pasiune din Epur cum musca rechinii din scafandri,

Sa fie amorata de-a lui Epur puta

Si-acum si-n vesnicie sa-i ramaie draguta!

Si meseriasa sa ramana ea

Cu sufletul ei de catifea

Si la ea-n casa sa-si faca norocul pat

Si sa ii aduca mereu Epurului, cand cere, cate o bere la adapat!



LMA , tu! Numa ghini 😀


Ne-am chefuit nevoie mare, am beut cat n-am beut pana amu’ in vreo 2 ani la un loc [io, adica], ne-am dansat, am mancat, iar am beut.

Ca fapt divers, in cazul in care aveati vreo nelamurire de genul:  jucatul de ping pong cu alcool multiplu la bord reprezinta o adevarata provocare, in special nimerirea mingilor si mai ales recuperarea lor de pe jos. Eu una a trebuit sa ma sprijin cu capul de o usa sa pot lua mingiuta aia afurisita si neastamparata de la sol.


Dansul Epuru mi s-a distrat de asemenea si colegii corporativi la fel. Pe scurt, a fost un chef reusit. Si o sa fiu si mai convinsa de asta dupa ce imi trece mahmureala asta pacatoasa.



*woof*

13 comentarii

  1. La multi ani!


    • @alicuza: mersi!


  2. Apai eu simtit prost ca magarita cand vazut fost zi de naster la catza si nu stiut ca fost ocupat cu scarbiciul de kkcel :((.
    Trantit iar scuz si tras de urech virtual dar corespunzator… iar la Iepur dorit sa-i traiasca mult si binie companioana canina sa aiba cine alergat prin casa cand lasat ciorapii [auzit numar mare la ei, hehehe! ;)] vraiste.
    Multz [c]ani[ni], sa traiasca, multi [c]ani[ni].


    • @fatadelabloc: multamiri canine pentru urarile de bine. nu te stresa cu intarzierile, ca am patit si mai rau de atat [pe de o parte] si nici nu-s maniaca a aniversarilor si urarilor [pe de ha’lanta parte].


  3. Pi.eS: Nu stiut cum comporta beutur la lovit/recuperat minge ping-pong dar amintit cum nu compatibil cu urcat scari la etaj 4… oh da, compartibil doar cu numar membre folosit: tot 4. Ioi, ioi 😦


    • @fatadelabloc: avusai maxim noroc cu Dansul, ca m-a sustinut si ghidat. al’fel cine stie in cate pticioare si unde ajungeam in loc de acasa. 😀 A si profitat nitel, porcu’, de situatie, da’ asa de fain o fo’!!! [din cate tin minte…] 😀


  4. Hahaha. Porcu`, iepuru`…. vad ca ti l-ai luat direct din cartea de zoologie ;).


    • @fatadelabloc: oooo, e in fuoarte multe feluri animalice 😀 auzi, da’ tu pe mess nu shezi deloc?


  5. la mulți ani. no, bine?


    • @Adi Hadean : mersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, deci daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?????????? >:D< tzerus 😀


  6. Ioi, io mi-s pe mess constant da` numa` atat. Ca lucru ca magaru` pana-mi iese pe nas. Si ma injura prietenii ca nu stiu sa socializez virtual.
    Pi.eS. De saptamana trecuta stranut ca la concurs, mucalesc, ma plang, delirez, fac febra interna, vad dubios, ma preling pe langa mobila.. Da` azi ma simt mai bine 😀


  7. si-a mai trecut un an. multi inainte! 🙂


    • @youknowwho: foarte multumesc 🙂 tu mai traiesti, stimate? 🙂



Lasă un răspuns

