h1

oringi suge?

Decembrie 9, 2009

Pe scurt, ca nu-i timp de lungit povestile:

Mi-s posesoara de cartela pre-pay Oringi. In 30.11 anul coerent am achizitionat o cartela de reincarcare de 10 iuro, sa capat si bonus si sa-mi retraga Oringi si aia 5 iuro taxa pe optiunea 500 de minute si 500 de sa-ma-suga semeseuri in retea, la data activarii. Buuuun. Perioada aglomerata, pus fituica cu codul in portmoneu impreuna cu bonul fiscal si acolo au ramas.

Dupa cateva zile mi-am amintit de cartela si intr-un moment de respiro m-am gandit sa si incarc, nu-i asa, telefonul. Buuuuuuun. Loat fituica in palma, holbat la cod, format 222, sunat, raspuns tanti cu voce voit profi-futabila, apasat 1 pentru reincarcare, asteptat sa ceara vocea codul, dat codul, asteptat, nimic. Nici un susur de confirmare, nici un mesaj cu noul credit si valabilitatea lui, nici un ‘te-n moash’ta pe gheata pan’ te-oi tema ‘napoi. Nimic. Apelez *133# [Cost Control]. Nimic. [dupa 10 minute, tot nimic]. Ma gandesc: bah, probleme de retea, le-o murit semnalu’, le sughita releele, se orgieaza sistemu’ de operare, ..dreaq stie. Mai incerc o data, apelez 222 etc. Acelasi rezultat. Nimic. [asta era undeva dupa-masa. seara tot nu primisem raspuns de la 333 cu creditul etc.]. A doua zi la verificare, aveam tot creditul vechi.

Am lasat sa treaca niste zile, poate-poate. La verificarile facute intre  timp  aveam, guess what,  tot creditul vechi.

Azi ma puse dracu’ sa incerc din nou. Iau tzadula de reincarcare in brate, telefonul aferent, respir adanc de Doamne-ajuta si purced. 222 -> apelare -> tasta 1 -> ascultat sfrijita in telefon -> introdus cod -> … liniste -> „codul introdus este incorect. reintroduceti codul de reincarcare format din 14 cifre” bla-bla -> reintroduc codul cu ochii holbati dublu la cifre, sa nu le belesc si de data asta [desi eram sigura ca le-am introdus corect si prima tura] -> …liniste -> „codul introdus a fost deja utilizat. pentru reincarcare, introduceti un alt cod de 14 cifre” bla-bla-bla.

In momentul ala m-am facut verde. Am crezut ca tampesc. Pai cum? Pai ce? Pai cine? Dupa o saptamana si ceva in care am pus mana de 2 ori pe codul sulii [fara succes], imi zice Oringi ca codu’ meu nu-i bun??? Ma rog. M-am hiperventilat nitel, cocand planuri aprige de razbunare, dupe care m-am luat cu treaba si am uitat de toata povestea, pana primesc mesaje. De la? Oringi.

Primul mesaj, de la 333,  zice asa: ” Noul credit este ****,** centi, activ pana la **/**/****..” [exact cu 2 puncte. irelevant; cifrele reale si data prea putin conteaza].

Al doilea mesaj, de la 200, zice asa: „Sesizarea dumneavoastra a fost rezolvata prin alocarea a 1380.00 eurocenti. Multumim! Serviciul Clienti Orange”

Fuoarte de treaba, 380 iurocenti bonux. Fain asta. DAR ce nu pricep si nu pricep si nu poci pricepe in ruptul cozii, e ce le-a venit fix azi, fix dupa mesajul ala de eroare, sa binevoiasca a incarca in sfarsit, Doamne-ti multzam amin, cartela? Ce? Cum? De ce? Si despre ce sesizare balmajesc ei acolo [cre’ ca-i mesaj standard, intre noi fie vorba], cand eu inca nu apucasem sa reclam nicaieri si nimanui, nici macar alora de la Serviciul Clienti Oringi?

mira-m-as sa ma mir, si da-de n-oi ramane mirata.

6 comentarii

  1. Din cauza asta am trecut eu pe Vodafone. Mi-era scarba de ei si de furaciunile lor. Oricum, toata lumea stie ca Orange fura cel mai mult clientii.


  2. Eu am si Vodafone dar mi s-a parut intotdeauna ca aia fura mai mult, parol. Cu oringiu n-am avut treaba/problem diloc. Apai, poate tine si de noroc.


  3. Poate tanti aia de la Orange care tu crezi că e robot te-a simţit că tastai mai nervoasă şi a făcut ea sesizare. Sau poate sunt nişte băieţi care râd în nişte birouri cum tot încerci codul şi când li se face milă dau drumul la credit.


    • @Ingineru: apoi dara nu le-a fi rusine sa-si rada de un sufletel amarat ? ca le dau foc, cu tot cu relee…. :)) [daca as putea, dar chiar si atunci nu cred ca as face-o. mai bine le-as prinde oole/tzatzele in capcane de soareci si i-as lasa sa stea asa ore intregi, cu mainile si picioarele legate si cu calus in gura, sa nu poata tipa sau fugi, pana se fac albastri 🙂 ]


  4. pai astia in afara de reclame, care ce e drept sunt grozave, altceva nu mai fac. in loc sa faca reclame mai bine si-ar imbunatati infrastructura. ca aia ma intereseaza ca si client. norocul e ca nu sunt singurii de pe piata


    • @dennis: de obicei, cu cat mai grozava si mai difuzata reclama, cu atat mai prost produsul. asta in afara situatiilor cand produsul respectivse introduce pe piata pentru prima data. atunci lucrurile stau un pic altfel. 🙂



Lasă un răspuns

