h1

e vineri..

Noiembrie 20, 2009

nici o noutate pana aici  😀  d’oh.

dar urmeaza primul weekend linistit [sper tare] dupa 3 la rand petrecute si calatorite.

acum 3 weekenduri eram la nunta unui bun prieten al Dansului. ne-am distrat, am dansat, am facut show, Dansului i s-au descusut nadragii de la costum fix in partea dorsala in timp ce se dantuia de mama focului cu figuri gen genoflexiune. mare distractie mare cu ocazia prilejului, ca deh.. mai rar vezi asa ceva [e pe film, de-abia astept sa vad 😀 ]. am fugit repejor acasa, am inhatat urjent o pereche de jeansi si i-am dus consortului sa-si acopere partile rusinoase, iar cheful a continuat fara probleme pana pe la 1-2 dimineata, cand am ajuns acasa rupti in gura [amandoi] si rupti in cur [nadragii lui], da’ bucurosi si incantati de eveniment.

acum 2 weekenduri am fost la Roma, drumul ‘cela cu peripetii maxime, de era sa ramanem ai nimanui pe airportu’ din Fiumicino. din fericire am ajuns inapoi, obositi rupti, dar cu multe amintiri placute [si cateva mai gri, dar nu le punem la socoteala].

weekendul trecut am fost la Roman, la parintii Dansului. alte zile de umblat, plimbat, distrat si simtit extraordinariu, cu returnare in Cluj duminica noapte spre luni, in tren, cu aterizare la 6 si un pic dimineata si fara prea mult somn la mijloc sau dupa.

de-asta ma bucur ca-i vineri si ca pe weekendul asta nu avem alte planuri decat cele de moment care cu siguranta vor aparea, cunoscandu-mi consortul, dar la care nu ma gandesc chiar de-acum. vizualizez in schimb patul, perna si muuult muuult somn de deseara intr-o vreme pana maine candva. yeeey 😀

4 comentarii

  1. Stii vorba aia: „Nu spera si nu ai teama”.. ?. Asa am spermat si eu ca voia vea parte de liniste ultimele weekend-uri dar nu mi s-a prea aratat. Tot gasesc cate ceva sa ma chinuie :((


  2. *voi avea
    [or zice naibii oamenii ca sunt „agramata” ….fenomenal ce amploare a luat acest cuvant in utilizarea cotidiana de la un timp incoace. Pe cat pariu ca 95% din cati il folosesc, la prima auzire l-au cautat in dictionar ?


  3. Sforaie, fata mea.


  4. Nani nani pe la gene….vise placute…



Lasă un răspuns

