h1

cumva tot a fi.

Ianuarie 14, 2010

Oui bonjour.


Azi am bagat vaccin anti-porcesc in fizicul canin. Deci de-o fi sa mor , sa stiti ca-i posibil sa fie si din cauza asta, mai ales peste mai multi ani de-amu’ incolo, cand oi muri oricum, de batranete daca nu de bolid pe trecerea de pietoni, de atac cerebral, infact miocardic sau de sughit cronic. Daca ma fac nemuritoare vesnica, numa’ din cauza  vaccinului se poate sa fie. Mno.

Despre el: n-a durut, n-am facut febra, am un pic de stare de moleseala dar nu as baga coada in foc ca e musai din cauza vaccinului. Locul intepaturii nu doare mai mult decat dupa o injectie obisnuita si nici nu s-a inrosit. Am inregistrat totusi o fosrte usoara migrena, care a si trecut intre timp, netratata. Pe care foarte usoara migrena iarasi n-as putea-o atribui musai intepaturii de azi-dimineata.


Sa fie intr-un ceas bun.

Voi va intepati?

8 comentarii

  1. No freaking way ! Fizicul meu nu suporta chestii idioate, promovate de industria farmaceutica pentru un ban in plus !


    • @Gia de la Cluj: mai, sunt atatea pareri de ambele tabere, incat nici nu stii ce sa mai crezi. eu am intrebat inainte sa ma vaccinez persoane din domeniul medical si farmaceutic despre vaccin si daca ei [fiind mai in tema decat noi restul muritori de rand] se vaccineaza sau s-ar vaccina. raspunsurile au fost impartite si din partea lor. unii o vor face, altii nu. mno. macar e vaccin produs la noi. si pe urma, …la celelalte vaccinuri capatate de-a lungul vietii a fost oare careva curios sa vada ce contin si ce efecte adverse ar putea avea? in clasa a 8a ne-au bagat ca pe vite in cabineul medical la nu-siu-ce vaccin se face in clasa a 8a. in liceu iarasi. n-a crapat nimeni de la ele. nu vad de ce tot tam-tamul asta acum. da, e si asta o gripa, da, e si asta un vaccin. ce pandemie, ce mercur, ce draci beti cracanati pe gard.


      • Cu mare regret anuntam clasa prietenoasa ca in generala si liceu n-am avut posibilitatea de a o lua la fuga fara sa fiu prinsa. Am incercat faza in ceva an dar m-a luat maica-mea si m-a dus de urechi la cabinet.
        Oricum, ce am spus despre porcaria aia de vaccin, am zis-o in destula cunostinta de cauza avand in vedere faptul ca am terminat Facultatea de Chimie si specialitatea mea era biochimia [trebuia sa continui in domeniul cercetarii, pe chestii gen virusi and stuff).
        Fata mea, nu te omoara treaba aia, dar nici bine nu-ti face. Adica, inteleg ca au murit peste 100 persoane pana acum dar daca stam sa facem o statistica a celor care racesc, fac pneumonie si apoi mor, anual, oare la ce numar crezi ca ajungem ? Ar trebui sa se concentreze ei pe un tratament, nu vaccin. Ca asta e netestat si nu se stie ce


      • efecte poate avea in timp…
        Vorba lui Winetou: „Howgh” [sau „Am spus”]
        🙂


      • @Gia de la Cluj: wow tanti 😀 foarte tare. mno deci. mai mult decat sa crap nu pot sa patesc, sper. singura chestie pe care mi-o doresc in cazul respectiv e sa mor repede si fara sa-i chinui pe cei din jurul meu. cu cat mai repede, cu atat mai bine. 🙂


  2. Hell no!


    • @dush: well, hell too.


  3. Nu. Am suficient alcool in mine ca sa omoare si elefantu’, ca sa nu mai vorbim de chestiile alea minuscule.



Lasă un răspuns

